Син Бекхемів став обличчям модного бренду
18 грудня 2012, 17:00
10-річний син британського футболіста Девіда Бехкема та дизайнерки Вікторії Бекхем, Ромео, став обличчям бренду "Burberry" для сезону весна-літо 2013-го року.
Про це пише "Contact Music".
Ромео Бекхем взяв участь у рекламній кампанії для британського бренду разом з відомими моделями. Хлопцю сподобалося бути моделлю, та усі залишилися задоволені результатом зйомок.
Середній син Бекхемів став моделлю |
До речі, рекламні фото знімав відомий фотограф Маріо Тестіно.
Син Бекхемів також нещодавно взяв участь в урочистій частині прем’єри мюзиклу гурту "Spice Girls", учасницею якого є його мати Вікторія.
Дизайнерка вважає, що її син є справжнім любителем моди, тому лише сприяє його захопленню.
Стоп-кадри з відео реклами "Burberry" на YouTube