Якубович влаштував скандал в аеропорту. ВІДЕО

3 квітня 2013, 10:59

Російський телеведучий Леонід Якубович посварився з авіакомпанією через затримку рейса.

Шоумен обзивав співробітників компанії "Аерофлот" "мерзотою" та погрожував фізичною розправою.

У свою чергу представники авіакомпанії назвала "хамським" поведінку Якубовича, пише "Лента.ру".

Інцидент стався ще 15-го березня, проте отримав широкого розголосу після того, як 1-го квітня в Інтернеті поширилося відео з промовою ведучого "Поле чудес", зняте в аеропорту.


Телеведучий вимагав складання акту про причини затримки рейсу Москва - Хошимін, пасажиром якого він був.

Також Якубович обурювався щодо відсутності харчування для пасажирів та у жорстких виразах засуджував поведінку співробітників "Аерофлоту".

"П'ять годин нам повідомляють одне і те ж саме. Це брехня для Нагорного Карабаху. Це не порожні люди тут. Кожен шановний, ми не стадо баранів. І я вам забороняю так до нас ставитися...", - заявляв шоумен.

ВІДЕО сварки Якубовича:

Як стало зрозуміло з відеозапису, одна зі співробітниць Аерофлоту заявила пасажирам, що вони самі будуть оплачувати затримку рейсу. Це обурило Якубовича, після чого він обізвав співробітницю, зажадавши, щоб вона вийшла до них, пише газета "Взгляд".

Потім Леонід побачив на табло в залі вильоту напис "Приємного польоту".

"Ось ця мерзота через п'ять годин пише: "Приємного польоту"!". "Аерофлот"- мразь. Тому що ось це ось - для стада, для худоби", - обурювався телеведучий, вказуючи на електронне табло в залі вильоту.

Присутні в аеропорту пасажири підтримували Якубовича. Вони аплодували і кричали: "Ми хочемо інформації". Варто відзначити, що незабаром після скандалу на рейс в Хошимін була оголошена посадка, і літак вилетів з аеропорту.

Компанія "Аерофлот" в своєму офіційному акаунті в Twitter назвала "хамським" поведінку телеведучого Леоніда Якубовича.

Коментуючи те, що трапилося, в авіакомпанії нагадали, що 15-го березня в Москві випала значна кількість снігу, через що рейси з Шереметьєво були обмежені на виліт з міркувань безпеки.

У повідомленні авіакомпанії зазначається, що пасажирам регулярно повідомляли про затримку рейсу, а також запропонували ваучери на напої.

Авіакомпанія підкреслила, що незважаючи на поведінку Якубовича, який "образив співробітницю "Аерофлоту" і у всіх на очах погрожував фізичною розправою іншим працівникам авіакомпанії", поки не планує подавати на нього в суд.

Відео You Tube

Приєднуйтесь до дискусії
Загрузка...
Останні матеріали
Більше матеріалів