Корпоративні подарунки – як справити враження

25 травня 2011, 15:55

Відповісти відверто, чи є корпоративні подарунки знаком поваги, а чи суто інструментом реклами та деякого маніпулювання – важко.

Єдине можна встановити точно: реклама будь-якої компанії стала набагато легшою, коли з’явилися корпоративні подарунки. Їхня мета – залишити згадку про підприємство у ключових покупців або партнерів.

І там, де традиційні рекламні методи вже не працюють, корпоративні сувеніри з надрукованим логотипом беруть усю роботу на себе. До того ж, це доволі бюджетний засіб підняти імідж своєї компанії.

Опитування, проведені рекламними агенціями, довели, що телевізійні ролики та плакати на бігбордах не дають індивідуального підходу. Тобто витрати на те, щоб залучити єдиного клієнта (ми не беремо до уваги ті бренди, які відомі вже багато років), будуть більші, ніж при використанні корпоративних сувенірів та подарунків.


Ручка, папка або блейзер подорожуватимуть з людиною, а, значить, і повсякчасно представлятимуть вашу компанію. Одне тільки правило – корпоративні сувеніри мають бути речами, які справді стануть у нагоді.

Міркуючи над предметами, на які можна було б нанести логотип, уявіть собі потреби тих людей, у чиї руки потрапить цей подарунок або сувенір. Уявіть, з чим асоціюється у них ваша компанія.

Може, ви працюєте у сфері ІТ? Тоді чому б не обрати накопичувачі або килимок для миші?

Надаєте послуги з аудиту? Замовте папки для документів з вашою символікою.

Що ж можна дарувати щороку так, щоб кожен клієнт чи бізнес-партнер відчував себе VIP-ом?

Але є деякі винятки. Наприклад, серветки, килимки, які лежать під дверима – тобто, ті речі, які не підносять імідж вашого підприємства.

Заздалегідь зазначимо, що це – одноразовий варіант подарунка. Чашка, підставка для канцтоварів, парасоля, аксесуари для автомобіля – не кращі предмети для того, щоб дарувати їх щороку.

Універсальними варіантами є щоденники, календарі та витратні матеріали.

Проте є ситуації, коли вищеназвані предмети недоречні. То що ж можна дарувати щороку так, щоб кожен клієнт чи бізнес-партнер відчував себе VIP-ом?

По-перше, це - абонементи: на тренінги з профмайстерності, вечори класичної музики, фітнес, йогу, спортивні події або у салон краси.

Такі речі прекрасно підходять як до "внутрішніх" корпоративних свят, коли треба вітати колег (наприклад, 8 березня чи 23 лютого), так і для того, щоб нагадати про себе ключовим партнерам.

Подарунковий сертифікат на майстер-клас з аргентинтського тангоо як варіант корпоративного подарунку

По-друге, це – подарункові сертифікати. Вартість абонементу може бути досить високою, а такі витрати не завжди прописані у бюджеті. Сертифікати ж можуть охоплювати безліч речей або заходів і коштувати набагато менше.

Перші дві категорії – так звані, іміджеві подарунки: для співробітників, шефа або з надією на подальшу дуже вигідну співпрацю.

По-третє, це – власна продукція або знижки (подарункові сертифікати) на неї.

Це, мабуть, найкращий варіант корпоративного подарунку – він говорить про справу вашої компанії без слів. Витрати на роздрук власних подарункових сертифікатів – мізерні, але рекламний ефект та лояльність тих, з ким ви пов’язані у бізнесі, неоціненні.

Власне, головне у виборі корпоративного подарунку – це справити враження. Тож обирайте те, що просто-таки змусить людину повірити, що ви – найкращі у своїй справі.

За інформацією сайту emozzi.com.ua

Приєднуйтесь до дискусії
Загрузка...
Останні матеріали
Більше матеріалів