Коментарі читачів до:
 

На "Євробаченні" не хотіли Діму Білана ще раз?

Ім'я:
Коментар:
Залишилось 500 символів
Введіть число, яке ви бачите на зображенні:
дінка
13.10.2009 19:57
діма тне веst немає слів
дінка
13.10.2009 19:57
діма тне веst немає слів
_________
20.05.2009 14:24
За Білана всі проголосували, бо боялись, щоб він третій раз не поїхав!!!
;)
20.05.2009 14:21
Билан..........отстой полний!!!!!
Katena
08.05.2009 18:40
Димка самый лучший и песня его лучшая!Я очень рада что выиграл он,Димаська самый достойный,остальные полное фуфло
таїса
16.12.2008 10:49
Ані Лорак конченна дурепа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Анжеліка
16.12.2008 10:46
На мою думку в євробаченні мала виграти Вірменія тобто Сирушо або Ізраїл а Ані лораку не треба було туда прийти вона що хотіла позорити Україну ще більше , не треба було говорити що вона не виграла у єврробаченні бо у цьому були винні Греції і Вірменія, ії просто треба було визнати що вона нездара ха ха ха, і конченна дурепа.
жЕНЯ
16.12.2008 10:28
Я думаю, що на ''Євробапченні'' не хотіли побачити ані лорака, Бідна таку юбку вдила щоб все було видно вона думала що за допомогую короткої юбки виграє у євробаченні , але виявилось що юбка була закоротка, Бідна так лазила по тих стенках хоч добре що не впала собІ ногу не зламала,
Вера
29.11.2008 00:52
да задрали все
*****
27.10.2008 18:03
Ти дурак що опустив таку прекрасну дівчину як Тіна Кароль!!!
контрмнение
04.09.2008 04:18
хохлы, вы такие все мудоебы... даже читать смешно ваши мыслишки плебейские, местечковые. как были окраиной, так ей и остаетесь
для to Сева
29.05.2008 12:01
Да всё там понятно с мыслями! Это видно просто у тебя серого вещества не хватает.
to Сева
29.05.2008 01:24
Из -за таких как ты, на Украину и срут, потому что кроме мата - 0 мысли
Почувствуйте разницу
28.05.2008 23:33
Какая разница, кто первый, Россия, Украина, Албания, Греция, Германия, Азербайджан...
Все равно все Г...НО.
Сева для объективно
28.05.2008 16:13
Может ты ещё их в жопу поцелуешь за 8 баллов?!? "Хорошо, что русские 8 баллов дали, если бы не Филя вообще не дали бы..." Ты бля долбонутый!Это объективно! убейся аб стену
Объективно
27.05.2008 23:04
Хорошо, что русские 8 баллов дали, если бы не Филя вообще не дали бы))) А то что другиие страны из ЕС и по 2 бала ставили, и по 1 - все класс, никого не зацепило, а Россия не дала - так вони больше чем надо. Что за комплексы? Кто заказывает музыку, тот ее и танцует. Раша может себе сейчас это позволить, не завидовать надо, а поддерживать друг друга,потому что той же Европе и Америке Украина нужна как зайцу стоп сигнал, у них сейчас своих проблем хватает
Rock will never die!
27.05.2008 16:50
Предпочитаю виски.

А вот и еще один образчик:
"Меня очень возмутил тот факт, что Украина поставила России 12 баллов!!! Почему не Польше, не Португалии или Грузии, да кому угодно?!? Они нас за людей не считают, а мы всё выстилаемся перед ними! От них 12 не дождёшься, ну ладно с Сердючкой им "Раша гудбай" мерещилась, но а Тина? Почему ей дали 10??? Она тоже хорошо выступала!!!"

...

Дебилы, смотрите, не подеритесь между собою!
ДЛЯ ИНФОРМАЦИИ
27.05.2008 13:34
Украина в своем полуфинале была на 1 месте(данные офиц сайта евровидение www.eurovision.tv) а Билан в своем только 3-м, после Греции и Армении. Так вот распределяються места если не голосуют страны-соседи.
2 Rock will never die!
27.05.2008 12:42
сена? или овес предпочитаете?
Rock will never die!
27.05.2008 11:58
Читаю этот бред и ржу!

Дебилы, этот конкурс для вас.
Ляля
27.05.2008 11:25
Меня очень возмутил тот факт, что Украина поставила России 12 баллов!!! Почему не Польше, не Португалии или Грузии, да кому угодно?!? Они нас за людей не считают, а мы всё выстилаемся перед ними! От них 12 не дождёшься, ну ладно с Сердючкой им "Раша гудбай" мерещилась, но а Тина? Почему ей дали 10??? Она тоже хорошо выступала!!!
Ляля
27.05.2008 11:14
Лорак молодчинка!!! Она была лучшей!!! Ещё мне понравилась песня от Албании, хотя вцелом их номер был слабоват.
ооо
27.05.2008 11:05
А давайте, дійсно, візьмемо і не поїдемо на Євробачення до Росії, візьмемо приклад з Італії, яка цього року чомусь не була представлена. Оце був би скандал!!!
j
27.05.2008 10:57
Дякую, Наталі!
не перестаю удивляться
27.05.2008 10:56
хамству россиян и их зависти нам. Ну конечно, откуда у них такие красавицы как Ани? Все урожденные москвички и вообще россиянки белесые и конопатые. Так что по человечески вас понимаем. Но вы уж как-то сдерживайтесь, ну жалко вас, россиян, такие вы все убогие и что вас так Украина раздражает? Ну давайте уж, присоединяйтесь к нам, но только с условием открыть украинские школы и наш язык сделать 2-ым государственным. И пить водку без закуски мы вам не разрешим и работать научим.
Станіслав
27.05.2008 00:21
З телефонним голосуванням час кінчати-це повна дурість.Написати прогу переходу голосу з номером-раз плюнути.Це як я голосував ще 7 років тому в інеті.Мені пишуть: "Натисни кнопку і йди спати,буде багато голосів".Я прокидаюсь-а їх аж 5 тисяч! Сталін ще писав: "Головне не те,хто як голосує,а хто рахує".Москалі завжди гідно у нього вчилися.Тим паче провайдери СНД.Так що Дімі Баклан міг піти спати,а замість себе ведмедя випустити на ковзанах і зі скрипкою з тим самим результатом.Гайтану в Москву!
Торі
26.05.2008 22:57
Ось і все єство російського народу: вульгарність, безкультурність, грубість... Що тут можна сказати. Такі коментарі мали б видаляти, бо аж гидко...
2 laura
26.05.2008 22:45
Милочка, отсоси у всего ВВС, ведь это лучшее в мире.
Rock will never die!
26.05.2008 22:42
Почитал комменты. Вот уж дебилы собрались.
Я лучше посмотрю на Мисс Бикини 2008. Она хоть не поет.
Лауре
26.05.2008 21:25
Сиди в конуре, в которой нет даже русской клавы и пусть тебя бойкотируют в рот турки и арабы. А потом чечены засунут в зад наплм, может попустит иносранка хренова.
Laura
26.05.2008 19:05
Boycott to Moscow!
laura
26.05.2008 19:03
Vladimir, a mne zalko Vas. Rossiey irossiyskim narodom upravlaet KGB(putin), Daze nameka na demokratiu net (Eto rossian ustraevaet),Kak vi zaviduete i kakie vi podlie znayut Vse ot Pribaltiki do Chechni. Tak chto vernetsa k vse k Vam.
Na schet Evrovidenia: BBC samaya demokratichnaya i progressivnaya telekompaniya v mire. Komentator BBC na Evrovidenie skazal: "Ani Lorak oue faivorit to win" Takoe oni ne kazdomu govorat!
Міхельсон К.К.
26.05.2008 18:42
Євробачення це нонсенс,даремна трата часу...
Владимир
26.05.2008 18:40
А ведь вы не были такими, а Украина? или были такими всегда? Какими? - завистливыми, злыми и подлыми.
жалко вас! вся ваша мерзость к вам и вернется
Патріот
26.05.2008 17:07
А що, круто було б якщо б ЄБ проігнорували країни і в Росію ніхто не поїхав би? А?
апожуао
26.05.2008 17:05
ЕВРОБАЧЕННЯ В ІГНОР!
expert
26.05.2008 16:49
Bilan Nikakoy, ochen shalko chto on ukral pobedu u nashey Ani. Kosel
Патріот
26.05.2008 16:39
Потрібно щоб Україна перекрила труби в Європу на слідуюче ЄБ! От тоді ми і виграємо даже з тими самими Гринджолами))))))))))))))))
Оля
26.05.2008 16:18
Так не робиться...той москаль вийшов шось повалявся на сцені встав і пішов...і ше й переміг...
це взагалі,ми їм 12,а вони нам 8...просто таке враження шо ми тим москалям сраки лижемо!!!
NIK NIK
26.05.2008 16:13
В России только Троицкий - трезвая голова. На РТР в прямом эфире Артемий Троицкий ввернул необходимого для баланса дегтя: он сказал: в его личном рейтинге на первых местах находилась Франция и Хорватия А «Россия на первом месте по голосованию" и добавил, что что в случае с Биланом удачно сыграла идея усилить выступление певца, который, по его словам , «так себе артист,скрипачом и фигуристом На следующий год он предложил дополнить музыкальный номер подтанцовкой Алины Кабаевой - gazeta.ru
j
26.05.2008 16:00
Підкажіть, будь-ласка, де можна подивитись відео Кароліни у фіналі?
Елена
26.05.2008 15:55
Билан - лучший
ооо
26.05.2008 15:39
А друге місце, звичайно, - це супер!!!
ооо to Ксюша
26.05.2008 15:37
Чому це? Ірландія колись 7 років підряд вигравала ЄБ! Все можливо, якби не заздрощі і політика, яка скрізь у наш час. Просто, на жаль, пройшла епоха романтики, настала епоха розрахунку і вигоди.
Ксюша
26.05.2008 15:28
Нужно смотреть на такие вещи реально. Как бы Ани Лорак не пела -ну не будет в нашей стране второго Евровидения спустя 3 года после первого. А то,что мы уже второй год подряд занимаем 2 место-это тоже много значит.
