Як японці Європу підкорили
Азіатські виробники давно влаштувалися в Європі.
Багато хто з них має заводи на старому континенті, багато окремих, майже незалежних від головної штаб-квартири дизайн-студій.
У деяких є навіть свої інженерні підрозділи в Європі.
Mitsubishi Colt CZC |
Розробка йшла разом з італійською дизайн-студією, і саме на італійському заводі цього кузовного ательє вироблятиметься даний автомобіль.
Побудований для Європи цей маленький купе-кабріолет до появи Peugeot 207 CC конкуруватиме тільки з Nissan Micra CC.
Передню частину салону купе-кабріолет повністю успадкував від популярного у нас компактвена.
Daihatsu Terios |
Поки відомо про два мотори, що встановлюються на кабріолет, – це атмосферний і турбований двигуни, обидва об'ємом 1,5 літра.
Турбований видає потужність 147 к.с. і розганяє автомобіль до сотні за 8,4 секунди, 104-сильний атмосферник поповільніше – за 10,5 секунд.
Daihatsu, що спеціалізується на невеликих машинках (таке місце марці відведене в сім'ї корпорації Toyota) представила в Женеві маленький позашляховик Terios і крихітний хетчбек Trevis, який збирається підкорювати мегаполіси Європи, завдовжки всього 3400 мм.
Японці вперше зважилися привезти на старий континент автомобіль, виконаний в популярному в країні сонця, що сходить, ретростилі.
Daihatsu Travis |
Terios досяг майже чотирьох метрів у довжину, 1700 мм завширшки і стільки ж у висоту.
Виробник пропонує пасажирам в салоні 5 місць, а приводити машину в рух буде економічний 1,5-літровий бензиновий двигун потужністю 105 к.с.
І хоча такий агрегат не здатний на чудеса динаміки, це все-таки вже краще, ніж 1,3 літра з 86 "конячками" на моделі-попередниці.
Daihatsu Terios |
У Японії такі невеликі машини з однооб'ємним кузовом вже давно популярні, і Note, що продається в цій країні вже рік, міцно тримає лідируючі позиції в списку моделей, що найкраще продаються.
Європейській версії ще тільки належить завоювати споживача, і в арсеналі у невеликого Nissan Note є два дизелі і два бензинові мотори, відмінна керованість, яскрава, приваблива зовнішність і комфорт задніх пасажирів.
Компания Suzuki доповнила свій ряд серійних позашляховиків моделлю SX4.
Ця машина повинна з'явитися у ділерів восени в двох комплектаціях з трьома варіантами моторів.
Nissan Note |
Комплектація Outdoor Line відрізняється трьохрежимною системою приводу.
Suzuki SX4 розроблена в тісній співпраці з Fiat і виготовлятиметься на заводі Suzuki Magyar Rt. в угорському місті Эстергум разом з аналогічною моделлю Fiat Sedici.
Очікується, що щорічно з конвейєра сходитимуть 60 тис. автомобілів альянсу, 40 тис. з яких будуть з логотипом японського виробника і 20 тис. – італійського.
Suzuki SX4 |
TYPE-R Concept має 2-літровий мотор i-VTEC в 200 к.с., схожий на той агрегат, що стояв на попередньому поколінні TYPE-R.
Тільки тепер він одягнений в кузов, схожий на тарілку, що літає, а його салон, здається, зроблений на Місяці.
Suzuki SX4 |
Більш приземлена модель: абсолютно нова Mazda3 MPS (Mazda Performance Series) займе місце флагмана в лінійці модифікацій Mazda3.
С
Honda Civic Type-R Concept |
Mazda3 MPS володіє хорошими тягово-швидкісними характеристиками, що розвиваються його турбованим бензиновим двигуном 2.3 л MZR DISI.
Для головного європейського автомобільного огляду компанії з Азії виставляють свої концепт-кари, розроблені якраз в Європі, які направлені прямо в серце європейського споживача-новатора.
Toyota Urban Cruiser concept розроблений і побудований у французькій Ніцці, де у Toyota на березі
Mazda3 MPS |
Невеликий "товстун" ніжно-зеленого кольору повинен стати надійним супутником дівчини в "міських джунглях" і дозволить їй виділитися на тлі традиційного автопарку.
Інтер'єр, на противагу кузову, м'якший і лаконічніший, демонструє своїми плавними лініями і "природними" квітами повне повернення до "біодизайну".
Toyota Urban Cruiser concept |
Останній концепт Mitsubishi из серии MIEV (Mitsubishi In-wheel motor Electric Vehicle) цікавий не тільки дизайном, але і своєю внутрішньою начинкою.
За програмою MIEV інженери Mitsubishi розробляють автомобілі на електроприводі, де рушійною силою є електричні мотор-колеса. Концепт приводиться в рух чотирма моторами по 20 кВт, кожний з яких розташований усередині "власного" колеса.
Mitsubishi Concept-EZ MIEV |
Очевидні переваги такої схеми – це забезпечення автомобілю повного приводу і економія внутрішнього простору, оскільки двигуни практично не віднімають корисний об'єм салону.
Сумарна потужність автомобіля складає 80 кВт або 110 к.с.
При такій схемі також легко здійснювати тюнинг автомобіля, збільшуючи йому потужність, просто замінюючи мотор-колеса.
Під підлогою кузова встановлені компактні літій-іонні батареї, покликані зберегти низький рівень підлоги в салоні.
Nissan Terranaut |
У Mitsubishi Concept-EZ MIEV закладена філософія міської капсули, і тоді як зовнішні розміри концепту не виходять за рамки звичайної міськоі мікролітражки (габаритні розміри у CONCEPT-EZ: довжина - 3700 мм, ширина - 1800 мм, висота - 1750 мм), внутрішній простір рівний можливостям великого мінівена.
Компания Nissan, пам'ятаючи про свої багаті позашляхові традиції, заклала в концепт-кар, виставлений в Женеві, зовсім іншу ідею.
Mazda Kabura |
Подібно до військового бронетранспортера, дослідницький центр на колесах, Terranaut, обладнаний і супутниковими антенами, і приладами нічного бачення, і іншими агрегатами, які сприяють орієнтуванню далеко від асфальтованих доріг.
УНІАН, друкується зі скороченням
фото autonews.ru