Довгоочікувана прем'єра в Україні: "Танучий лід"

21 листопада 2011, 12:00

В історії другого найбільшого алкогольного бренду в Європі Finlandia Vodka настала нова особлива епоха.

З народженням неповторного дизайну пляшки під назвою "Танучий лід" відома в усьому світі горілка класу преміум зустрічає нову добу.

Народження неповторного дизайну пляшки під назвою "Танучий лід"

Презентація нового твору мистецтва від ТМ Finlandia Vodka пройшла у крижаній атмосфері білосніжного SKY ART Cafe. Того вечора там зібралися справжні шанувальнкии кристально чистого смаку і по-справжньому преміальної якості.

Гості вечірки змогли особисто оцінити витонченість нової дизайнерської пляшки під час перегляду 3D презентації, з якої стартувала офіційна частина заходу.


Крізь спеціальні окуляри чітко було видно всі переваги нової упаковки: поєднання кольорів, традиційні фінські символи і м'які лінії, в яких відображено момент перетворення льоду на воду, що нагадує про кришталеву чистоту і свіжість води, з якої виготовляється Finlandia Vodka.

Презентація завершилася виступом Алекса Сніна, міжнародного маркетинг директора Finlandia Vodka. Алекс розкрив усі секрети процесу створення нового образу, над яким працювала команда кращих художників Фінляндії на чолі з відомим дизайнером з Нью-Йорка Кеном Хірстом.

"Незважаючи на зміну дизайну, Finlandia Vodka залишається вірною своєму основному принципу - запропонувати усьому світу продукт найвищої якості, виготовлений з природних інгредієнтів, вирощених в самому серці Фінляндії", - підсумував представник компанії.

Крізь спеціальні окуляри чітко було видно всі переваги нової упаковки

Після офіційної частини гості продовжили веселитися. Хтось проводив дегустацію різноманітних смаків Finlandia Vodka з крижаних чарок чи попивав головний коктейль вечора під назвою "Кайпірошка". А хтось поринув у захоплюючі бесіди з друзями та різноманітні розваги.

А розважали того вечора нестандартно: у всіх бажаючих була можливість вирізати будь-який, головне цензурний, символ або побажання на величезній крижаній стіні бажань, можна було самостійно приготувати улюблений коктейль, взяти участь у фотосесії та всією компанією зібрати коктейль або пазл за допомогою сенсорного екрану.

Пікантності вечору додавали електронні звуки музики популярного українського гурту "Tomato Jaws".

Вечірка закінчилася далеко за північ. На згадку залишилися позитивні емоції і роздруковані фотографії, зроблені в цей же вечір професійними фотографами.

Вихід на Український ринок відбувся. На полицях великих магазинів нова пляшка з'явиться вже у листопаді.

За інформацією www.finlandia.com

Приєднуйтесь до дискусії
Загрузка...
Останні матеріали
Більше матеріалів