Дівчина, якої не існує: для обкладинки італійського Vogue створили віртуальну красуню
Обкладинку чергового номеру італійського Vogue прикрасила модель на ім'я Іда. Але насправді її не існує.
Віртуальна красуня - це плід фантазії відомого фотодуету Мерта Аласа та Маркуса Пігготта.
View this post on Instagram
Вихід березневого номеру дуже симполічно співпав зі спалахом коронавіруса в Італії, коли людям вимушено на деякий час доведеться обмежити спілкування між собою. Видання називає це "парадоксальним поворотом долі".
View this post on Instagram
"Зараз здається необов'язковим чи навіть небезпечним бачитися, торкатися та розмовляти одне з одним без посередництва комп'ютерного екрану. Ми подумали, а раптом реальне життя стане існуванням, відфільтрованим екраном, що сьогодні означає "реальне"?", - це питання надихнуло фотографів та креативного директора журналу на створення цієї обкладинки.
View this post on Instagram
Окрім Іди віртуально "народилося" ще кілька красунь: Тереза, Хельга, Анастейша та Стіві. Мета авторів - не переконати, що цифрова краса не в змозі замінити справжню, чи що штучна досконалість поступається живій недосконалості.
View this post on Instagram
"Натомість ми хотіли запропонувати тонке та поетичне зображення неймовірного осмосу між цими двома світами. Де реальність слідує за інстаграмними фільтрами, а в Instagram ми в той самий час починаємо помічати появу менш штучної та більш щирої, аналогічної реальності. Де технології дозволяють створювати світи, дуже схожі на реальний світ, і, як реакція, спостерігається повернення до прагнення уявляти альтернативні, фантастичні інші світи", - пише Vogue Italia.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Нагадаємо, торік Calvin Klein зняли у рекламі діджитал-блогерку Lil Miquela, якої теж не існує в реальному житті. Модель Белла Хадід цілувалася з нею в губи.