Ріанна відсуне музику на другий план заради моди

25 червня 2015, 14:40

Барбадоська співачка Ріанна нещодавно стала дизайнеркою флеш-татуювань і не збирається зупинятися на досягнутому.

Музика для зірки наразі відходить на другий план. Наступний крок Рірі - випуск  лінії аксесуарів, яка зватиметься "$CHOOL KIlls" ("Школа вбиває").

Про це повідомляє журнал "Grazia".

Як зазначає видання, останні три сингли Ріанни, котрі вона випустила після річної перерви, не змогли прорватися до високих сходинок у чартах. Та й по всьому, все одно зірку тепер більше цікавить мода.

У травні на замовлення компанії Ріанни, "Roraj Trade, LLC", було запатентовано новий бренд - "$CHOOL KIlls" – у категорії "одяг" та "вироби зі шкіри".

Ріанна зі співачки тимчасово перекваліфіковується на дизайнерку 

"$CHOOL KIlls" – це буде лінія аксесуарів, до якої увійде все від торбинок-тоутів до гаманців… Вона досі любить музику, це те, що її піднесло, але зараз зосереджена на цьому", - засвідчило джерело.

Зі слів інформатора, Ріанна не покине випускати сингли на альбоми, але на найближчі кілька років у її планах охоплення й інших галузей, зокрема модної.

Журнал нагадує, що в 2013-му році співачка судилася з "Topshop" через те, що бренд без дозволу розміщував її обличчя на одязі. Тоді в одному з коментарів творчий директор зірки заявила, що Рірі "сумлінно працює над тим, щоби позиціонувати себе як серйозний модний дизайнер", а поява її лиця на футболках цьому аж ніяк не сприяє.

Цікаво, що чорно-білу футболку з написом "Школа вбиває" Ріанна на початку травня вигуляла в Нью-Йорку. Як пише "The Daily Mail", вочевидь, ця фраза вже давно крутилася в співачки в голові. Вона написала "Школа. Вбиває" у своєму Twitter минулого літа, обігравши застереження, що їх розміщують на пачках цигарок.

Фото з Instagram Ріанни

IDEALMEDIA