Влада Литовченко: Фотошоп врятує світ

19 лютого 2007, 11:08

Влада Литовченко - відома українська модель, яка увійшла до Топ-100 найвпливовіших жінок України-2006 за версією журналу "Фокус". Крім того, вона потрапила до сотні найвродливіших жінок минулого року за версією російського видання журналу Playboy.

Свою кар'єру дівчина з Броварів почала, будучи вже "підстаркуватою". Адже для моделі 23 роки - це не жарти.

Однак іти у модельний бізнес вона ніколи й не планувала. Просто якось випадково зазирнула з подругою на кастинг у модельну агенцію - і понеслось. Подробиці своєї кар'єри Литовченко розповіла в інтерв'ю журналу "Контракти".

Уже через місяць у вересні 1994-го року маловідома вчителька музики Литовченко стала "Міс Київ". А ще за деякий час – "Міс Україна-95".

Саме тоді Владу взяли на телебачення в якості ведучої.

"Насамперед завдяки зовнішності. Адже в сучасному світі дуже багато залежить від зовнішності. Чоловіків це, до речі, теж стосується", - розповіла вона.

Невдовзі Влада стала менеджером у модельній агенції "Лінія 12", а трохи згодом і директором агенції L-Models. Хоча робота була не з легких.

"Потрібно вміти вертітися перед вигідним клієнтом на одній ніжці, перевтілюватися в той образ хазяйки агенції, який буде йому зрозумілий і приємний", - пояснила колишня модель.

І якщо хтось з клієнтів "ходив наліво" і звертався за послугами до конкурентів, Влада сприймала це як особисте недопрацювання: "Наступного разу я намагаюся ефективніше використати особисті й дружні зв'язки".

"Я знаю безліч прикладів, коли на обкладинку журналу потрапляли подруги головного фотографа або арт-директора, а також дівчата з агенції, з якою вони найбільш дружні. Іноді менеджери видань таким чином зводять рахунки з неугодною агенцією", - пояснила Литовченко політику модельного бізнесу.

Утім, кажуть, сама Литовченко теж не гребує такою практикою, на взаємовигідних умовах домовляючись з редакторами журналів про свою появу на обкладинці.

"Повірте, стилісти, візажисти і фотошоп можуть зробити з будь-якої дівчини красуню з обкладинки", - розповіла секрет гламурного світу Литовченко.

Але невдовзі їй захотілося більшого. Тому в 1998 році Влада з радістю обійняла запропоновану їй посаду віце-президента в агенції "Карін", увійшовши в число його співвласників.

"Карін була зареєстрована як представництво французької агенції Karin Models. Це була своєрідна принада, на яку клювали багато дівчат", - зазначила Литовченко.

І, хоча дівчата таки клювали, звісно, розкручувати бізнес було не так вже й легко, тому Владі доводилося йти на деякі хитрощі.

"Це може видатися не зовсім чесним прийомом, але тоді в мене не було іншого виходу. Щоб залучити клієнтів, запропонувала ціни значно нижчі, ніж у конкурентів. Для багатьох замовників ми влаштовували своєрідний бартер: агенція безкоштовно надає модель, а видання робить нам безплатну рекламу".

А в 1999 році Литовченко разом з українським партнером перереєстрували підприємство, ставши його президентом. Агентство назвали Karin Model Management Group, тому що Karin Models була захищеною торговою маркою.

"Працює й дитяча школа моделей, бо попит на дітей у рекламі стрімко зростає. Крім того, ми відкрили імідж-студію для тих, хто не має наміру працювати моделлю, але хоче виглядати на всі сто. Зараз час диктує свої вимоги, і працівники солідних компаній прагнуть стати красивими. Звідси народилася ідея організувати кадрову агенцію з добору офіс-менеджерів і секретарів", - повідала Влада про свої плани на найближче майбутнє.

Між тим, сьогодні незаміжня Литовченко виховує двох доньок, колекціонує ляльки, а на дозвіллі стрибає з парашутом. А як випаде нагода, то й покерувати вертольотом не проти.

IDEALMEDIA