Караванська показала одяг, який носитимуть замість "Dolce&Gabbana"
За три тижні до головної модної події осені – Українських тижнів моди – у Києві стартував Trade Mark Defile – покази провідних торгових марок, представлених на українському ринку одягу.
У рамках цього заходу, який проходить уже вчетверте, організатори планують показати колекції українських та зарубіжних дизайнерів. Фішка в тому, що одяг цей має бути доступним для широких категорій населення.
Іншими словами, якщо на Ukrainian fashion week модельєри виставлять свою першу лінію – hautе couture і prêt-à-porter, – то на Trade Mark Defile українці мають змогу побачити більш демократичні як за ціною, так і за конструкцією моделі.
Звичайні футболки дизайнер Оксана Караванська прикрасила фото з видами Карпат |
Сама Караванська вийшла на подіум другою |
Серія чоловічого одягу від Караванської |
На картаті сумочки Караванську надихнула остання колекція "Louis Vuitton"? |
Сукні в горошок перетворили моделей у "сільських дівчат". Особливого сільського колориту надавала музика, під яку відбувалася ця частина показу - переспів "Ламбади" у виконанні "Мандрів" |
А тепер дівчина-горянка? |
Дитяча лінія Караванської |
Малеча виходила під важкий рок |
Караванська також представила елегантні сукні ніжних тонів |
"Якщо речі з першої лінії "Оксана Караванська" коштують від 1000 гривень, то маєчки, футболочки ми можемо стартувати з 150 гривень", - каже дизайнерка.
У рамках першого дня Trade Mark Defile були також представлені колекції російської дизайнерської пари "Borodulin’s" і української дизайнерки Анни Бабенко. Про них читайте на ТаблоIDі незабаром.
Фото Дмитра Амідова