Джулію Робертс заборонили за оману
Рекламу з Джулією Робертс заборонили через "фотошоп".
Про це пише "Лента.ру" з посиланням на британські ЗМІ.
Британський комітет з рекламних стандартів (ASA) заборонив рекламну кампанію косметичної фірми L'Oreal з Джулією Робертс і супермоделлю Крісті Терлінгтон. При цьому компанію було звинувачено у зловживанні "фотошопом", повідомляє офіційний сайт комітету.
Британський комітет з реклами прийняв таке рішення після скарг депутата парламенту Джо Свінсон, однієї з засновниць "Кампанії за впевненість у своєму тілі". Остання спрямована на боротьбу з відретушованою рекламою.
Свінсон заявила, що реклама косметичних засобів брендів Maybelline і Lancome, що належать L'Oreal, представляє нереалістичну картину і збиває багатьох жінок з пантелику. Про це пише сайт "Marketing Week".
Свінсон також додала, що і Джулія Робертс, і Крісті Терлінгтон красиві від природи, і тому їхні обличчя не потребують комп'ютерної обробки.
Як пише "The Guardian", компанія L'Oreal визнала, що фотографії моделей були відретушовані за допомогою комп'ютерних технологій. Водночас було заявлено, що таки хід був викликаний необхідністю продемонструвати дію косметичних засобів.
Однак Британський комітет з реклами вирішив, що постери з Робертс і Терлінгтон, зроблені з надмірним використанням "фотошопу". Відповідно, вони буцімто можуть ввести покупців в оману щодо можливого ефекту від використання косметики згаданої.
Комітет заявив, що кампанія порушує рекламні стандарти і має бути припинена.
У 2007-му році рекламна кампанія L'Oreal, обличчям якої була Пенелопа Крус, була заборонена з тих же міркувань.
У квітні 2011 року комітет з рекламних стандартів випустив спеціальне керівництво для рекламників з норм комп'ютерної обробки зображень.
Фото "The Guardian"