З серця Тимошенко зробили морозиво
За популярністю Юлія Тимошенко б’є всі рекорди серед українських політиків. Про неї співають пісні, виливають з воску, роблять ляльки, а тепер ще й морозиво для неї спеціальне виготовили.
Тепер "серце Тимошенко" можна скуштувати. |
На упаковці морозива також зображено серце, дуже схоже на передвиборну символіку виборчого блоку БЮТ.
Додуматися до такого ходу виробників морозива змусила висока конкуренція на ринку.
Але не обійшлося й без особистих політичних уподобань.
"Насамперед, цей продукт був виготовлений у знак солідарності нашої компанії з ідеологією "Блоку Юлії Тимошенко", - стверджує виконавчий директор ВАТ "Луганськхолод" Павло Звєрєв.
До того ж, на його думку, морозиво з назвою "Юлія" споконвічно було "інтуїтивно правильним продуктом".
Виробники також стверджують, що незважаючи на те, що вибори вже закінчилися, морозиво користується великим попитом у Центральній і Західній Україні.
"Тобто це той самий приклад екстремального маркетингу, коли шосте почуття фахівця говорить про те, що споживачу саме зараз потрібно саме це морозиво", - пояснив Звєрєв.
Серед її брендів такі епатажні продукти, як "СРСР", Sex, "Хочу" та інші. А з цього року вони почали виробництво серії морозива "Простоквашино" під назвами "Почтальон Печкин", "Матроскин" і "Корова Мурка".
За матеріалами видання "Сейчас"