10 українок отримали грант від L’Oréal Paris:
фоторепортаж з церемонії нагородження

Імідж-інформація
14 березня 2024
7-го березня в Києві відбулася церемонія нагородження переможниць Програми підтримки підприємниць України від Loreal Paris. 10 жінок отримали гранти на суму 650 тисяч гривень на заснування або розвиток бізнесу. В Україні бренд реалізував цю програму вперше.
Журналісти ТаблоID були на події, тож як це було – дивіться на світлинах.
Головна мета програми – підтримати жінок, які наважились на відкриття власної справи чи її масштабування в умовах війни, а також тих, чий бізнес постраждав унаслідок російського вторгнення. 

У першому сезоні було отримано 1478 заявок жінок-підприємниць з понад 17 областей. Ведучий згадав про такі міста: Львів, Луцьк, Дубно, Хмільник, Коломию, Ірпінь, Київ, Звенигородку, Кропивницький, Одесу, Охтирку, Полтаву, Новомосковськ, Запоріжжя, Мелітополь, Бахмут, Запоріжжя, Лисичанськ, Харків та Куп’янськ.
"Рік тому французький бренд L'Oreal Paris надихнувся силою та відважністю жінок і поставив перед собою мету створити проєкт з підтримки українських підприємниць, які, незважаючи на абсолютно різні обставини, продовжують шукати нові можливості для створення, відновлення та масштабування бізнесу", – зауважив ведучий Тімур Мірошниченко на початку церемонії. 
Він також додав, що, згідно з результатами дослідження, 95% українських підприємниць постраждали від впливу війни на їхній бізнес. 
Згодом на сцену запросили директорку з комунікацій L’Oréal Україна Катерину Захараш.
"Програма підтримки підприємниць України є особливо важливою сьогодні, адже наша країна переживає надскладні часи. Через повномасштабне вторгнення українська економіка впала на 29% у 2022 році, а в 2023 році вона зросла на 5%", – зауважила Катерина Захараш.
Вона також додала, що пишається учасницями проєкту та брендом L’Oréal Paris, який причетний до зростання економіки через місію підтримки та розширення прав і можливостей українських жінок.
Невдовзі ведучий нагадав, що програма є локальною ініціативою української команди L'Oreal Paris та реалізовується спільно з UNFPA, Фондом ООН у галузі народонаселення в Україні, ​​який зосереджує свою роботу у сфері гендерної рівності, репродуктивного здоров’я та розбудови потенціалу молоді.
Далі слово надали проєктній координаторці Фонду ООН у галузі народонаселення та одній із членкинь журі Анні Цицак. Вона зауважила, що для фонду цей вечір – більше, ніж просто вручення грантів.
"Економічне зміцнення жінок, а також розширення їхніх прав та можливостей – один із ключових факторів гендерної рівності. А гендерна рівність – процвітання всього суспільства", – підкреслила Анна.
Сфери бізнесу, які претендували на грант, були максимально різними – від благодійності до ІТ та технологій. Однак перемогли ті учасниці, чиї проєкти передусім мають соціально-етичну, суспільно-корисну або інноваційну складову, а також фактори, що можуть позитивно вплинути на стан української економіки.
30 фіналісток, а згодом 10 найкращих проєктів, обирали 8 членкинь журі:
Марія Дідковська
Катя Сільченко
Катерина Кузьменко
  • Катерина Сільченко – амбасадорка проєкту, засновниця та креативна директорка бренду The Coat;
  • Катерина Кузьменко – амбасадорка проєкту, керуюча партнерка та співзасновниця мережі спортивних студій Smartass; 
  • Валерія Гузема – підприємниця, дизайнерка, засновниця ювелірного бренду Guzema Fine Jewelry та благодійного фонду Guzema Foundation;
  • Анна Завертайло – підприємниця, співвласниця київських закладів "Honey" та "Завертайло";
  • Марія Дідковська – засновниця ресторану Citronelle, Saint Bar, благодійного проєкту "Перемога Гідності" та БО "Відкрита музика міста";
  • Катерина Захараш – директорка з комунікацій L’Oréal Україна;
  • Анна Цицак – проєктна координаторка Фонду ООН у галузі народонаселення; 
  • Анна Зайцева – директорка з маркетингу L'Oréal Luxe Україна. 
