Українки самі обирають, який подарунок принесе задоволення просто зараз

Українки самі обирають, який подарунок принесе задоволення просто зараз

PROMOTED
29 листопада 2023, 11:30

Дівчина, що сама вирішує, якої довжини має бути її сукня, навіть, якщо спідницю випадково вкоротили дверцята таксі.  Емоційна наречена, яка без вагань тікає з весілля, бо ніколи не пізно зробити чесний вибір.  Стильна леді-босс, що впевнено керує великим чоловічим колективом. Любляча матуся, яка точно знає, як отримати бажане перезавантаження.

Всі ці яскраві типажі стали героїнями рекламного ролика виробника італійських ігристих вин Fiorelli, ніби маніфестуючи: не важливо, яку соціальну роль ти приміряєш на себе на людях – головне те, яка ти справжня, і наскільки плекаєш свою унікальність за будь-яких обставин.

За сюжетом, кожна героїня вольова, впевнена в собі, здатна на рішучі вчинки і… за особливої нагоди, п’є смачне вино, адже це реклама справжнього італійського ігристого.

Нову рекламну комунікацію бренд Fiorelli запустив відповідаючи на запити українського сьогодення. У ній стишили "дівочий драйв" попередніх акцій, які були співзвучні із впізнаваним слоганом: "У святкового настрою є ім’я".

Тепер у центрі зчитується збірний образ незламної українки, яка опікується роботою, родиною, донатить, волонтерить, ходить до психолога, щоби зберігати рівновагу, дбати про себе та близьких ще більш якісно, і цінує кожну хвилину життя.

З особливою цінністю сучасна українка підходить і до маленьких свят – в колі родини, друзів, однодумців, створюючи собі невеличкий романтичний перепочинок. Для таких митей Fiorelli пропонує натуральне легке вино, яке традиційно називають "жіночим", хоча воно стрімко набирає популярності і серед чоловіків.

Це і вишукане ігристе, і "суничне" "Fragolino", і екзотичне Pesca та  впізнаване Asti.

До слова, у рекламному відео з’являється також дівчина-спортсменка, що зовсім не вживає алкоголь, а святкує перемогу в змаганнях з Fiorelli – першим в Україні безалкогольним "Fragolino".

З 2023 Fiorelli в Україні має слоган "Не відкладай життя на потім, живи тут і зараз".

"У травні 2022 року бренд Fiorelli був одним з перших на ринку ігристого, хто повернувся до публічної комунікації. На той момент – із меседжем «Пишаємося Україною. Віримо в перемогу». Пройшов час, і ми звернули увагу на зміни в поведінці споживачів – усе більше людей роблять акцент на житті в моменті. Життя – це надзвичайний подарунок, який ми отримали, і часто забуваємо, наскільки воно цінне. Кожен день приносить нам нові можливості, виклики та радощі, і саме в наших силах відкривати перед собою цей неймовірний світ! Кожного дня завдяки ЗСУ! Один зі способів це зробити – не відкладати життя на потім, жити тут і зараз!" – каже Ольга Артюхова, директорка з маркетингу компанії Regno, офіційного імпортера Fiorelli в Україну.

Тож загальне величезне свято влаштуємо після Перемоги, але милі приватні святкові моменти, що мають терапевтичний ефект і дозволяють утримувати ресурсний настрій, – ігнорувати не варто,  –  ніби наголошують у новій рекламі Fiorelli. Такі моменти варто дарувати й приймати в дар.

А це і нагода піти в гості до рідних та друзів, і спонтанно влаштувати собі вечір наодинці – з фруктами або невеличким частуванням, побалувавши себе безалкогольним ігристим.

Продукція італійського бренду Fiorelli понад 10 років лідирує на українському ринку серед виробників ігристих вин і давно вже асоціюється з подарунками, особливо перед зимовими святами, адже ігристе зі стильним дизайном бажаний елемент новорічного свята.

Коли і як з’явились ігристі вина

Ігристе вино, яке через бульбашки традиційно вважають "пустотливим", романтичним, несерйозним, народилось ще у Середньовіччі. І не де-небудь, а в монастирі. На той час у Європі виноробством найбільше займались служителі церкви, і саме їхній "помилці" завдячуємо вишуканим святковим напоям.

Так, під час середньовічних експериментів виявили, що під час зміни температури в закритих пляшках утворювався вуглекислий газ, який при відкриванні виривався зі специфічним звуком – ми б сказали "бавовни".

А оскільки такий ефект породжував ланцюгову реакцію – у Середні віки буквально вели боротьбу з ігристими винами – для "впокорення" вина тоді ж вигадали дротову вуздечку, яку одягали на пробку. Прапраправнуків цього винаходу можемо побачити на ігристому й зараз.

Що ж стосується "суничного" італійського вина "Fragolino", яке, між іншим, роблять зовсім не з суниць, а зі спеціального сорту винограду, то воно почало вироблятись з кінця XIX століття на північному сході Італії (переважно в областях Венето та Фріулі-Венеція-Джулія). Таке вино має низький вміст алкоголю та характерний запах.

Сировиною для виробництва служили ізабелла та інші сорти, що походять від американського винограду лабруско (лат. vitis labrusca), званого в цій місцевості "суничним виноградом" (італ. uva fragola).

З чого і з чим пити ігристе

Для того, щоби насолодитись атмосферним розпиванням благородного напою – краще використовувати спеціальні келихи. Так, для ігристого вина підійде вузька довгаста чаша з ледве звуженою формою догори – класична "флейта" або "флюте".

Також можна використовувати середній винний келих – не більше 150 мл, а то й менше, але заповнювати його варто до лінії максимального розширення чаші.

Смак ігристого вина допоможуть доповнити й розкрити закуски з фруктами, сиром та морепродуктами.

Найкраще смакує з:

  • персиками, грушею, полуницею;
  • оливками;
  • морепродуктами, суші, канапкою з рибою та ікрою;
  • сирами чеддер, гауда, едем.

Солодке ігристе Fragolino добре поєднується з десертами, особливо з фруктовими. Його подають охолодженим до +6–8°C. До такого вина доречно подати пиріг, персики, сухофрукти, меренги, морозиво.

Надмірне вживання алкоголю шкодить здоров’ю, бо, як казав персидський вчений Авіценна: "Трохи вина – ліки, багато – то отрута".

Останні матеріали
Більше матеріалів