Опра Уінфрі перемогла голівудських зірок

17 лютого 2006, 16:04

Шон Коннери може не турбуватися. Нехай дні колишнього Джеймса Бонда в статусі законодавця мод вже й позаду, але він усе ще залишається найбільш впізнаваною, та привабливою знаменитістю світу.

Ця не те щоб несподівана новина випливає з останньої схеми, покликаної допомогти рекламній індустрії краще продавати різну продукцію масам: індексу Дейві Брауна.

За критеріями цього індексу колишній единбурзький молочар сер Шон Коннери знаходиться на 9-м місці в списку з 1500 знаменитостей.

Ще одна представниця Великобританії в Голівуді Кейт Бекінсейл не може похвастатися таким же успіхом.

Зірка фільмів "Перл Харбор", "Інший світ" і реклами дієтичної коли займає усього лише 784-ю позицію.

Хоча по показнику "впізнаваності" вона займає лише 888-е місце, багато хто вважає її гідної наслідування. Бекінсейл займає 49-і місце в категорії "законодавці мод".

Дітище розважального агентства Davie-Brown Talent, що займається підбором знаменитостей для рекламодавців, цей індекс покликаний привнести наукове ноу-хау в суб'єктивну область оцінки привабливості знаменитостей.

За допомогою дослідницької вибірки в 1,5 млн чоловік компанія визначає цінність 1500 знаменитостей на основі ряду критеріїв: привабливість, впізнаваність, помітність, здатність бути законодавцем мод, впливовість, здатність викликати довіру, підтримка, честолюбство.

"Наші клієнти просили, щоб ми дали свої рекомендації, – говорить президент агентства Джефф Чоун. – Не було ніяких чітких критеріїв, тому ми вирішили, що можемо зробити щось самі".

Цей індекс призначений для того, щоб рекламщики могли вирахувати ефективність участі тієї або іншої знаменитості в рекламі визначеного продукту.

"Банк або фінансова організація буде шукати когось, у кого високі показники по надійності, наприклад, Коннери, – говорить Чоун. – Для них, очевидно, не так важливо, щоб він був законодавцем мод".

Надійність і "шотландський дух" важливі також для виробників віскі.

Коннері давно рекламує японське віскі Suntory і також позичив своє ім'я шотландському віскі Dеwаr's за 1 млн доларів.

Рекламні агентства і корпорації зможуть ознайомитися з індексом за 20 тисяч доларів – це вартість річної підписки.

Перші місця займають Том Хенкс і Опра Уінфри.

Серед інших чемпіонів – Тайгер Вудс (особа American Express, Buick, Nike і Tag Heuer) і Денніс Хейсберт, виконавець ролі президента Палмера в телесеріалі "24".

Недавно він з'явився в рекламі американської страхової компанії.

Davie-Brown також пропонує послуги по виготовленню графіків злетів і падіння зірок на матеріалі новин.


переклад ИноПресса

Приєднуйтесь до дискусії
Загрузка...
Останні матеріали
Більше матеріалів