Катя Сільченко, Катерина Захараш
Севгіль Мусаєва, Марія Дідковська
Кожна з членкинь журі розгортала конверт з ім’ям переможниць. Зокрема, у переліку найкращих – Наталія Ващук, яка прагне відкрити свій Центр розвитку особливої дитини. 
Під час промови Наталія слізно подякувала усім причетним до створення проєкту.
"Я вірю в те, що я зі своєю командою станемо корисними для багатьох-багатьох діток, які потребують нашої допомоги. Багато хто у нас не вірив, навіть у моєму оточенні були люди, які казали: "Наталочко, ну ти ж знаєш, там все куплено. Так ось – не куплено!", – під оплески вигукнула Наталія.
Окрім того, грант на суму 650 тисяч гривень отримали Вікторія Пророк, Тетяна Руменко, Наталія Ставнича, Маргарита Козаченко, Зоя Стеценко, Наталія Войчук, Ганна Чалова, Юлія Мельник та Ганна Павлусь.  
Наталія Ставнича – засновниця бренду Gushka Wool, який виготовляє вироби з натуральної вовни. Сировину отримують від овець, що вільно випасаються на карпатських схилах. Нині її команда працює над створенням Центру з перероблювання вовни.
Вікторія Пророк – мріє відкрити простір Ukrainian craft space, де діти від 3 до 14 років зможуть в ігровій формі досліджувати українську культуру, розвивати творчість та психологічно розвантажувати себе на майстер-класах через призму традиційних матеріалів, мистецтва та сучасних технологій.
Ганна Чалова – компанія "Поговори зі мною", яка займається наданням кризового онлайн-консультування військовослужбовцям та їхнім сімʼям.
Наталія Ставнича
Вікторія Пророк
Ганна Чалова
Зоя Стеценко – авторка та розробниця книг та інноваційних продуктів в галузі IT і штучного інтелекту. Її проєкт "Казка" – AI генератор казок українською мовою. Основна мета – популяризація дитячого україномовного контенту серед різних прошарків суспільства.
Анна Павлусь – модельєрка-конструкторка. Створила бренд Weelny, який виробляє адаптивний одяг для людей в кріслі колісному. Зараз пошиття відбувається за передзамовленням, але мрія Анни – масштабувати бізнес до соціального підприємства.
Наталія Войчук – підприємниця та архітекторка. Працює над створенням безбарʼєрного архітектурного та інформаційного середовища, яке буде адаптоване для використання маломобільними та іншими соціальними групами.
Тетяна Руменко – дитяча письменниця, засновниця та директорка видавництва "Мушля". Грант використає на розвиток видавництва дитячої літератури. Мета команди – виховувати маленьких українців на основі важливих цінностей – екологічності та гуманності.
Маргарита Козаченко – відкрила сімейну екоферму "Перепілочка". Серед цілей – забезпечення жінок робочими місцями та спонукання людей слідкувати за чистотою навколишнього середовища.
Юлія Мельник – працює з натуральним каменем будівельного призначення. Її проєкт – виготовлення виробів з граніту для благоустрою територій та автомобільних шляхів. Її мета – виробляти тактильні та термооброблені плити для тротуарів і проїжджої частини. Вони мають шершаву поверхню, що зменшує ризик ковзання взуття після опадів. А тактильні плити мають опуклу поверхню, тож допомагають людям з порушеннями зору відчувати себе вільніше та безпечніше.
Наталія Войчук
Тетяна Руменко
Маргарита Козаченко
Катерина Кузьменко, Юлія Мельник
Наприкінці церемонії учасниць проєкту та гостей запросили зробити спільне фото. Згодом на присутніх чекав фуршет.
Окрім грошової винагороди, 30 фіналісток мали можливість прослухати навчальні лекції від успішних підприємців та підприємниць і поставити їм запитання. 
Членкині журі відзначили завзятість та витривалість учасниць щонайменше через заповнену реєстраційну форму, яка налічувала 40 запитань, та анонсували підготовку до наступного сезону програми.
Більше про соціальні ініціативи бренду читайте за посиланням.