Окуляри Giorgio Armani боротимуться зі СНІДом

Четвер, 26 січня 2006, 18:35

У світі незабаром може виникнути мода на червоний колір. Ним ряд компаній позначатимуть свою продукцію. І червона позначка означатиме, що покупець такої маркованої продукції допомагає боротьбі зі СНІДом, туберкульозом та малярією.

Справа в тому, що ряд всесвітньо відомих компаній (Gap, American Express, Giorgio Armani та Converse) об’єднались у такий собі "червоний союз" . Кожна з компаній пропонуватиме клієнту "червоні" послуги або ж продукцію.

Відтак незабаром виникне окрема лінія продукції компаній (Product Red). Про це учасники програми домовились сьогодні під час економічного форуму в Давосі.

Всю суму отриманих прибутків з продажу "червоної продукції" компанії перераховуватимуть Глобальному Фондові (Global Fund). Цей фонд займається наданням допомоги хворим на СНІД, малярію і туберкульоз.

Так, з 1 березня у магазинах Великої Британії та Сполучених Штатів з’являться червоні футболки всесвітньо відомої марки Gap – перша продукція "червоної лінії".

тепер окуляри Armani з "червоної лінії"
матимуть таку позначку

Giorgio Armani позначатиме окуляри марки EA 9285/s спеціальним лого. Окуляри можуть мати скельця різного кольору (рожеві, блакитні, зелені, сірі чи ще якісь), але вони обов’язково будуть помічені.

Сонцезахисні окуляри ЕА RED будуть у продажі з квітня місяця у магазинах Emporio Armani та у місцях продажу окулярів по всьому світові.

Пізніше у 2006 році Armani представить окрему "червону колекцію" для чоловіків та жінок. У ній будуть: одежа, аксесуари, годинники коштовності тощо.

власники таких карток
теж допомагають боротись зі СНІДом

А компанія American Express (спеціалізується на наданні різного виду фінансових послуг) випустила свої кредитні картки червоного кольору.

Компанія обіцяє перераховувати на рахунок Глобального фонду 1% суми, яку клієнт платить при розрахункові у магазинах. А якщо ця сума перевалить за £5, 000, компанія перерахує аж 1,25% суми.

а фірма Converse пропонує таке взуття
з червоними позначками

Натхненниками "червоної програми" стали співак U2 Боно і Боббі Шрівер (керівник фонду DATA (Debt, AIDS, Trade, Africa), який займається вирішення найважчих проблем "чорного" континенту. Зараз Бобі Шрівер керує програмою product RED.

Наразі сектор персональних вкладів складає лише 1% всіх ресурсів Глобального Фонду. RED сподіваються, що програма збільшить кількість таких індивідуальних донорів за допомогою тих споживачів, які хочуть якось посприяти програмі, але не знають, як це зробити.

Новинки учасників програми з’являтимуться окремому сайті. До речі, замовити продукцію можна вже сьогодні, клікнувши на облюбований предмет і підтвердивши, що ви його хочете.

powered by lun.ua
Приєднуйтесь до дискусії
Останні матеріали
Більше матеріалів