Альбина
26.05.2008 15:19
СТРАННО, ЧТО ПОДКОПАЕВА ЗА СЧЕТ ЛОРАК НЕ ПОПИАРИЛАСЬ :))
ооо
26.05.2008 15:17
Ой, я про ВВ.
Патріот
26.05.2008 15:17
Поплавський рулить!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "Юний орел" просто РВЕна кусочки!
ооо
26.05.2008 15:17
Вони класні, але застарі вони для цього, не хочу образити старших,
думаю, що з ними на ЄБ нічого нам не світить. Судячи з теперішньої 5-ки, треба відпраляти молодих.
Юрій
26.05.2008 15:15
Да Поплавского надо туда по-любому... С балетом !
ооо
26.05.2008 15:14
Гайтана - звичайно цукерочка, гарна, пластична, за голос не знаю, здається на живо її не чула. А так, цілком нормальна, ще якусь класну душевну баладу...
Патріот
26.05.2008 15:11
А як щодо ВВ? ))))
Патріот для Лонда
26.05.2008 15:10
В живу вона невитяне, без оцифровки і фільтрів - жуть!
ооо
26.05.2008 15:00
Правда є проблемка: у Квеста з вокалом слабувато. "Вживу" та ще й танцюючи не потягнуть.
Ирина
26.05.2008 14:57
КВЕСТ ПИСТОЛЗ - ПОДДЕРЖИВАЮ КАНДИДАТУРУ!
ГАЙТАНА - ТОЖЕ ОК, НО ВАЖНО КАКАЯ ПЕСНЯ БУДЕТ У НЕЕ!
ОКЕАН ЭЛЬЗЫ - Я ПРОТИВ, ХОТЯ ОПЯТЬ ТАКИ ВСЕ ДЕЛО В ПЕСНЕ, ЕСЛИ БУДЕТ КЛАССНАЯ ТО МОЖНО.
Славко
26.05.2008 14:56
от шо ви до того ЕБ причепились? поки Руслана не виграла 1-е місце, про нього в Україні взагалі мало хто чув
ooo
26.05.2008 14:53
Квестів можна (якщо ти маєш на увазі Квест Пістолз), галасу точно багато нароблять, ну і шоу їм вдається супер просто.
Я би ще пропонувала "Океан Ельзи", та не думаю, що вони на таке погодяться, їм того треба, вони і так уже популярні. Більше варіантів поки-що немає.
LONDA
26.05.2008 14:51
На наступний рік Гайтану треба відправити ГАЙТАНУ у якої є все-класний голос, зовнішність, пластика, африканський темперамент. Головне їй потрібен добрий продюсер...За неї проголосують усі чорношкірі з Великобританії,Франції
ооо
26.05.2008 14:47
А Ані Лорак - МОЛОДЕЦЬ!!!!!!!!!!!!!!!! Такого шикарного виступу не чекала! Ду-у-уже класно!
Порвала всю Європу!!! Це так, щоб після Сердючки про нас не забували і довго говорили ;)
Надіюсь наступного року ми покажемо на що ще здатні наші співаки.
Ну, так кого ж відправляємо на заслання до Russia??
Патріот
26.05.2008 14:41
піддержую тебе ооо!
Патріот
26.05.2008 14:39
Квеста відправим! або С,К,А,Й,а!
ooo
26.05.2008 14:39
Те, що Росія перемогла, вважаю сфабрикованою справою. Адже, минулого разу у нього пісня і виступ були на високому рівні, мені дуже сподобалось, хоча я далеко не його прихильниця, і він тоді зайняв справедливо достойне друге місце. Тепер же він "виїхав" завдяки напищеній показусі його "підтанцівки", що так і колола очі і кричала: "Невже ви поставите Плющенку і відомому у свті скрипалю менше 12 !?" А потім стали на коліна і стали просити: "Ну дайте нам високу оціночку!" Краще б Лазарєва послали...
Ирина
26.05.2008 14:23
ВООБЩЕМ-ТО КРОМЕ СЕРДЮЧКИ И НЕКОГО...
laura
26.05.2008 13:33
na koy h.... mne russkaya klaviarura? debil! nu DEBIL!!!!!!!
Петро Голопупенко
26.05.2008 13:21
Боже мій! Скільки емоцій! Я вже про це й забув... але Таблоїд й досі гомоніє... Треба йти вперед! Через рік усе повертаєься... Колесо життя....
-kolibri-
26.05.2008 13:15
Я только "ЗА"! А кого отправим в Россию?
Ирина
26.05.2008 13:11
ПРЕДЛАГАЮ БРОСИТЬ ВСЕ СИЛЫ И ВЫИГРАТЬ ЕВРОВИДЕНИЕ 2009, И РАДОСТЬ ВЧЕРАШНЕЙ ПОБЕДЫ У СОСЕДКИ-СТРАНЫ ПОМЕРКНЕТ ВРАЗ!!!!!!!!
-kolibri-
26.05.2008 13:04
Евровидение не пережило бы еще одного выступления Билана, поэтому его пожалели. А Каролина выступила блестяще!
77
26.05.2008 13:01
Козел с завышенной самооценкой, этот Билан. да таких биланов тысячи, раскрутиться только не каждый может...
Сэм
26.05.2008 12:53
ТАМ, ниже спрашивают, где же "наши" продюссеры, мол Киркоров Лорак продюссировал. У нас главная забота-это непрекращающиеся выборы, все деньги идут туда. Что можно поиметь с Евровидения, ничего, кроме славы. А нашим слава не ружна, им лаве нужно. А вот Филе слава не чужда, вот он каждый год и меняет своих клиентов, а вдруг первое место. Наша ЮВТ поздравила Лорак со 2-м местом, обвинила Европу, что не первое. Хоть бы выяснила, что Лорак зовут совсем не АНИ, а Каролина. Короче, бред да и только!
Л.
26.05.2008 12:52
Я не покланник Ани Лорак, но выступила она блестяще. Обидно, но кажется у Украины друзей нет. Ни одна из стран-соседей наивысшего балла не дала. В Европе не так, соседей поддерживают, даже если это не объективно. И как бы на не любила Россия, но мы её любим всегда на 12 баллов.
-kolibri-
26.05.2008 12:46
Европе завидно, что Украина не здает позиций. Пусть мы не первые, но мы ЛУЧШИЕ! ))))))
Коля
26.05.2008 12:42
Вызвал к себе Медведев(читай Путин)....Бизнесменов и сказал:мужики покупайте России евровидение или будете бизнесом заниматься с Ходорковским в камере. Народу нужно повышать имперскую самооценку и отвлекать от моего воровства.
Не секрет же, что Билана финансировал брат Батуриной(жена Лужкова -по совместительсту миллионерша)....
wowandos!!!!!
26.05.2008 12:40
Билан молоток!!!! править теперь евровидением будет Москва!!!
Юрій
26.05.2008 12:39
Верку Сердючку каждый раз посылать на Евровидение - причем до тех пор, пока победа не будет нашей ! Звезду соответственно ей делать кажды раз побольше...
Гайдамака
26.05.2008 12:37
Билан - извините, отстой из отстойника,
раньше не доводилось обращать на него внимание, а тут пересмотрел и переслушал это "типа выступления" несколько раз... и офигел
...
это, извините за выражение, певец №1 в Европе?... оказалось в одном ряду с Udo Jurgens, ABBA, Céline Marie Claudette Dion, Toto Cutugno..?
Юлия
26.05.2008 12:34
Народ, кто может принести нам победу в 2009? Руслана?
+
26.05.2008 12:29
Я даже не сомневался,что красавчеГ будет первым ))))
рука Бога просто )))
Ирма ту Anya019
26.05.2008 12:27
Так, ти дійсно права, пісня була дуже посередня, але Кароліна ТАК ВИСТУПИЛА КРУТО!!! Вона дуже старалася!! Я разом з друзями з Англії вболівала за Україну))) Вони кричали навіть- Great Britain GO HOME!!! UKraine!!! Ukraine!!! Winner!!
Ирма
26.05.2008 12:25
Мда, когда я увидела, что мы дали России 12, а они нам 8, вот это был шок...Ну что ж, это Евровидение проехали, вопрос теперь в том, КОГО и с Какой песней отправят в следующий раз....В 2009 году в России точно должна выиграть УКРАИНА!!!! Я голосовала за Сирушо (Армения), молодец девочка.
anya019
26.05.2008 12:21
Ага! Ще пригадую Алсу. Співала вона тоді так само паршивенько, але ж російських нафтодолларів тоді вистачило на 2-е місце!
Загалом не дуже люблю творчість Ані Лорак і на моєму плеєрі її ніколи немає, але мушу визнати, що дівчина відпрацювала так класно ті кілька хвилин на сцені, що одразу стає зрозуміло, що нервові клітини пересічних українців, які переживали за неї в четвер та суботу, не були витрачені даремно.
Amber
26.05.2008 12:16
"Вообще ,если считать ,что конкурс заполитизированный ,то Украину не сильно жалуют за рубежом. Мы оторвались от своих восточных друзей ,а западные не жалуют своим вниманием"

Ну-ну, то-то наш главный восточный "друг" расщедрился аж на 8 баллов - меньше,чем Португалия, Латвия, Израиль, Польша, Мальта, Азербайджан, Грузия и Беларусь...
anya019
26.05.2008 12:14
Підтримую думку стосовно "Великих Українців" та російських спецслужб. Чи може хтось вважає, що ті самі спецслужби погано працюють? Думаю, ті, хто бачив виступ Білана, навряд стали б голосувати за дьорганого хлопця, якому окрім майки немає чого зняти. Там навіть за стриптиз голосувати не варто було. А якщо ще прислухатись, то одразу виникає запитання: як це він не попадає в ноти своїх же пісень? Як він на студії записується? Там єе потім на комп'ютері роботи непочатий край.
Іблан
26.05.2008 12:02
Діма малатцо
я
26.05.2008 11:49
реально во всем виновата политика!! грузия, которая дружит с нами а конфликты у нее с Россией, дала билану 12. что это такое? тоже самое Эстония. Я считаю, что Ани Лорак победительница. Она супер выступила, отработала каждую секунду песни, ни разу на месте не стояла. Она победительница. Португалия в который раз не подвела: не первы год радуют нас 12-ю баллами!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Каролина, ты в любом случае победительница!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Андрей
26.05.2008 11:47
ПОЗДРАВЛЯЕМ!
