Джолі-Пітти стали ювелірами, а "The Rolling Stones" - вином

20 листопада 2009, 10:22
Голлівудське подружжя - Анджеліна Джолі та Бред Пітт - презентували власну колекцію ювелірних прикрас. А на честь легендарного гурту "The Rolling Stones" виробники вина створили напій.

Акторська пара Джолі-Пітт розробили колекцію коштовностей, яка отримала назву "Захисник", пише "Access Hollywood"

Джерелом натхнення для Енджі та Бреда став образ змії. Подейкують, що коли Джолі була вагітна донькою Шайло, то їй подарували каблучку зі змією. З того часу артистка вважає повзучу істоту талісманом та захисником своєї сім'ї.

Джолі та Пітт встигають скрізь 

Тож не дивно, що саме зображення змії присутнє в усіх ювелірних прикрасах колекції: каблучках, сережках, браслетах, намисті, столових приборах.

Вартість ексклюзивних прикрас від Джолі та Пітта починається з 525 доларів і більше.

Усі кошти, виручені від продажу колекції, будуть перераховані у благодійний фонд Анджеліни Джолі "Education Partnership for Children of Conflict".

Ювелірка від акторського подружжя 

У той же час відомий гурт "The Rolling Stones" став червоним вином. Нещодавно, в асортименті виноробної компанії "Wines That Rock" з'явився напій названий на честь музичної збірки "роллінгів" "Forty Licks", пише "Лента.ру".

На етикетці вина зображено логотип "The Rolling Stones" - намальовані губи та висунутий язик.

"Коли я створював вино, я хотів, щоб воно відображало дух платівки "Forty Licks". У компіляцію включено 40 композицій групи, які стали своєрідним путівником по творчості гурту, яка стала класикою рок-н-ролу", - пояснив винороб Марк Біман.

"The Rolling Stones" тепер можна спробувати на смак

Вино, назване на честь "The Rolling Stones" було розлито у пляшки ще у 2007-му році. Та перша дегустація напою відбулася кілька днів тому на концерті, присвяченому святкуванню 25 років Зали слави рок-н-ролу.

За три пляшки такого вина треба викласти близько 60 доларів, за шість пляшок, з урахуванням знижки, - 97 доларів, а за 12 - вже 173 долари.

Фото "ВВС", "АР" та "Reuters"

IDEALMEDIA