Ріанну визнали найприбутковішою для брендів

15 січня 2016, 16:04

Барбадоська співачка Ріанна виявилася зіркою, яка є найприбутковішою для брендів.

Експерти вивчили 92 тисяч споживчих опитувань, щоб встановити зв'язок між музичними уподобаннями і вибором тих чи інших брендів.

Про це пише "Forbes" з посиланням на дослідження "NPD Group".

Фанати Ріанни мають певні брендові уподобання

Як з'ясувалося, Ріанна могла б рекламувати "Jeep", бо люди, які слухать її пісні, віддають перевагу автомобілям саме цієї марки. А от прихильникам Бейонсе більше до вподоби "Porsche".

Загалом же у фанатів РіРі більше певних брендових уподобань, ніж у прихильників будь-яких інших артистів. Другою зіркою, яка може стати дуже навіть прибутковою для певних брендів, стала Бейонсе.

Нагадаємо, минулого року Ріанна вирішила продавати власну марку травички.

Фото Instagram

IDEALMEDIA