ЕВГЕНИЯ ПЛЮЩЕНКА с очередной заслуженой наградой так держать ЖЕНЯ.
Ну а музыкальных вкусах не спорят, но мне кажется нужно сменить мп-3 плеер! о фальшивит и места много занимает!
Йолка
26.05.2008 11:37
Да радоваться надо, что дали наконец детке цацку, и он - СЛАВА БОГУ - избавил от своего присутствия следующее Евровидение! Витек Белан (настоящее имя расейской звездульки) достал всех журналистов своим хамством, невежеством и жлобством.
***
26.05.2008 11:34
В 2006 году Россия после 2-го места Билана и 1-го финнов заявила, что на Евровидении 1-е место- это техническая победа, а реальный победитель - тот, кто занял второе место.
Только один вопрос - в этом году вы будете придерживаться тех же взглядов? То есть- победа Билана- это техническая победа и политическая, а второе место - реальный победитель? Или... ?
Чарівно
26.05.2008 11:32
Лорак вціорму ніяка, але цього разу дівчинка супер!!! Пісня яскрава, звідкись почала пробиватися сценічна харіхма.... Грекиня - пісклява, деревяна - ніяка, бліда копія Бейонсі...
Павел
26.05.2008 11:32
Все знают, что Билан аццтой.
Тима Милан и то круче!!!!!
А еще скоро Биланчик и Биланом не будет, а Витей Беланом.
Так что хороший проводы слащавого мАААААААленького такого мачо!!!!!!!
УРААААААА!!!!!!!!!!!
САЛЮТ
26.05.2008 11:26
Салют всем! Украина - поющая страна и, довольно, не плохо. Возьмите хотя бы последних "шансовиков" из "народа" - покруче многих участников Евровидения. Не зря на Новую волну отправляют победителя. Есть у нас в закромах таланты, которые стоит развивать и показывать, это ВАм не росийский "народный артист", где действительно все куплено. Привычка у них такая, что вся можно купить и нас пытаются тоже купить, зажать, унизить по-любому. Прорвемся! Мы - нация!
Со стороны
26.05.2008 11:04
Народ, вы не обнаглели?! Из Лорак выжали всё что только можно и поставили её аж на 2-е место, подвинув гречанку, которая получала намного больше наивысших баллов. Готовься она без помощи Киркорова, максимум оказалась бы в конце десятки. Радоваться надо! Да и нет в этом заслуги Лорак почти. Она какая была посредственность, такая и останется. Вы видели выступления До и После. Разница гигантская! То, что было в начале - уровень Лорак. То, что мы увидели на Евровидении - работа команды Киркорова.
Алла
26.05.2008 11:00
Ани умница! Жаль только,что наши друзья в кавычках - поляки, турки , грузины и т. д. не отдали ей побольше голосов. Вообще ,если считать ,что конкурс заполитизированный ,то Украину не сильно жалуют за рубежом. Мы оторвались от своих восточных друзей ,а западные не жалуют своим вниманием. И в таких условиях Ани прорвалась ! Это большой успех!
Сергей - Советский офицер.
26.05.2008 11:00
Билан - чепуха! Лорак - умничка!!!
Неужели не понятно, что голосовали за Российский газ, особенно те, кто от него зависит?!
Билану - позор!
Serg
26.05.2008 10:48
Дима БОлван победил заслуженно! )) Увидели все как пацан штанами сцену трет и пожалели ! Хорошо что хоть на следующем Евровидениии это чмо выступать не будет. Каролинке браво !!!
HaHa
26.05.2008 10:47
Не вірю !! Скоріш за вса рашка використала технологію накрутки голосів, що була успішно опробувана на проекті "Великі Українці"
"настаящим палковником" ЛжеДмитрием !
От і вся "пабєда". Ганьба.
Лера
26.05.2008 10:38
Ребята! Второе место - очень даже неплохо. И Ани ну что ж -маладца! Мало кто верил в её победу. Видно, подгоняли там её, чуток она напряглась. Думаю, она сделала выше своей крыши! И не считаю, что мы проиграли! Отнюдь! Украина уже 6 лет как в десятке на этом конкурсе! Это говорит о том, что есть у нас таланты.
Действительно, удивительно что победил Билан. Были песни и исполнители намного лучше его, намного! Да бог им судья. Умные люди поймут и увидят истинных победителей Евровидения.
Гостья
26.05.2008 10:29
А Билан выиграл бы еще в прошлом году, если бы не эти уроды в масках. В этом году он только закрепил свое звание Лидера. И это заслуженно! иЕму бы только поменьше кривляться - и будет вообще бомба!!!
Гостья
26.05.2008 10:26
А что вообще представляет собой Ани Лорак?! Да и еще с такой позорной песней?! Она думала, что разденется, и все проголосуют за нее?! И с английским у нее вообще плоховато!!!!
Лена
26.05.2008 10:11
нашу Ани знали, знают и будут знать!!!
она МОЛОДЧИНКА! и для нас она все равно первая!
ПОЗДРАВЛЯЮ ВСЕХ!
NNN
26.05.2008 10:00
Кому Россия дала 10 и12 баллов?
Украинка
26.05.2008 09:59
Ани-молодчага!!!!!!!!!!!!!!!
Хочется спросить-чего вы так все возмущаетесь?! Украина поставила Билану 12 баллов!! Люди -за шо 12 балів і кому????!!!! Мне было стыдно за свою страну.Неужели больше не за кого было голосовать?!
А Плющенко жалко было до слез!!Плющило его здорово и Билану видать тоже не харашо було!! Яркий представитель российской культуры !!!Нечего сказать.
Як кажать у нас на Україні-видно пана по халявах!!!
Билан-позорище!!!!!!!!
расставляю точки над "і"
26.05.2008 09:58
1) баллы России ставили не украинци, а наши придурковатые чиновники типа Табачника;
2) Киркоров - болгарин, а то, что он говорит будто сильно любит Россию - это понятно, он же там бабки с кацапов доит:);
3) Филе, конечно, спасибо, но не надо победу Каролины приписывать ему, он ведь продюсировал и Колдуна (7 место) и Агурбаш (энное место)...
4) Россия показала свои низость.. поставить Украине 8 баллов за такой классный номер, а Гурской еще меньше - она ж у них звездой была, все любовь прошла?
М-да
26.05.2008 09:39
Как только не Украине выиграла, сразу все подстроено. Господа, нужно уметь проигрывать
ирина
26.05.2008 09:37
да, коронное ИМПАСИИИИИИИБАЛ - это что-то.
люди, радуйтесь! второе место это супер. конечно, хотелось первого, но реально Билан сильнее распиарен в странах бывшего союза, дети от 11 и до .... голосуют за него. а нашу ани никто не знает. ведь давно понятно, что голосуют сначала за узнаваемость, за соседство, а только потом за номер, артиста (тем более, украинского). так что это огромнейшее достижение. ПОЗДРАВЛЯЮ АНИ
Кстати
26.05.2008 09:29
Тень Усманова появляется и в спорте(художественная гимнастика)Да,есть над чем подумать
...
26.05.2008 09:27
Похоже на правду
vir
26.05.2008 09:18
Никто за Билана не голосовал, телефонные операторы в странах СНГ принадлежат России, все заранее было подстроено.
Какой идиот в Эстонии дал бы Раше 12 баллов?

Это вторые "Великие украинцы", и это еще не конец. Все, что связано с голосованием телефонами, будет подстроено.
tea
26.05.2008 09:15
Bulo yasno , sho moskali vygraut -- na ih vechirci Alisher Usmanov krutyvsya -- priihav organizovuvaty "pravilne" golosuvannya .Yak Putin skazav kupyty kolekciu Rostropovicha -- kupyv , a tut skazav organizuvaty golosuvannya -- organizuvav
Imaginary
26.05.2008 09:12
Билан просто ужасен со своим английским.....он наверно еще незнает что поет=)))) фуууууу а как он говорит по английски и поет это ваще жопа=))) фуууу я немогу понять как можно было даже из-за бабок можно было вырать незнающего английского нарика=)) на пресконференции он разговоривал на русском=)) как можно так???!!!!
мазепа
26.05.2008 09:04
Балти ок дуже дивно, а от чому Україна дала 12??????? Це просто як косою по яйцях....коли побачив ну просто жах.....От вам и Севастополь....
Оскар
26.05.2008 09:02
Я був в шоці коли в того дуріка інтерв'ю брали після конкурсу на англійській мові... Бе... Му-у-у... Клоун, самий справжній. За стільки часу вже можна було вивчити, тим більше це частина його професії!
IMAGFINARY
26.05.2008 09:02
TO миха ага конечно=) Россия лучше выступает на евров занимает учшие места, ага.....больше бослать было некого кромо нарика???? У нас многоталантов побольше, чем в вашем колхозе=))) Для нас победила Каролинка!!!! МЫ свое Евровиденье отбабахаем "ЕВРОПЕСНЯ" а не "ЕВРОБАБКИ"....
Я
26.05.2008 08:41
Білан ні , виграв Плющенко і скрипаль.
Тоді Ані Лорак треба було виступати з Кличками,перемога була б наша.
Литовець
26.05.2008 08:38
Литва, Эстония, Латвия за Билана -12 баллов!!!!!!!!!)))))))))) Да шоб я так жил)))) Ни один уважающий себя балтиец за РФ и копейку не отдал бы!!!! Все это спланированная акция, так как Олимпийские чемпионы с неудачниками не выступают...и Плющенко мог только ехать за золотом!!!
