Givenchy "проштовхує" косу Тимошенко

11 вересня 2006, 12:21

Якщо ви брюнетка...

Виявляється, у "газової принцеси" є затяті шанувальники не тільки серед українських дизайнерів, що присвячують їй свої колекції або зображують її портрет на футболках, але і такі відомі будинки, як Givenchy.

Саме цей будинок моди, незважаючи на гарячу любов Леді Ю до іншого бренду - Louis Vitton, випустив колекцію осінь-зима-2006 з великими ґудзиками, рюшами і... косами навколо голови.

"Думаю, Юлія Тимошенко підібрала для

...або блондинка...

себе моделі фірми Louis Vitton, тому що даний французький бренд як жодний інший найбільше підходить до її тендітної конституції і жіночності", - вважає менеджер з роботи з дизайнерами Ukrainian Fashion Week Марина Федорченко.

"Їх "фішка" - це елементи дитячості в одязі", - зазначила Марина.

"Що ж стосується Givenchy, то для них така романтичний, повітряний одяг - щось нове. Напевно, помаранчева принцеса дійсно надихнула їх на подібні зміни", - додала вона.

...або темношкіра...

За словами Федорченко, в останні кілька років йде активне інтегрування українського образа в Європу, пише "Комсомольська правда" в Україні".

"Скажу більше: зараз спостерігається просто бум етніки, звідси і добротна коса, що викладена навколо голови, як у Юлії Тимошенко.

Але така зачіска - це не її ноу-хау, а традиційна слов'янська зачіска, наприклад, Леся Українка носила таку", - зауважує менеджер.

...або азіатка -

ви можете стати Тимошенко

"Якщо раніше у Givenchy були переважно агресивні тенденції – "жінка-суперагент", затягнута в шкіру, то зараз вони вдихнули у свої колекції жіночність, елегантність, якусь наївну дитячість", - продовжує Марина.

"В принципі стиль Юлії Тимошенко - це загальноєвропейська модна тенденція", - додала вона.

TabloID

Фото з сайту Givenchy

IDEALMEDIA