Французький будинок моди показав, у що хоче перевдягти українських чоловіків
Після легкого святкового фуршету у п‘ятницю гостям презентації всесвітньо відомої торгової марки запропонували показ. У колекції Smalto "осінь-зима 2007-2008" представлені всі характерні для бренду риси, а також ексклюзивні деталі, властиві цьому одягу.
Елегантність стилю даної колекції допускає зневажливе ставлення до часу доби і використання найскладніших деталей для кожної моделі.
У першу чергу це вузьке, природне плече, що переходить в окат втачного рукава на неаполітанський манер. Потім - закруглені лацкани разом з підкресленою талією та прилягаючими басками, що виструнчують фігуру. Ці костюми включають брюки покрою з подовжуючим ефектом.
Є в колекції і вічний чорний у "соло" або "у тандемі" з білим у вечірніх костюмах.
"У мене аж руки чешуться якомога скоріше перевдягти усіх чоловік. Жахливо хочеться перевдягати!" – заявили в один голос на прес-конференції креативний "Смальто" Юн Шонг Бак та дружина гендиректора п'ятизіркового готелю, де відбулася презентація марки.
Наймолодший креативний директор чоловічої марки у світі 29-річна Юн Шонг Бак та Наталія Воронова, дружина гендиректора п'ятизіркового готелю, де відбулася презентація, "Смальто" в Україні |
Фото Дмитра Амідова