Cтаніслав
26.05.2008 08:20
1-й раз у хокеї виграли за 15р.,плюс "Зеніт" у футболі,а тепер Евробачення-це не фарт?Збіг такий вийшов-мабуть зірки лягли,газом усе не поясниш,не слід все власними комплексами міряти,як дехто.З 11 країн з великою московськомовною часткою 10 голосувало,8 перших у Білана,2 третіх-в Молдові більше румунів,Грузію роздрочили-ось всі 40 балів переваги над Кароліною.А догнати Філя не дав.У решти Діма у середньому 6-й-його місце серед другорядних.Ведмедя слід було ще прислати на ковзанах=символ Росії.
vyt
26.05.2008 07:45
policija dolzhna rassledovat pochemu u bilana takoj bolshoj otryv pri plokhoj pesne. Tem bolee, esli nikto so 2-go raza ne uluchshal resultat.
slishkom mnogo voprosov...???
foo
26.05.2008 06:12
Eto ne fartovii god dla Rossii-eto politika! Camix proffesionalnix i dostoinix ispolnitelei zasynyli v zad.Eto kloynada! Takie strani,kak Islandia,Norvegia,Shvecia,Velikobritania,Polsha,Izrail,Ryminia,Portygalia-dolzni ob'avit boikot etoi kloynade i ne pokazivatsa na takom Evrovidenii voobshe! Razve mozno sravnit Boaz s Bilanom? Ili Lorak s Sharlotoi iz Shvecii? Ili ety Cerbskyu ispolnitelnicy s Vanei iz Portygalii?Pornografia i tolko!..........Ispania poetomy i vistavila trio kloynov!
Станіслав
26.05.2008 05:21
Це фартовий рік для Росії-2 хокея виграли,футбол,ще так і на олімпіаді можуть успішно виступити чи на Евро з футболу-Хідінг-тренер сильний.Білан відстійний і у москалів далеко не найкращий(не зрівняти з Басковим),та й Філя такий же.У нас теж був фартовий рік 2004(10 медалей у плаванні,успіх на Олімпіаді,перемога Руслани й насамкінець революція).Все кінчається-і для них теж.Наст.року туди хіба любителі гострих відчуттів приїдуть(у пащу лева,концтабір тощо).Я б Албанію підтримав.Лорак молодець.
Костянтину
26.05.2008 02:30
Тебя прикалывает, что россияне на коленях. А тебя не прикалывает, чтобы ты на коленях, а во рту член накачаного негра?
Лаура драная
26.05.2008 02:27
Сиди в конуре, в которой нет даже русской клавы и пусть тебя бойкотируют в рот турки и арабы. А потом чечены засунут в зад наплм, может попустит иносранка хренова.
LAURA
26.05.2008 02:04
SORRY, WEST EUROPE WILL NOT NOT NOT GO TO MOSCOW
LAURA
26.05.2008 02:00
NOBODY, NOBODY LIKE BILAN, AND HE WIN, HOW IT POSSIBLE, I DO NOT BELIEVE IT!!! WHO GAVE 12 ? ONLY X-SOVIET REPUBLICS, THEY BOUGHT IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WEST EUROPE WILL GO TO MOSCOW!!!!!!!!! THEY WILL HAVE EUROVISION WITH ARMENIA AND MOLDOVA.
BOYCOTT TO MOSCOW BOYCOTT TO CHEATERS !!!!!!!!!!!!
Костянтин
26.05.2008 01:56
Чого варта пермога, якщо її треба вималювати стоячи на колінах перед усією Європою?. Хоча. Побачити Росію на колінах перед Європою дійсно заслуговує найвищої оцінки - 12 балів. Від України. Слава Україні!
Натали
26.05.2008 01:48
Кстати, России здесь не дали даже 1 балла :)))))))
Натали
26.05.2008 01:43
К Натали, Дали мало, конечно, я все провода оборвала, голосуя за Ани, остальные месные украинцы поленились наверное. Но главное, Ани Лорак сделала здесь большой резонанс! О Билане никто и не вспоминает особо, а о ней до сих пор говорят :)))))) И, думаю, не только в Испании.
Натали
26.05.2008 01:40
Меня, кстати, тоже добило его карячение, ползание по полу, распахивание рубашки на хилом тельце, эти выпученные глаза... Как сказал один из ведущих в Испании: "Плющенко - на Олимпиаду, а о Страдивари сильно не трепайтесь, потому что никто здесь уже не помнит, кто это такой". И вообще Димку здесь обосрали по полной программе.
Ну а нашей Ани одни только диферамбы достались, мужщина-ведущий заявил, что ночью будет мечтать только о ней ха-ха :))))))))))))))))))))))))))
к Натали
26.05.2008 01:35
Испания дала нам 7 баллов, так что их мнение не авторитет.
2 miha
26.05.2008 01:26
GO FUCK YOUR SELF, ALL YOU RUSSIANS FUCKING PRICKS.
Натали
26.05.2008 01:25
Комментатор с Испании на протяжении всей трансляции кричал, что его фаворит и любимица - Ани Лорак!!! А во время дебатов после окончания конкурса абсолютно все приглашенные испанские ведущие сказали, что больше всех им понравилась именно Лорак. А вот номер Билана не понравился :(
михе или Михуилу
26.05.2008 01:08
Михуил, не оставляйте таких комментариев, поскольку это негативно может сказаться на международных отношениях.
миха
26.05.2008 00:54
да хохлы нет у вас не ума не исполнителей!!!!утритесь!!!!
Торі
26.05.2008 00:40
2я то знаю: Нотну грамоту знаю і навіть більше і можу сказати, щодівчинка з Албанії співала ПОГАНО!!! Дуже фальшиво, особливо коли починала співати голосніше. неможливо було слухати. Румунію щось навіть не пригадую. Взагалі-то не було хороших виконавців. Всі якось майже на одному рівні... низькому. Досить непогано виглядали і звучали Турки.
Кіт
26.05.2008 00:28
пропоную наступного року ше раз Ґринджоли відправити, ото буде хохма!!!!! А ше як переможуть, то.....
Из-за таких ка NO MOSKAL
26.05.2008 00:01
Ну нет у нашего народа культуры. Ну что ты "не москаль" умного написал, позор и стыд берет, какое Евровидение с такими как Вы уважаемый наше место на конкурсах цыганской песни. И из-за таких как Вы Украина получает 8 балов. Пойди, малыш, книжку почитай, может хоть какую-то мову выучишь.
НеМоскаль
25.05.2008 23:47
До-речі Кіркоров не москаль і не білорус він болгарин )))))
НеМоскаль
25.05.2008 23:39
На Євробачення послали Дібілана,
Другий раз того самого у*бана.
За нього всі проголосували,
Щоб третій раз не посилали.
А в Дібілана не пісня - воплі;
Витріть нам, кацапи, соплі.
Ані Лорак і Сердючка у Європі кермують.
Група "Сєрєбро" і Дібілан раком хай пи*дують!
манамана
25.05.2008 23:34
И кстати, в следующем году подумайте хорошенько, кому отдавать свой голос. Соседям, которые нас за НИЧТО держат или за то, что нам ДЕЙСТВИТЕЛЬНО нравится.
а может?...
25.05.2008 23:32
Я считаю, что надо всей Европой бойкотировать следующее Евровидение. Чтобы в финале у них там остались только Беларусь и Россия. И пускай они себе там соревнуются на здоровье! А в этом цирке мы принимать участвие не будем.
Иванна
25.05.2008 23:25
Решили просто наконец-то и России дать 1е место.
За что - не понятно. Ани намного лучше и сильнее! А Билан - позор!
IMAGINARY
25.05.2008 23:18
Полностью согласен с Антирашей...тоже смотрел и там и там...ужос они обсирали чет ли не каждого артиста. и когда вышел Димочка(фуууу) то они оооо наш бог, наш спаситель, дай мы тебе место купим....фуууу страшный билан, ужасное шоу, ужасный вокал, наркоманкие глаза, гей, Правильно спела Верка "РАША ГУДБАЙ!!!!" ФУУУУУ утритесь своими 8 балами...позор...АНИ ЛОРАК Я ЛЮБЛЮ ТЕБЯ=))))
для 243
25.05.2008 23:16
243 не цепляйтесь, плиз, к словам.Киркоров не россиянин. И Киркоров не продюссер Ани Лорак. Каролина в каждом своём интервью говорила об этом.
ок
25.05.2008 23:15
Вы че, с дуба рухнули? Тут все я смотрю страдают политическим гемороем. Лорак смотрели с открытым ртом. У Билана было тоже шоу не слабее. Теперь все оруут что Лорак лучшая. Как патриоты мы конечно должны это орать. Но почему бляха муха, ее спонсировали московскими бабаками , я Киркорова имею ввиду. И песня кстати его. Где же наши спонсоры?
El
25.05.2008 22:56
Меня больше всего поражает позиция наших СМИ. По всем российским каналам сегодня показывают только Билана, теле-мосты транслируют, поздравления от президента... а у нас даже ни одного нормального интервью с Лорак. Что второе место - это не результат? Когда Тина Кароль заняла второе место на Новой Волне ей еще в аэропорту сообщили, что она стала заслуженной артисткой...
ван чун жуй
25.05.2008 22:41
Сиветоська Лопатя... силедуюсий год... Сиветоська Лопатя паёть местя № 1 .... осень хаасьо... Сиветоська ! Ти тякая ти тякая ... ФАНТАСТИКА!
Будяк
25.05.2008 22:37
Так, Білан не є фаворитом, в його виступ вбухали по слухам 10 млн $. Нехай радіють, Україна вже приймала шоу. А стосовно 12 балів Росії напевно багатьом треба переглянути свою палку любов до старшого брата, і коментарі рос. ведучих тому свідчення: їхня любов фальшива і і закінчується, де починаються власні інтереси. Тож треба це врешті затямити і дбати про власні інтереси, а сусіди нікуди не втечуть. Добросусідські відносини-це не лизати сраку сусіду, а добре з ним жити на паритетній основі.
Юля
25.05.2008 22:37
Представляю какое будет в Раше Евровидение! Финал Лиги Чемпионов провели по-совковому! Какие-то фигурки на поле делали, собирали-разбирали узоры из людей, а чего стоили дамы в кокошниках ....Ещё б как в совке голубков пускали! Короче хай спозорятся москали! А мы не будем расстраиваться! В следующем году выпустим Козловского на лыжах, Клочкова будет плавать в аквариуме и какого-нибуть типа с контрабасом!
Будяк
25.05.2008 22:25
Не розумію, чого тут декотрі викрикають і сваряться. Лорак зробила перфектне шоу відповідно до формату конкурсу і прекрасно, самовіддано справилась зі своїм завданням. Можна довго сперечатись, чи вона має голос, чи ні - я персонально не є її прихильником, але 2 місце - це факт. Ви не уявляєте, як жаба душить країни-учасники, (Англія, Німеччина, Франція, Іспанія), які несуть найбільше фінансове навантаження, але вже роками пасуть задніх.
