AZNAURI створює новий досвід споживання коньяку

AZNAURI створює новий досвід споживання коньяку

PROMOTED
11 липня 2017, 16:35

Відомий в Україні бренд AZNAURI представив на ринок нові коньяки з вишневим та кавовим смаком.

Наприкінці 2022 року бренд коньяків AZNAURI презентував ринку свої яскраві новинки в серії Flavored Collection : AZNAURI Wild Cherry та AZNAURI Espresso. Поєднавши Ваш улюблений коньяк 5 років витримки з найулюбленішими смаками для українців - кави та вишні.

Майстри AZNAURI створили напій, в якому багатство витриманих спиртів делікатно підкреслюється легким вишневим і кавовим ароматом.

Ідея продукту полягає у розширенні горизонтів класичного уявлення про коньяк - відтепер благородний класичний напій подано в новому амплуа, він приность зовсім інші, яскраві враження від споживання, відкриває нові грані відчуттів та дарує задоволення, що сприймається по іншому.

Для споживача AZNAURI Flavored Collection це щось дуже рідне та знайоме, але в абсолютно новій інтерпретації.

Лінійку бренд AZNAURI спеціально створив із 2х смаків, саме кави та вишні, для можливості вибору.

Кава та коньяк – це ідеальне поєднання, яке визнали засновники найстаріших коньячних домів світу. Коли, ви спробуєте AZNAURI ESPRESSO, ви відчуєте, що в ньому неймовірно привабливо поєднується насичений аромат свіжопідсмажених кавових зерен, шоколаду та горіхів.

Яскравий кавовий смак має легку пікантну пряність та приємний післямак з карамельними та шоколадно-вершковими відтінками. В свою чергу, AZNAURI WILD CHERRY - це напій в якому, вишня витончено доповнює коньяк 5-тирічної витримки та створює неповторну композицію cмаку.

Аромату притаманні ноти чорного шоколаду, солодкої стиглої вишні та делікатні ноти вишневої кісточки і мигдалю. Варто приділити увагу смаку, тому що він неперевершено м’який, ніжний, та витончений, чим завдячує трошки зменшеній міцності - 30%.

Це надає можливість яскравіше відчути всю багатогранність відтінків аромату, невимушено смакувати та насолоджуватись напоями.

Цілі запуску нових продуктів прокоментувала директорка з маркетингу AZNAURI в Україні, Ольга Оширова - "Ми бачимо світові тренди на напої та продукти "зі смаками", споживачі стають більш відкритими і охоче реагують на "смакові" версії звичних для них продуктів. Ми вважаємо, що, в першу чергу, наші нові продукти знайдуть свого споживача серед більш молодої аудиторії та жінок, які сьогодні активно формують тренд "на задоволення від життя".

Жінки з радістю "посмакують" солоденьким та смачненьким, тому що знають, що це робить нас більш щасливими і позитивними, завдяки гармону "дофаміну". Крім того, такими яскравими продуктами бренд AZNAURI ще раз підкреслює свій імідж інноваційного та сучасного бренду, який випереджає час".


Над дизайном продукту також була проведена кропітка робота. За зовнішнім виглядом лінійка суттєво відрізняється від більш автентичного та стриманого класичного коньяку AZNAURI 5*.

Хоча коньяки AZNAURI Flavored collection також випускаються в фірмовій пляшці AZNAURI з великим гербом бренду, але на відміну від класичної лінійки, етикетка для AZNAURI Cherry та Espresso виконана у білому кольорі з делікатними кольоровими елементами, що ідентифікують смак – насичений червоний для смаку вишні, та глибокий коричневий для смаку еспрессо.

В таких самих кольорах виконано ковпачок продукту, тому він вигідно перекликається з кольоровими елементами на етикетці. Стиль дизайну більш сучасний та легкий, що передає м’якість смаку та меншу міцність напою.

Продукт орієнтований на аудиторію бренду, яка полюбляють тестувати щось новеньке, прагне нових відчуттів та слідкує за сучасними трендами. Вишуканості дизайну додає великий орнамент створений з об’ємних тактильних узорів, які розміщено навколо зображень ягід вишні та кавових зерен.

Орнамент виконано у фірмовому золотому кольорі AZNAURI "Amber Gold", цей колір є незмінним в будь-яких продуктах бренду. Таке лаконічне поєднання кольорів створює довершений продукт, що відображає його суть, виглядає апетитно та виділяється на полиці.

Завдяки легкій солодкуватості AZNAURI Wild Cherry та AZNAURI Espresso вважаються коньячним діжестивом – напої, які прийнято споживати після основного прийому їжі, разом з десертами, або, навіть, замість них.

Так як продукти з Flavored Collection направлені на максимальне задоволення смаком, рекомендовано вживати їх охолодженими, або додавати у келих лід. При цьому краще використовувати низький широкий келих "Old fashioned", який ідеально підходить для таких трендових сучасних напоїв як AZNAURI Flavored collection.

Такий келих краще розкриває всі органолептичні властивості продукту, його зручно використовувати також для створення коктейлів.

"Коньяк настільки легко і приємно п’ється, що його можна вживати самостійно без жодних доповнень. Ми, також, створили коктейлі, які можна без проблем приготувати самостійно. Зробили ставку саме на домашнє споживання, так як за два роки ковіду люди вже привчились міксувати вдома. Тому інгредієнти обрані ті, які можна знайти в будь-якому супермаркеті." - коментує Ольга Оширова


До AZNAURI WILD CHERRY ідеально пасує поєднання з класичним тоніком.

Рецепт коктейлю AZNAURI CHERRY Mix:
Наповнити келих OLD FASHION льодом
50 мл – AZNAURI Wild Cherry
125 мл – CLASSIC TONIC
Перемішати та прикрасити коктейльною вишнею

AZNAURI ESPRESSO чудово поєднується з класичним тоніком та апельсиновим соком:

Рецепт коктейлю AZNAURI ESPRESSO Mix:
Наповнити келих OLD FASHION льодом
50 мл – AZNAURI Espresso
75 мл – апельсиновий сік
75 мл – CLASSIC TONIC
Перемішати та прикрасити апельсиновою цедрою

Варто наголосити, що лінійка Flavored Collection – це інноваційне сучасне рішення, яке формуватиме нову категорію на ринку, відкриваючи споживачам нові грані смаку. В той же час бренд AZNAURI залишається справжнім флагманом серед коньяків в Україні.

Це той самий надійний перевірений друг, справжній ЛЕВ, сповнений вишуканості, адже зберіг свою класичну основу, пройшовши шлях від винограду до витримки в дубових бочках, від купажування коньячних спиртів та улюблених смаків досвідченими майстрами до розливу у пляшки, від полиць магазину до столу в компанії давніх друзів, які прагнуть підкреслити цінність моменту особливими атрибутами, такими як пляшечка AZNAURI Wild Cherry або AZNAURI Espresso.


Довідка:
Бренд AZNAURI продається на території України з 2015 року. Представлений у трьох алкогольних категоріях: коньяк, тихі вина, ігристі вина. Виготовляється на інноваційному сучасному заводі AKKERMAN DISTILLERY. Сьогодні AZNAURI є одним з найпопулярніших алкогольних брендів в Україні.

В категорії коньяків має широку асортиментну лінійку як класичних смаків, так і особливих колекцій, таких як Special Edition та Flavored Collection. В усіх продуктах AZNAURI інтегровано головних символ бренду – величного Лева, який уособлює в собі силу, витримку, велич, благородство, саме таким є AZNAURI.

Надмірне споживання алкоголю шкідливе для вашого здоров'я.

Останні матеріали
Більше матеріалів