Астаф‘єву виставлять на вулиці
Солістка групи "NikitА" Даша Астаф‘єва стала обличчям бренду українського дизайнера Ольги Громової в Америці.
Свій вибір дизайнер мотивувала популярністю жінки в Україні та США.
А спеціально для рекламної фотосесії з Астаф‘євою в Україну прибув знаменитий американський фотограф Гвідо Аржентіні. Останні співпрацює з редакціями "Marie Claire", "Vogue", "GQ", "Playboy" у США.
"Час супермоделей минув, прийшла доба персоналій. Даша - це квінтесенція слов'янської краси, пластики і скромності", - відзначив Гвідо.
"Працювати з таким професіоналом як Даша - суцільне задоволення, її любить камера. Я ще до нашого знайомства чув про неї у США, але не припускав, що така молода дівчина зможе показати такий високий клас!" - заінтригував фотограф.
Як обіцяє прес-служба Mamamusic, рекламні постери з Астаф‘євою будуть прикрашати сторінки провідних американських фешн-видань, інтер'єри модних бутиків, а також вулиці Каліфорнії, Філадельфії й Техасу.
За матеріалами прес-служби Mamamusic