Удивляюсь я ...
25.05.2008 21:56
Ребята, не ссортесь, даже Познер сказал, что конкурс давно стал второстепенным для Европы и победа Билана ничего не значит, это всё политика. А если быть объективными, надо было пригласить для участия в номере ещё Костю Цзю, Илью Ковальчука, нашего Тимощука, Кабаеву ну еще пару тройку знаменитостей и тогда было бы 300 баллов!!! Билан аццтой полный незачОт, сладкоголосый "голубец",
ПГ 2 имеющая опыт
25.05.2008 21:48
І за Лорак:)))
Тина
25.05.2008 21:47
Евровидение - в первую очередь конкурс ПЕСНИ! А у Лорак, кроме номера, ничего особенного не было. Так что кончайте ныть, она по-любому не тянет на победительницу! Ей просто повезло и с номером, и с количеством соседей. Вот увидите, приедет с высоко задранным носом - сами не рады будете. У неё и без того самооценка всегда зашкаливала!
А в России большая армянская диаспора, да и Сирушо была намного лучше. Так что возмущаться и удивляться нечему. Армении номер поярче - могла бы победить!
jazz
25.05.2008 21:32
Дати Росії 12 балів-це мазохізм.
243
25.05.2008 21:31
Киркоров выступил продюссером на Евровидении и если бы не его фанатизм в отношении к этому конкурсу и связи, то и 2 места нам бы не видать.
для "для 243"
25.05.2008 21:29
гражданин России и русский - разные вещи! Если этого не понимать, то нужно быть минимум англоязычным узбеком.
243
25.05.2008 21:26
Он не продюссировал лорак
Россияне адекватно оценивают ЕВидение
25.05.2008 21:26
"Евровидение" - вторичный музыкальный конкурс, в нем мало талантов и самобытных исполнителей, и победа Димы Билана не останется в памяти надолго, считает телеведущий Владимир Познер.
Впрочем, по мнению Познера, Билан как раз относится к тем талантам, которые крайне редко, но попадают на "Евровидение".
для 243
25.05.2008 21:25
Киркоров написал лишь музыку и всё. И не русский он. Он беларус.
Андрій
25.05.2008 21:18
Повністю тебе підтримую антіраша , підісрали вони нас
243
25.05.2008 21:16
первое получил Дима Билан. Второе место на 50% имеет отношение к России, так как спродюсировал и написал музыку к выступлению Ани Лорак с Украины гражданин России по имени Филипп Киркоров
ko0p
25.05.2008 21:09
Билан - молодец! Никто из тех, кто приехал на ЕВ во второй раз не улучшил свой результат, за всю историю ЕВ. Рискнул и победил, а по поводу того, что попса - конкурс ЕВ конкурс "европейских домохозяек", а не Международный конкурс оперных певцов «Мадам Баттерфляй».
Лорак - умничка, главное дала под зад ГРИНЖОПАМ.
Жаль, что Россия дала нам всего - 8, но уж слишком мы их шокируем, за это и получаем.
Братья славяне самые голосистые и талантливые! Филя, спасибо тебе!
trafunok
25.05.2008 21:05
2 Сашко/Київ
О! нарешті знайшов одномуця....:)
хорвати таки дійсно були цікаві. а кращим взагалі був Брегович :)
Имеющая опыт (Петру Г)
25.05.2008 20:58
Петре, дякую за кредит довіри. Що і лорак гарніша?!!
Имеющая опыт (обер-зондерну)
25.05.2008 20:56
Та ви ще Гринджоли згадайте!
антираша
25.05.2008 20:47
Мля... такая злая на наш "братский народ"... Смотрела по "РТР-Россия", дак там комментатор...лох.. говорит: "... авторы песни заявляют, что "шеди леди" - это ветренная девушка, но есть еще такие переводы, как ..." и тут пошло гониво из нескольких синонимов слова "доступная" и в конце он говорит "вы сами выбирайте, что вам по душе". Это нормальное представление артиста??? А после выступления Ани это же чмо говорит: "Ой, устала видно девочка" - с такой под*йобкой. А эти 8 баллов??? Раша галимая..
ляля
25.05.2008 20:19
Лорак лучшая!)))
g
25.05.2008 20:00
на ртр бєлана не хаяли. хаяли усіх, окрім нього, вже канал хотілося перемкнути, щоб їхні діферамби вітьку не слухати...
уже усім остаточно зрозуміло, що вони якимсь чином купили перемогу, бо, якщо порівнювати ту енергію, яка йшла від нього 2 роки тому і цього угасаючого "лєбєдя" з 2ма голубами, абсолютно без енергетики і якогось старання, то виникає підозра, що вони вже знали, хто і як буде голосувати.
просто бридко вже це обговорювати.
сподіваюсь, Кароліна в курсі, що саме вона перемогла!
ПГ 2 имеющая опыт
25.05.2008 19:38
Я теж:))) ти така така ... не знаходжу слів... Ні! Знайшов! Краща за усіх співачок конкурса:)))
имеющая опыт(Петру Г)
25.05.2008 19:35
Я в захваті! Який ви здогадливий!
Вика
25.05.2008 19:05
Каролина - молодец!!!!Второе место очень хороший результат!!!!А что победит Билан было заранее извесно, он же незря с такой уверенностью во второй раз ехал, хотя выступление его неочень впечатлило, я ждала большего!!!
настя
25.05.2008 19:04
Дима Баран самый придурошный учасник. Самые достойные победы в этом году это каломира, ани лорак и латвия(пираты). Купленая победа Билан фальшивка
~~~
25.05.2008 18:50
bilan zadom pokrytuv krash4e za Lorak i oooo duvo za nyogo progolosyvalu golybi.na tobi peremoga!!!
2 ято знаю:
25.05.2008 18:06
а вот нихрена ты и не знаешь. Наверное с нотной грамотой только и знаком. И если ты заговорил о ВОКАЛЕ , то самым достойным исполнителем на этом Эвро был парень из Израеля. И это факт. Пострясающей чистоты голос. Дурилка ты картонная.
МИЯ
25.05.2008 17:59
А по РТР между прочим хаяли и Билана. Почему об этом никто не сказал???
Его назвали никакущим артистом и сказали тчоб в след раз он еще и Кабаеву на подтанцовки взял :)))
Так что друзья будьте попроще. Все и в России понимают что в этом году Билан выступил плохо. Натянутая победа
Sanja
25.05.2008 17:46
Всы голосовували за білана, бо 4 раз вже би не витримали. А так дали 1 місце і йди собі миром
я то знаю
25.05.2008 17:29
Да уж, вы бы хоть объективно посмотрели на всех участников. а для этого необходим хотя бы художественный вкус, а у вас, господа хорошие. его явно не наблюдается. Впрочем, вам это в принципе не грозит. Ни Украина. ни Россия, ни Греция - и в пдметки не годятся по ВОКАЛУ( а это все же песенный конкурс) Румынии и Албании, это вам скажет любой, кто хоть немного знаком с нотной грамотой.
Ксюня
25.05.2008 17:14
Люди,умейте радоваться за других!Зависть-плохое качество!
Испан Лучший
25.05.2008 17:13
Испан Лучший
Osya
25.05.2008 17:03
Ya dumau yge vsya evropa znaet kak mi mogem vshex kupit'!!!!!!!
Ксюня
25.05.2008 16:59
Проголосовала за Диму Билана и не насколько не жалею
Таня
25.05.2008 16:53
Особое внимание привлекло, что Украина, как всегда дала России 12 баллов, А Россия Украине, так, чтоб не обидеть-8, до чего же они завистливые, не уверенные...
q
25.05.2008 16:47
не віддали голоси цілих сім держав: Німеччина, Швеція, Франція, Норвегія, Сан-Маріно, Нідерланди та Швейцарія

самые продвинутые страны Европы за такую херню не проголосовали, уважуха
Ксюня
25.05.2008 16:40
И еще,у него может было и не такое шоу, как этого все ожидали,но задумка -100 баллов
оь
25.05.2008 16:39
У КАРОЛІНИ БУВ НАЙКРАЩИЙ НОМЕР. ЗАЙДІТЬ В
ЄВРОПЕЙСЬКІ ЧАТИ - НАРОД ТАК І РЕВЕ - "she is HOT HOT HOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" ! А білан нікому не сподобався. дешева клоунада... дуже і жуже підозрілий виграш... 100!!! ЛАЖА!!!
Ксюня
25.05.2008 16:39
Руслан,высказывания российского телеканала вполне понятны,ведь если б победила наша Ани Лорак то на нашем канале ее называли такими де словами.
Руслан
25.05.2008 16:30
У Билана было шоу****::????? О чем вы???? Посовался по полу, чувак покататлся на коньках, а еще один поиграл на скрипке. И это вы назывете ШОУ??????
Я так вообще не думаю!!!!!!!!
А еще БОЛЬШОЕ СПАСИБО за 8 баллов для Украины от "ДРУЖНЬОЙ" РАШИ!!!!!! Поубивал бы!
Руслан
25.05.2008 16:30
Таких высказований о Билане я еще не слышал: МОЛОДЕЦ, ЛАПОЧКА, ЛУЧШИЙ, ПОБЕДИТЕЛЬ, ВПЕРВЫЕ, НА ЭТОМ КОНКУРСЕ РАВНЫХ ЕМУ НЕ БЫЛО - меня это так разозлило, что я хотел чем-то бросить по телевизору........
П.С. Я РАСССССССТРОЕН!!!!!!!!
БИЛАН - ОТСТОЙ!!!!!!
ЛОРАК - БЕСТ!
Руслан
25.05.2008 16:29
А я просто офигел вчера.....так стало обидно и досадно, что победила РАША с Биланом!!!!!
Это просто ужас!!!!!! Голос - ваще никакой....таких, как Билан, в каждой деревне по миллиону найдеться.....Короче, я не доволен ваще....Лорак была круче всех, и песня сильная.....а "дика енергия" так и перла с нее.....Она вще маладца....
Еще меня очень "убили" комментарии русских.....я смотрел по канале "Россия" (за не именеем дома Первого Национального)..... - так это было что-то......
