Реклама "Pepsi" з Кендалл Дженнер спричинила мегаскандал у мережі

6 квітня 2017, 13:20

Схоже, американська модель Кендалл Дженнер довго проклинатиме той день, коли вона пристала на пропозицію знятися в рекламному ролику "Pepsi".

Адже він спричинив такий скандал, що представникам компанії довелося принести офіційні вибачення та пообіцяти його більше не показувати.

Про це пише "CNBC".

У відео Кендалл у білій перуці позує для гламурної фотосесії, тоді як вулицею, під композицію Скіпа Марлі, рухається протестний марш. І дівчина врешті зриває з себе перуку, стріпує своїм природним чорним волоссям та, не забувши прихопити баночку "Pepsi", приєднується до мітингувальників.

Дійшовши до поліцейського кордону, молодша сестра Кім Кардашян простягає газованку одному з правоохоронців, і той, звісно ж, не відмовляється. Усі радіють, аж підскакують.

За задумом авторів ролика, він "про моменти, коли ми вирішуємо відпустити себе, діяти, слідувати за своєю пристрастю, і ніщо не в змозі нас стримати".

Але чимало інтернет-користувачів сприйняли рекламу геть інакше. Вони побачили в ній обурливу експлуатацію дуже серйозної теми – протестів проти расизму та жорстокості поліції по відношенню до темношкірих громадян, які торік прокотилися Америкою.

А момент, де Кендалл підходить до поліцейських, назвали "хворим жартом" та вульгарним виявом зневаги по відношенню до Лешії Еванс – жінки, фото арешту якої під час протестів у Батон-Руж облетіло перші шпальти світових ЗМІ.

"Фіаско "Pepsi" з Кендалл Дженнер – це досконалий приклад того, що трапляється, коли в кімнаті, де приймаються рішення, немає жодної темношкірої людини", - написав у Twitter американський комік Тревон Фрі.

"Повірити не можу, що Кендалл Дженнер щойно розібралася з узаконеним расизмом та утисками, давши копові пепсі. Це прорив", - знущаються інтернет-користувачі.

Співачка Мадонна висловила "Pepsi" своє "фе", без зайвих слів виклавши своє фото з баночкою напою головного конкурента компанії.

Тим часом речник "Pepsi" поквапився запевнити, що компанія мала на меті лише показати в ролику глобальний меседж єднання, миру та розуміння.

"Ми справді перейшли межу і просимо вибачення. Ми не намагалися висміяти серйозну тему. Ми прибираємо цей контент і зупиняємо його показ", - додав представник компанії.

Як відомо, до антиполіцейські протести торік підтримало чимало зірок. Режисер Квентін Тарантіно особисто вийшов на марш у Нью-Йорку, Бейонсе присвятила цій гострій темі кліп, а Ріанна, Боно, Ленні, Кравіц, Пінк та інші селебріті записали відео звернення до президента Америки та Конгресу з вимогою змін.

Відео з YouTube, фото з соцмереж

IDEALMEDIA