Adidas видалив рекламу з Беллою Хадід після хейту у мережі: яка причина

21 липня, 11:00

Спортивний бренд Adidas видалив рекламну компанію за участю 27-річної американської топ-моделі палестинського походження Белли Хадід після скандалу у мережі. 

Про це пише видання CBS News. 

Зазначається, що модель рекламувала перезапуск лінії кросівок SL 72, яку бренд створив для Олімпійських ігор 1972 року у Мюнхені, де стався терористичний акт - палестинська терористична організація "Чорний вересень" вбила 11 членів збірної Ізраїлю та місцевого поліцейського. 

Як відомо, раніше Белла публічно підтримала Палестину в збройному конфлікті з Ізраїлем та засудила вторгнення Тель-Авіву в Газу.

Така позиція багатьом не сподобалася, тож у мережі почали критикувати рекламну компанію Adidas та назвали участь моделі у ній "кричущою помилкою". 

"Ми усвідомлюємо, що були встановлені зв’язки з трагічними історичними подіями — хоча це абсолютно ненавмисно — і ми приносимо вибачення за будь-які спричинені страждання. Ми віримо в спорт як силу, що об’єднує весь світ, і продовжуватимемо наші зусилля, щоб відстоювати різноманітність і рівність у всьому, що ми робимо", - відповіли на хейт у компанії. 

До того ж, участь Хадід у рекламній компанії засудив й Американський єврейський комітет. 

"Вибір виразної антиізраїльської моделі, щоб нагадати про цю темну Олімпіаду, є або масовим недоглядом, або навмисним підбурюванням. Ні те, ні інше не є прийнятним", - йдеться у заяві. 

Як відомо, це не перше "скасування" Белли Хадід після озвучення її позиції. З нею також розривали співпрацю бренди Dior та Charlotte Tilbury. 

Нагадаємо, у серпні минулого року Белла потрапила у лікарню через хворобу Лайма. 

IDEALMEDIA