Бекхем пропонує прикрити дупу своїм продуктом
Світ побачила дебютна колекція спідньої білизни від британського футболіста Девіда Бекхема для одного шведського демократичного бренду.
Про це пише "Українська правда. Життя" з посиланням на сайт бренду "H & M".
Днями в Інтернеті з’явились перші фото нової рекламної кампанії колекції спіднього від Бекхема.
Цих кадрів очікували півроку, відколи влітку було оголошено про співпрацю британського спортсмена з популярним брендом.
В компанії зазначають, що колекція, розроблена зіркою футболу, не стане одноразовою співпрацею. Вона розрахована на довготривале партнерське співробітництво.
"В моєму житті важливу роль завжди відігравала робота в команді. Разом з командою ми працювали над створенням правильного одягу, щоб моделі не просто задовольняли мої смаки, а перетворились на предмет гордості, вартий носити моє ім’я", – розповідає Девід.
В першу колекцію білизни увійшло всього дев’ять моделей. Всі вони виконані з бавовни.
В довгостроковій перспективі розробка нових стилів, матеріалів та забарвлень.
"В колекції, створеній Девідом Бекхемом для "H&M", представлено багато моделей, від яких чоловіки будуть у захваті. Сьогодні Девід Бекхем – один із найбільш поважних чоловіків у світі, і я із нетерпінням чекаю розширення асортименту і появи новинок в наступних сезонах," – зауважила головний дизайнер бренду.
"David Beckham Underwear Collection" з’явиться в продажу з 2-го лютого у1800 магазинах 40-ка країн світу. України в офіційному списку немає.
Нагадаємо, раніше модник-футболіст випустив три чоловічі парфуми та рекламував білизну "Emporio Armani" разом зі своєю дружиною Вікторією.
Фото зі сторінки H&M на Facebook