Ксюня
25.05.2008 16:21
я считаю все именно так и должно быть.Билан очередной раз доказал что в 2006 именно он должен был победить.Наконец-то он победил и Россия будет принимать гостей в 2009.Кстати в этот раз его выступление было в 100 раз лучше чем на полуфинале.Ани Лорак,очень большая молодец,что смогла обойти Грецию,получая не самые высокие баллы.Ребята,не нервничайте,даже если б Украина и не дала Билану ниодного балла-результат от этого не изменился б.
Дядя Боба
25.05.2008 16:17
За что Ани Лорак второе место?Песня плохая,номер плохой.Короче отстой.
Реально должен был выиграть испан.Байла Ель Чики Чики ,танцуй как испан,танцуй как Билан,танцуй как бараджян,танцуй как Алонсо под пламенным солнцем,танцуй как проститутка,потом скушай жареную утку.Чики чики Байла Ель чики чики.Испан молодец:)
Irina de España
25.05.2008 16:17
поэтому испания отравила это чудо, это протест, здесь этот конкурс не воспринемают в серьез
Петро Г, обміркував (продовження)
25.05.2008 16:16
Тогда подсчет баллов будет более справедлив. Будут минимизированы политические голосования.
іі
25.05.2008 16:15
Цікаво, а яким буде наступне євроб-я? усі попривозять своїх чемпіонів і віртуозів і по другому разу співатимуть)? ЛОЛ !!! думаю, так було нечесно з боку росії робити. хоча... ми теж могли ще раз Сердючку привезти... але то вже, якщо вже зовсім нахабністю усіх узяти...
Петро Г, обміркував
25.05.2008 16:15
Евровидение в последние годы превратилось не в конкурс талантов - а в геополитичекое голосование. Объективных результатов при такой системе долго не будет. Думаю, что можно было бы попробовать систему, которая используется при подсчете очков, например в прыжках в воду. Когда лучшие и худшие оценки отбрасываются, таким образом минимизируются симпатии и антипатии. 43 страны для голосования позволяют отбросить, скажем по пять лучших и худших оценок у каждого участника.
Irina de España
25.05.2008 16:12
я разочарована живу в испании, голосовали за нашу ани лорак, понравились израиль очень и турция, греция кака,
предлагаю отказатся от этого политического конкурса, здесь испанцы коментровали,этого билана,тоже негативное мнение которое вы обсуждаете здесь, испанцы сказали что ани лучшая,самая красивая,и израиль супер голос
п
25.05.2008 16:10
Ага. І Кличко-молодший на сцені в сексуальних тусах тренується, а поруч Руслана на трембіті грає. І Сердючці перше місце гарантоване.
в
25.05.2008 16:07
і я, на жаль, була свідком того, що несли на ртр... так що, люди, ми вправі ображатися, і ображатися сильно. але я не буду так низько опускатися, як вони, обливаючи Українців брудом.
Саме тому - українці -НАЙКРАЩІ ЗАВЖДИ!!!!!!
MUFA
25.05.2008 16:06
Ещё есть идея как выиграть Евровидение

Посылаем на Евро снова Сердючку,он поёт, в это же время на сцене Савик Шустер броится (армрестлинг) с мером города Киева Черновецким,Яма копает яму,А Чапкис с Зеленским на скорость раскалывают и выпивают кокосы,а с трибуны кричит Жириновский ОТДАЙТЕ КРЫМ ХОХЛЫ!!!!!
И снова первое место!))))))))))
Милла
25.05.2008 16:05
а так сама по себе песня, ровно как и исполнение Витька, фигневая! Россия выйграла только благодаря авторитету .Даже Грузия отдала 10 или 12 баллов Вите.
Все понятно по моему...
м
25.05.2008 16:04
я з вами погоджуюся. росіяни об нас ноги витирають... немає в наших людей гордості....
Милла
25.05.2008 16:02
Слава Богу, что я не смотрела РТР. я знаю что там несли в прямом эфире такооооое...
Россия не имеет прива утверждать что Лорак- 2 место России. Хоть ее продюсеом и выступил Киркоров. Вот что уж нелепо ,так это. Киркоров просто понял , что в России нет нормальных исполнителей, и решил взять из Украины кого то . И не ошибся. Сколько б мы не учавствовали, мы все время запоминаемся, и даже получаем призовые места. А Россия со своей Believe будут тягаться , и только по этому ее не забудут долго
Малышка
25.05.2008 15:56
Что я могу сказать!!!!!!!!!!!!Билан..........отстой полнейший!!!!!!!!!!с таким же успехом можна каждому поехать по несколько раз,потом ты уже надоешь,дадут тебе голоса,лижбы отстал!!!!!!!!!А Украина сепер,отпад!наконецто хоть один русский понял это(Киркоров)поэтому и продесировал Украину!!!!!!!!а выиграл не Билан,а скрипка под фонограму!давайте на следуюший раз ,Янукович будет читать рэп(это у него отлично получается),а на бэк-вокале будет петь Гришко,все свои фишки будет показывать Подкопаева!
ната
25.05.2008 15:45
Вчера ночью в прямом эфире РТР русские заявили, что и 2е место заняла Россия, так как это заслуга Киркорова...Так что радуйтесь, рабы, отдавшие России свои баллы - Россия заняла целых два места.
украина по-честному должна была победить
25.05.2008 15:38
Лорак - звезда Евровидения-2008, Билан - отстой!
Druel.G
25.05.2008 15:33
Да что вы паритесь, в этот раз Билан охватил две целевых аудитории: голубых и девочек-малолеток )))
мое мнение
25.05.2008 15:30
Россия разложила "яйца" по двум корзинам - своей и нашей. Победила бы Украина, они бы говорили что благодаря "зайке", кот. с готовностью победителя уже сидел рядом с Лорак с развернутым аквафрешом.
Впрочем, песня Лорак довольно стандартная, а ля "хит" под Бритни Спирс (это уже не оригинально). В этом смысле Сердючка прошлого года, не говоря о Руслане были намного интереснее.
Лорак сделала все что могла с этим сомнительным материалом - во многом 2-е место результат ее энергетики и обаяния.
Так я думаю
25.05.2008 15:27
А вообще голосование - скорее было за страну, а не за песню - и во многом это было результатом мобилизаций озабоченных диаспор - русская колонна Эстонии (!) уже второй раз выводит Россию на 1-е место, представляй ее хоть пьяный медведь с балалайкой.. (о Беларуси, Армении и части той же Украины даже не говорю - это гарантированные 1-е места России при любых раскладах).
Та же племенная солидарность и на Балканах и т.д.
р
25.05.2008 15:05
Молодець, Кароліна!!!! Ти була найкращою!!!!!!Мої всі друзі з Європи голосували за тебе!!!! ЯК переміг білан, ніхто не зрозумів...
g
25.05.2008 15:05
Молодець, Кароліна!!!! Ти була найкращою!!!!!!сМої всі друзі з Євпропи голосували за тебе!!!! ЯК переміг білан, ніхто не зрозумів...
ЯКБИ ХТОСЬ ВЗЯВСЯ РОЗСЛІДУВАТИ, ЯКИМ ЧИНОМ
25.05.2008 14:59
ЦЕЙ Б.... переміг раптом?
ВИ ЗАБУЛИ ДОДАТИ, ЩО УКРАЇНА ДАЛА 12 БАЛІВ РОСІЇ.
25.05.2008 14:58
А РОСІЯ, ЯК ЗАВЖДИ, ПОКАЗАЛА НАМ ,.. Невже українці в Росії не підтримали Кароліну??? ТАКОГО НЕ МОЖЕ БУТИ!!!!! НЕ ВІРЮ!!!!!!!!!!!!!!!!! Перемога бєлана - 10% ПІДСТАВА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Петро Голопупенко
25.05.2008 14:57
І я теж спостерігав.... правда усі пісні забув вже:)) але нічого через рік знов подібний карнавал буде..

ПС Привіт від мене до "имеющая опыт"... вона дуже розумна як на мене... гарні і влучні коменти дає:)))
Агент Сташинский
25.05.2008 14:55
Жадные дети уже раскусили заговор и вывели на чистую воду все "Евровидение".

Весеннее обострение в действии.
Дебилы в комментах бесятся на ожидаемом уровне и орут на Билана и Россию. Уже даже танец на льду очередному идиоту напомнил газовую горелку.

Вас что, уже отпустили с участков, где вы голосовали за Черновецкого?)

Или в Тягнибоковской психушке уже провели интернет?
имеющая опыт
25.05.2008 14:51
А с другой стороны слава богу.,что не у нас. Нам хотя бы с евро 2012 как-то справиться...
Дмитрий
25.05.2008 14:49
Очень приятно удивил тон камметнов.... нет ни зависти, ни злости, только непонимание как такое убожество могло победить. Культура читателей Таблоида впечятляет, чего не скажеш про прошлогоднюю оргию в ефире РооссПропаганден СМИ по поводу второго места Сердючки. Респект Таблоид.
2 Голос из России:)
25.05.2008 14:48
В даном случае поздровляю Россию, а не Диму Билана.. Вы давно этого хотели, думаю в следующем году устроете чудесное шоу!
продолжение
25.05.2008 14:40
Люди с территории постсоветских пространств отдали свои голоса России, как великой державе, но никак ни Билану. Пугачева, когда она выступала на "Евровидении" по крайней мере страну не позорила, так как голос и талант либо есть, либо его нет. В случае Билана мы наблюдали последнее. Неприятный осадок от этой "победы", поражение было бы вполне заслуженным, так как быть признанным победителем за такое исполнение просто издевательство над искусством. Есть о чем подумать, не правда ли?
Имеющая опыт
25.05.2008 14:40
Ну, что же соотечественники, Путин и здесь лучший.
snickers
25.05.2008 14:38
евровидиние превратился из конкурса песни в политический конкурс.
