Кемпбелл змусила "шоколадників" вибачитися
Виробник шоколаду "Cadbury" вибачився перед моделлю Наомі Кемпбелл за образливу рекламу шоколаду, повідомляє "Contact Music".
Компанія, що виробляє солодощі, заявила, що у них "не було намірів цією рекламною кампаніє образити Наомі, її сім'ю чи будь-кого іншого. Ми шкодуємо про те, що сталося".
У "Cadbury" запевнили, що вже поговорили з адвокатом Кемпбелл та з'ясували, що модель прийняла вибачення, пише "The Guardian".
"Я рада, що у "Cadbury" принесли щирі вибачення у зв'язку з їхньою рекламною кампанією. Реклама була поганою на декількох рівнях, не в останню чергу й тому, що вони порівняли мене з шоколадним батончиком", - зауважила Наомі.
"Крім того, шкода, що "Cadbury" знадобилося так багато часу, аби запропонувати це вибачення", - додала вона.
Нагадаємо, наприкінці травня Кемпбелл звинуватила шоколадну компанію у расизмі. Мова йшла про рекламу шоколаду, в якому згадувалося ім'я супермоделі.
Так, Наомі обурило те, що на плакаті із зображенням шоколадки у розсипі діамантів, був напис: "Move over Naomi, there's a new diva in town" ("Посунься, Наомі, в місті нова діва").
Фото "Reuters"