Ріанну визнали найприбутковішою для брендів
15 січня 2016, 16:04
Барбадоська співачка Ріанна виявилася зіркою, яка є найприбутковішою для брендів.
Експерти вивчили 92 тисяч споживчих опитувань, щоб встановити зв'язок між музичними уподобаннями і вибором тих чи інших брендів.
Про це пише "Forbes" з посиланням на дослідження "NPD Group".
Фанати Ріанни мають певні брендові уподобання |
Як з'ясувалося, Ріанна могла б рекламувати "Jeep", бо люди, які слухать її пісні, віддають перевагу автомобілям саме цієї марки. А от прихильникам Бейонсе більше до вподоби "Porsche".
Загалом же у фанатів РіРі більше певних брендових уподобань, ніж у прихильників будь-яких інших артистів. Другою зіркою, яка може стати дуже навіть прибутковою для певних брендів, стала Бейонсе.
Нагадаємо, минулого року Ріанна вирішила продавати власну марку травички.
Фото Instagram