причем уже давно
продолжение
25.05.2008 14:38
вокруг него с клюшкой и с шайбой!!! Веселее было бы, динамичнее. Этот приз поправу должен был уйти или на Украину ( за эффектность), или в Турцию ( за красоту голоса и обаяние певца, который поет, пропуская слова через свою душу), или в Израиль ( воистину божественный голос), или ну хотя бы в Грецию ( за артистизм), но никак ни в Россию. Больно, действительно больно, что на территории такой необъятной страны не могут найти действительно талантливых людей. Люди с территории постсоветских простран
Голос из России с любовью к Украине
25.05.2008 14:36
Смотрела "Евровидение" с дуру до двух часов ночи. Похабщина редкостная!!! Уже давно этот конкурс стал не конкурсом действительно талантливых, одаренных людей, а сугубо политическим шоу. Я очень люблю свою страну - Россию, но в данном случае мне было больно смотреть на все ЭТО, я до конца надеялась, что Билан проиграет, так как ни таланта, ни голоса, ни исполнения там просто никакого НЕТ! А Плющенко со Страдивари - это просто полный абсурд!!! Лучше бы поставили на сцене большой рояль и ездили вок
ігор К.
25.05.2008 14:30
Найкращими були Вірменія, Туреччина, Ізраїль. Вони були оригінальні. Номер Ані Лорак був просто примітивним і шаблонним без жодних національних ознак - на відміну від просто фантастичної Вірменії.
Alice
25.05.2008 14:26
Я просто в шоке!!! Победа этого ... вобще не объяснима!! Были и более достойные участники... и что это был за перформанс??? К чему там дергался Плюшенко на 2-х метровом кусочке льда? Как мы могли дать ему 12 баллов??? УКраина опомнись!!!
super!
25.05.2008 14:23
MUFA25.05.2008 05:37
"Предлагаю на следующий год,едет Тина,поёт,а вокруг Кличко
устраивают спаринг и улаживают по очереди все национальности мира! при
этом Подкопаева делает всякие свои гимнастические па, а Клочкова в
маленьком бассейне на скорость обгоняет дельфина!!! ОТВЕЧАЮ МЫ БУДЕМ
ПЕРВЫЕ!))))))))))))" superrrrr!!!
Сашко/Київ
25.05.2008 14:18
дитячий садочок, чесне слово!!! "навіщо голосували за діму? наші були кращі! вони нас обгажують а ми їм 12 балів!"
з року в рік одне й те саме - молдавани за румун, румуни за молдаван, шведи за фінів, фіни за норвежців, білоруси за росіян, Кіпр за греків. це все розвод. єдине, що радує, то це те, що цей розвод дуже гарно і професійно оформлений. такщо не беріть все близько до серця.
особисто мені сподобались хорвати,
ТаблоID
25.05.2008 14:16
Шановні, нагадуємо, дотримуйтеся правил коментування на сайті. Утримуйтеся від нецензурних слів, образливих висловлювань. Не купуйтеся на провокації. Щасти!

Уважаемые, напоминаем, придерживайтесь правил комментирования на сайте. Воздержитесь от нецензурных слов, оскорбительных высказываний. Не ведитесь на провокации. Удачи!
коментар (повтор)
25.05.2008 14:05
Російські коментатори з РТР, перед виступом нашої Ані сказали таку фразу: "Известно, что shady, в переводе с английского, означает тенистая. Но у этого слово есть другое значение - дурной тон". Панове, це ж нікуди не годиться! Вони нас поливають брудом, а ми їх тут підносимо ледь не до небес. Росіяни всюди кричать про добросусідство, а самі дали нам 8 балів! Причому, це вже стає якоюсь традицією з року в рік. То невже у вас немає хоч краплі гордості і поваги до себе, щоб не голосувати за них?
нда....
25.05.2008 14:01
Билан бы еще Путина с Медведевым припер
ван чун жуй
25.05.2008 13:58
Тима Пилань не осень хаасьо, Лолак хаасьо. Свиетьоська Ляпятя нато посилать! Местя № 1 Свиетьоська Ляпятя пайоть....осень хаасьо пайоть Свиетьоська!
Не важно
25.05.2008 13:54
За что диме Дибилану первое место????
шоу никокого!! Фигурист смотрелся как клоун (и к чему тут он вообще??)!!! А наша страна очень наивная... в то время как на российчких каналах на Украину гонят , наши отдают Раше 12 баллов!!!!!!!!! ПОсор!!!!
Таня
25.05.2008 13:51
Шановні, ви звернули увагу на те як жалібно простягали руки усі трое на сцені, стоячи на колінах. Так і згадувалося "Мы сами люди не местные, подайте Христа ради.." От народ і подав. Доречи, ні одна з країн заходу не дала Білану 12. І це наштовхує на думку, що як і Олімпіаду Путін купив Евробачення. А нашим позор, що дали 12 балів.
испанец = жгун
25.05.2008 13:19
я голосовал за него )))
Єва
25.05.2008 13:07
Ганьба Україні за 12 балів для москалів!!!!!!!!!
o-o-o
25.05.2008 13:02
e ryzyk oblagatysja u 2009/ na ekrani znovu vsplylo OLENO MOZGOVE_E_E
Raman
25.05.2008 12:59
Забули згадати про танцювальне Євробачення, де Україна посіла друге місце! До речі у екс-президента НТКУ Докаленка фантастична чуйка на таланти! Саме він ризикнув відправити на Євробачення Сердючку, і саме він вирішив відправити Лорак цього року!
borboleta
25.05.2008 12:56
a sho duvnogo sho Portygalija dala 12 baliv?nas ykrajinziv tyt bagato i mu schuro perezhuvalu za nashy Ani Lorak!!!Ot ysi razmo i progolosyvalu za neji:))))
Ani 4ver!
a Dima Eblan sucks:((((
Чики
25.05.2008 12:46
Самый офигенный это испанец:)
/*-/-/-/-*/*-/--
25.05.2008 12:32
Коли я вперше його побачив то подумав що він голубий. Хоч би побрився, клоун.
Ще прикол, що фанати білана почули що фани Дженіфер Лопез називають її Джей Ло і почали білана Ді біл називати---як точно діагноз поставили
Ю
25.05.2008 12:28
Україна-краща!!!!!!
Обер-зондерн-культур-мультур-трегер
25.05.2008 12:06
А вообще конкурс сей - лажа конкретная. Единственный раз за многие годы мне на нём понравились молдаване "Здоб ши здуб" с забойной песней про бабульку с барабаном. И прокатили их :(
А победы таких "звёзд", как Папаризу или Шерифович (ну, и Еблан, само собой) явно показывают, что это не музыкальный конкурс
Обер-зондерн-культур-мультур-трегер
25.05.2008 12:02
А шо ж вы, дорогие товарищи, ещё хотели? Не обратили внимание на шоу Билана? Он же кривлялся в обрамлении чего-то такого светящегося, что напоминало Европе - чей у неё "на кухнях синим цветком горит газ"
Без фальсификаций этот конкурс явно не обходится. Это ещё по поющим бл**ям по имени "Серебро" стало понятно - второе место, и где они ныне?
За Лорак я лично не болел, но на общем фоне она таки выглядела неплохо, уж получше Еблана.
Дмитрий
25.05.2008 12:01
Если бы от России поехал нормальный исполнитель, а не Билан, я бы всем серцем был рад его победе. А так много пафосу, денег и купленный результат. Евровидение не раз обвиняли в продажности, и вчерашний результат очередное подтверждение.

По поводу уровня фестиваля, то на просторах бывшего СССР - Евровидение самый раскрученый, других не транслируют, кроме Новой волны, которая явно не лучше и продажная вдвойне.
лика
25.05.2008 11:53
это не Мы стараемя русским угодить - это наше продажное телевидение, которое балы отправляет. Ведь никто не знает сколько голосов за какую страну мы с вами отдали. А русские имелли нас ввиду...
Пока они проигрываели, еровидение был полдитический конкрс для домохозяек, а вчера они сказали, что это мега крутой конкурс и там всё по честному)))))))
В
25.05.2008 11:51
Особисто моя думка, що рівень цього конкурсу дуже низький... Пісні у всіх однакові, примітивні. Всі співають страшно фальшиво (на жаль наша Ані Лорак не виключення). Просто в декого ще є якісь вокальні здібності і вони трохи відрізняються від інших. Але якщо дивитись тільки на фіналістів і порівнювати тільки їх, то Ані Лорак, було дещо краща за інших. Мені ще сподобалмсь турки. Досить колоритно. Білан.... В мене просто нема слів... Ні голосу, ні слуху, ні артистичних здібностей...
IGGU_MEN
25.05.2008 11:50
MUFA +1

Таки туда надо послать Кличко вместе с исполнителем!
коментар
25.05.2008 11:49
А серед інших країн-конкурсантів мені більш за все сподобалися Вірменія та Швеція. І я б абсолютно не розчарувався, якщо би вони виграли. Греція - взагалі нікуди не годиться. Шептати і я вмію, а давати перше місце тільки за вроду - некорректно, особливо на ПІСЕННОМУ конкурсі. Був дуже радий, що наша Ані її перемогла. Іспанія - чудо-юдо якесь, абсолютна неповага до глядачів.

А ви помітили, що Латвію, Грецію і Іспанію освистали перед виступом
2коментар
25.05.2008 11:46
Ладно, я понял что нам дали мало балов за Сердючку, повод был, но за Лорак 8 баллов это позор россиянам. Айзербаджану и Армении больше... бугага.... Еще раз доказывает что у русских мозги промыти, и украинцы для них, что востока, что запада менее родные чем айзербаджанцы!!! Да здравсвует славянское триединство в действии.

Русская пропаганда вложив десяток-другой миллионов нефтебаксов получила еще один инструмент для промывки мозгов плебса , что Россия становиться на ноги и они сверхчеловеки.
В
25.05.2008 11:44
А за гордість згідна!!! Досить вже скакати перед росіянами. Чому ми все так стараємся їм догодити???? А вони нас мають в одному місці.. 8 цьому доказ..
В
25.05.2008 11:42
Вєрка Сердючка- це потужний виконавець???? О__О...
коментар
25.05.2008 11:40
Та й взагалі, я розчарувався в цьому конкурсі. Ми другий рік поспіль відправляємо туди потужних виконавців, які 100% заслуговують на перемогу, але політика перекриває всі наші намагання. То навіщо це робити знову? Все одно ж виграє та країна, в якої більше сусідів!

Ані просто молодчинка! Її спів був чистий, потужний, шоу було відшліфовано. Бездоганно, одним словом! Було видно, як гаряче її сприймала публіка. Я пишаюся такою співачкою.
