Jay-Z: Наркодилерство навчило мене вести бізнес

2 жовтня 2013, 12:03

Один із найдорожчих реперів світу, американець Jay-Z не приховує, що колись торгував наркотиками.

На них чоловік Бейонсе отримав досвід, який допоміг йому збудувати багатомільйонну бізнес-імперію.

Про це він розповів у інтерв’ю "Vanity Fair".

Jay-Z, справжнє ім’я якого Шон Картер, ріс у незаможній родині. Проте артист щиро зізнається: торгувати наркотиками його змушував не голод, а бажання гарно вдягатися.

"Ми жили в складній ситуації, але моя мати справлялася, викручувалася… Іноді ми платити по рахунку за світло, іноді оплачували телефон, іноді – газ. Ми не голодували – ми їли, з нами все було добре. Але було й таке, що тобі соромно іти до школи; ти не хочеш надягати брудні штани чи носити один і той самий одяг", - розповідає репер.

Як згадує Jay-Z, "крек" тоді був повсюди, він досі не може викинути з пам’яті того запаху. Артист каже, що не думав у той час про те, які наслідки вживання наркотиків має для суспільства.

 Jay-Z знявся для глянцю і розповів про наркоторгівлю

"Я думав про (власне) виживання. Думав про те, як покращити мою ситуацію. Думав про те, як купити одягу", - каже зірка, наголошуючи, що сам ніколи не вживав власного "товару".

"Я тямлю в бюджетах. Я був наркодилером. Щоби займатися торгівлею наркотиками, ти повинен знати, скільки можеш витратити, скільки тобі треба, щоби закупи нову партію", - пояснює чоловік Бейонсе.

За словами Jay-Z для таких хлопців, як він, кар’єрні можливості обмежувалися торгівлею наркотиками, роботою в перукарні або миттям машин. Юнакам, які хотіли чогось досягти, просто необхідно було мати якусь "стратегію успіху", щоби вирватися в те "маленьке віконечко", яке перед ними розкривалося.

Нагадаємо, в 12 років Шон вистрелив у рідного брата. Той, будучи наркозалежним, украв у нього каблучку.

Як відомо, Jay-Z та Бейонсе очолюють рейтинг найдорожчих зіркових пар світу. За підрахунками "Forbes", їхній прибуток за останній рік склав 95 мільйонів доларів.

Фото обкладинка журналу "Vanity Fair"

IDEALMEDIA