Електронний біт, пост-панк і пластичні танці: Jamala презентувала кліп на "своєрідний гімн самовираження"

21 листопада, 11:45

Співачка та музична продюсерка Нацвідбору на Євробачення 2026, Jamala презентувала новий трек "Ми ховаємся", який стане першим синглом з її майбутнього альбому "Рух мій".

Ця пісня відкриває новий етап у творчості зірки, де вона досліджує теми внутрішньої свободи, прийняття себе та безперервного руху, що триває попри все.

"Ми ховаємся" — це про свободу бути собою. Електронний біт, настрій пост-панк. Для мене ця пісня — своєрідний гімн самовираження. У ній — думка про те, що ми живемо поза ярликами, поза рамками, поза віком й іменами. Бо соціум звик завжди все впорядковувати: ти — номер один, ти — номер два і т. д. На нас немає цифр, імен немає — бо ми не ховаємся", — говорить Jamala.

Джамала почала новий етап творчості з синглу "Ми ховаємся"

Фото Aleksandr Demydenko

Ця пісня була написана ще у 2019 році й чекала свого часу. Разом із треком Джа представила й кліп на нього — пластичну історію про пошук себе, створену командою режисера Руслана Махова та хореографки Насті Харченко.

У відео ми бачимо цілісну пластичну історію про людей, які звикли ховатися за яскравим гримом. У цій візуальній концепції грим перетворюється на символ втрати індивідуальності.

"Ми хотіли дослідити, що стається з людиною, коли вона довго живе у стані прихованості, намагаючись вписатися у форму, яка їй не належить", — говорить режисер Руслан Махов

"Хочеться приховати ім'я, створити липовий акаунт… але насправді втекти неможливо. Бо всюди, куди ми йдемо, ми беремо із собою себе. І єдине, що справді звільняє — дозволити собі бути справжніми", — сказала про головну ідею відео Jamala.

Хореографка Настя Харченко розвинула ідею стану прихованості й пошуку себе в танцювальній структурі. У центрі постановки — дві пари, які існують ніби у паралельних реальностях, але переживають однакову внутрішню напругу. Їхні тіла постійно тягнуться до прихистку та злиття.

У відео все побудовано навколо пластичності

Візуальна ідея з розписаними обличчями стала одним із головних художніх акцентів. Команда прагнула зробити героїв водночас дуже помітними й абсолютно безвиразними — пласкими, майже позбавленими індивідуальності.

"Це маски, які одночасно захищають і оголюють. Вони підкреслюють, що герой ніби хоче сховатися, але робить це так явно, що його прихованість стає ще більш помітною", — каже Махов.

Особливим етапом стало створення пластичного образу Jamala. 

"Було важливо, щоб Джамала залишалася собою, але водночас стала частиною цього спільного руху з темряви до тиші, з напруги до чесності", — зазначила команда

У результаті відео перетворилося на багатошаровий простір, де музика, рух і візуальна форма працюють у єдиному ритмі. 

IDEALMEDIA