коментар
25.05.2008 11:34
Російські коментатори з РТР, перед виступом нашої Ані сказали таку фразу: "Известно, что shady, в переводе с английского, означает тенистая. Но у этого слово есть другое значение - дурной тон". Панове, це ж нікуди не годиться! Вони нас поливають брудом, а ми їх тут підносимо ледь не до небес. Росіяни всюди кричать про добросусідство, а самі дали нам 8 балів! Причому, це вже стає якоюсь традицією з року в рік. То невже у вас немає хоч краплі гордості і поваги до себе, щоб не голосувати за них?
Dolechka
25.05.2008 11:29
Были там и намного лучше исполнители...а Билан даже не старался, как-будто знал и так 1 будет. Лорак отлично выступила, выложилась на все 1000% (думала она не тянет, ошиблась). После этого евровидения сделала вывод - БАБЛО ПОБЕЖДАЕТ ЗЛО!!!
Серега
25.05.2008 11:21
Все як треба! У Димы Билан самая классная песня и номер. И Ани отлично выступила, но у Билана все получше
RINA
25.05.2008 11:20
Народ!!!
Да ладно Вам!
Билан заслужил ПОБЕДУ!!!
Он,заслужил ее еще два года назад,но голоса отдали "гоблинам" .
Умничка!!!
Так держать!!!
Ани Лорак,тоже прекрасно выступила.Умничка!!!Честно говоря,я от нее и не ожидала.Опять таки, во многом благодаря Киркорову.
Если будет продолжать в этом духе,далеко пойдет.
RINA
25.05.2008 11:18
Народ!!!
Да ладно Вам!
Билан заслужил ПОБЕДУ!!!
Он,заслужил ее еще два года назад,но голоса отдали "гоблинам" .
Умничка!!!
Так держать!!!
Ани Лорак,тоже прекрасно выступила.Умничка!!!Честно говоря,я от нее и не ожидала.Опять таки, во многом благодаря Киркорову.
Если будет продолжать в этом духе,далеко пойдет.
KwitochkaUA
25.05.2008 11:16
Ja zarz nawchjausya y BE i wsi moji kolegu meni kazalu, scho Ukrajina superrrr za namu pershe misze. Wsi rozcharowani! Ale symuwatu ne treba! Eurovision z ei politka, a z eoznachae, scho wonu teer budut' zaluchatu i ewropeizywatu ROssiju, scho Ukrajinu najkraschuj wariant!!! Ze jak message Rossiju - we beliebe in you!!!!
A Lorak molodez! Wsi hlopzi tyt tilku i kaazzla hot hot hot;)))
Ri
25.05.2008 11:14
блииин плющенко такой страшный, меня чуть не вырвало((
Ігор
25.05.2008 11:07
Я протестую , Україна була кращою.На наступне Євробачення потрібно знову Ані Лорак потрібно їхати .
Дмитрий
25.05.2008 10:54
MUFA Моодец.

Я тожн счита.ю что Великобритани на следующий день надо послать Микки Джаггера на подтанцовке с Бекхемом. А нам на следющий раз Кличков обоих чтобы ни одна падла не посмела на перечитить.
Євробачення на мило!
25.05.2008 10:47
Господи! ДиБилан на 1! Тьху! Мені більше шведка сподобалася, то справді була гарна пісня! А тут шоу, мля! Ну яке шоу! Покатався на ковзанах трошки Поющ, зіграв Мартон-три геї! Ми їм ще 12 подарували, а вони нам жлобини 8! А кіркоров хай свій рос флаг запхне собі у ....рота! Чи махає їм де-інде!
файний ПацанчеГ
25.05.2008 10:45
У К Р А Ї Н А - - - - 1 місце і НЕ ГРИБЕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
П.С. прх всі !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Хуже некуда
25.05.2008 10:41
БАБЛО ПОБЕЖДАЕТ ЗЛО!!! Никто и не сомневался, что победит Белан, зачем только конкурс проводили, надо было сразу объявить победителя и устроить "праздник". ПОЗОР!!!
гонта
25.05.2008 10:39
Європа це зборище продажних ....
За гроші можна купити навіть Малану-білану перше місце на Євробаченні.
гонта
25.05.2008 10:36
Україна дала Рассейе 12 балів?
Ганьба! Це Табачнік підраховував, чи підрахуй?
Страдіварі???
25.05.2008 10:31
Я просто вражена... Розрекламували скрипаля, його скрипку... А він грав під фонограму, смички зі звуком не співпадали, та ще й звучала електрична скрипка, а ві грав на звичайній.... Вимахувався так, що аж тошно стало... "Віртуоз"...
***
25.05.2008 10:08
Были певцы и номера более достойные победы, чем Билан и Лорак, если быть действительно объективным. Но все политизировано и куплено.
Почитайте на российских сайтах, те страны, которые не проголосовали за Россию или дали мало баллов - это страны неудачники, которые не добивались особых музыкальных успехов. А как же Швеция( к примеру) и ее "АББА". Можно ли вообще Билана сравниватьс ними. А может , господа, эти страны действительно голосовали за то, что просто понравилось.
fifa
25.05.2008 09:48
Билан - молодец! Никто из тех, кто приехал на ЕВ во второй раз не улучшил свой результат, за всю историю ЕВ. Рискнул и победил, а по поводу того, что попса - конкурс ЕВ конкурс "европейских домохозяек", а не Международный конкурс оперных певцов «Мадам Баттерфляй».
Лорак - умничка, главное дала под зад ГРИНЖОПАМ.
Жаль, что Россия дала нам всего - 8, но уж слишком мы их шокируем, за это и получаем.
Братья славяне самые голосистые и талантливые! Филя, спасибо тебе! Ани Лорак - гордость Украины!
Дмитрий
25.05.2008 09:43
Бабло победила все. Непонятно или занесли пару чемоданов нефтедолларов продюсеррам или купили массовую рассылку СМС... это ничего не менят. Лорак выступила достойно, но согласен с тем что были и лучше, поравилась Албания, Сербия, удивил Айзербаджан.
Linda
25.05.2008 09:43
Да действительно, сбылась мечта Идиотов!
ivannarich
25.05.2008 09:34
MUFA
порвал комментарием)
+10000
ivannarich
25.05.2008 09:32
такое впечатление что над Европой наркоту рассыпали...за то, что Билан повалялся и Плющенко(я его уважаю, но он опозорился) помахал ручками на том каточке - первоеместо? уровень Евровиденья очень упал с пор Аббы, Дион и тех ещё...
Лорак была тоже не ахти.
Армения очень понравилась.
an
25.05.2008 09:27
мені хорвати теж дуже сподобались
so what?
25.05.2008 09:16
Какой смысл обсуждать достоинства певцов,если все видели,что СОСЕДИ ГОЛОСУЮТ ЗА СОСЕДЕЙ!
Все равно, кто выступает и что поет.Все видели как эти высшие баллы расходились нелепо.И так каждый год. Да, Каролина почти от всех стран получала баллы,но редко это были "8","10","12".
Жалко,что в Европе нет таких разрекламированных песенных конкурсов, где бы действительно профессионально оценивали певцов и их песни...
Алита
25.05.2008 08:51
Mufa +1
Только вот не понимаю возмущения народа, насчет Билана и несправедливости, что не выиграла Лорак. И тот и другая обычные попсовые певцы, с обычными песнями. У предыдущих победителей была изюмнка - Шерифович, Лорды, Руслана. А эти... Турки, финны и хорваты гораздо лучше выступали. Еще Армения и Албания неплохо выступили
Вадим
25.05.2008 07:52
Я почему то с кем не говорю, все соглашаются что лучше всех была Армения. А потом Испания или Греция
АНІ ЛОРАК - НАЙКРАЩА!!!
25.05.2008 07:20
Росіяки, "Сбылась мечта идиотов", нарешті ви вискиглили собі перше місце. Але ми все рівно сильніші!!!
Молодець Ані Лорак!!! Ти все рівно найкраща!!!
MUFA
25.05.2008 05:37
Предлагаю на следующий год,едет Тина,поёт,а вокруг Кличко
устраивают спаринг и улаживают по очереди все национальности мира! при
этом Подкопаева делает всякие свои гимнастические па, а Клочкова в
маленьком бассейне на скорость обгоняет дельфина!!! ОТВЕЧАЮ МЫ БУДЕМ
ПЕРВЫЕ!))))))))))))
mia
25.05.2008 05:35
... Russia!
Iiiimp-AAA-s-iii-b-AAA-l ... Bilan..!!!
Totaly entirely completely ....Bilan..!!!
Kris
25.05.2008 03:45
Ані Лорак зараз обговорюють усі світові інформагентства. Зайдіть на будь який світовий великий медіа ресурс – одні пишуть про рівень спів ставний з Кайлі та Мадонною, інші про феноменальні голосові дані. Думаю, що Україні лише на краще, що все саме так трапилось. Успіх – це не перше місце. Ані Лорак молодець! Країна вдячна за те, що Каролінка в нас є!!!
Зубр
25.05.2008 03:44
Не победил бы Билан - победила бы Греция. Песня Лорак была далеко не лучшей! У неё был яркий, запоминающийся номер, и многие отметили его для себя. Но неправильно было бы, если бы победила певица, получившая всего одну высшую оценку. Ну не заслуживает она большего!
А насчёт высоко поднятой головы - в этом ни капельки не сомневаюсь.
Koshmar
25.05.2008 03:21
Bilan...slov net...koshmar....
Ani Lorak Lyche nego v 150 tisiach raz!!!!!
ny kak govoritsia - ne mit'em tak katan'em...
Mojet i Karoline stoit cherez pary let vernytsia na Eurovision!!!!!!!!
Karolina - the BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!Na Ykrainy vozvrashaetsia geroinei s visoko podniatoi golovoi!!!
Новини
Модные новости
Новости Marketgid




АВТОРИЗАЦІЯ
Для авторизації використовуйте ті самі ім'я і пароль, що і для коментування публікацій на "Українській правді".


Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
ВХІД ДЛЯ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ


 
Головна  |  Скандал  |  Фокус  |  Лаунж  |  Бренд  |  Персона
Архів  |  Реклама на сайті  |  RSS  |  Зворотній зв'язок
©2005 — 2009, Табло ID. У разі використання матеріалів сайту
посилання на tabloid.com.ua є обов'язковим.
Фотослужба агенства УНIАН