Караванська показала одяг, який носитимуть замість "Dolce&Gabbana"

22 вересня 2007, 18:54

За три тижні до головної модної події осені – Українських тижнів моди – у Києві стартував Trade Mark Defile – покази провідних торгових марок, представлених на українському ринку одягу.

У рамках цього заходу, який проходить уже вчетверте, організатори планують показати колекції українських та зарубіжних дизайнерів. Фішка в тому, що одяг цей має бути доступним для широких категорій населення.

Іншими словами, якщо на Ukrainian fashion week модельєри виставлять свою першу лінію – hautе couture і prêt-à-porter, – то на Trade Mark Defile українці мають змогу побачити більш демократичні як за ціною, так і за конструкцією моделі.

Звичайні футболки дизайнер Оксана Караванська прикрасила фото з видами Карпат

Сама Караванська вийшла на подіум другою

"Одяг другої лінії більш демократичний не лише за ціною, але й за своїми конструктивними характеристиками, а також за силуетами, які підійдуть і на більш повненьку дівчинку, і на струнку... Це більш масовий одяг", - розповіла ТаблоIDу голова оргкомітету "Українських тижнів моди" Ірина Данилевська.

Серія чоловічого одягу від Караванської

На картаті сумочки Караванську надихнула остання колекція "Louis Vuitton"?

Першою свою нову колекцію з другої лінії "OK" представила українська дизайнерка Оксана Караванська, яка вже вдруге бере участь у Trade Mark Defile.

Сукні в горошок перетворили моделей у "сільських дівчат". Особливого сільського колориту надавала музика, під яку відбувалася ця частина показу - переспів "Ламбади" у виконанні "Мандрів"

"У цій колекції Оксана представляє те, що вона буде робити більш масовим тиражем. Ми намагатимемось зробити так, щоб її можна було побачити у торгових центрах, шоурумах, мультібрендових бутіках", - розповіла Данилевська.

А тепер дівчина-горянка?

"Якщо, наприклад, комусь не пасує горошок, то в колекції Караванської є блок сірих суконь, які чудово виглядають на брюнетках, блондинках, руденьких", - пояснила вона.

Дитяча лінія Караванської

Сама ж Караванська, схоже, має амбітні плани замінити своїм одягом українцям розкручені європейські бренди.

Малеча виходила під важкий рок

"Насправді фірми на кшталт "Dolce&Gabbana" і "Versace" є настільки розкрученими, що всі знають, що, якщо вони купують "Dolce&Gabbana", – це якісний одяг. Ми хотіли зараз довести, що можна не боятися купувати Караванську, тому що це є абсолютно якісний продукт, який витримує три-чотири роки носки і більше", - каже дизайнерка.

При цьому Караванська запевняє, що одяг з другої лінії нічим не поступається її ексклюзивним колекціям.

Караванська також представила елегантні сукні ніжних тонів

"Те, що я вклала в цю колекцію емоційно не менше, ніж те, що я вкладаю у колекції першої лінії. До мене навіть в гримерку заходять і питають: "Оксано, ти що, до космосу підключилася?". Я кажу: "Ні, я лишилася сама собою", - розповіла вона.

Але найбільше, що повинно потішити українців, це те, що одяг від Караванської стане доступний майже для всіх.

"Якщо речі з першої лінії "Оксана Караванська" коштують від 1000 гривень, то маєчки, футболочки ми можемо стартувати з 150 гривень", - каже дизайнерка.

У рамках першого дня Trade Mark Defile були також представлені колекції російської дизайнерської пари "Borodulin’s" і української дизайнерки Анни Бабенко. Про них читайте на ТаблоIDі незабаром.

Фото Дмитра Амідова

IDEALMEDIA