Свіжий погляд на модний італійський бренд

29 жовтня 2013, 09:00

3 жовтня на заводі " Старокримський " що розміщується в селі Ізюмівка Кіровського району у Криму приймали гостей зі столиці та далекої Італії, а саме власника компанії Тоsо S.p.a. Джанфранко Toso (Джанфранко Тозо) і представників ЗМІ.

Приводом стало урочисте відкриття корпорацією "Алеф" збільшеного цеху розливу італійсько-українського вермуту TRINO, а також презентація нової форми пляшки.

Історія співпраці корпорації та італійської компанії "TOSO S.p.a." датується 2004 роком. Спільно вони почали виробляти італійський вермут. Міжнародне співробітництво дозволило модернізувати завод, встановити італійське обладнання і використовувати італійські технології для виготовлення торгової марки "TRINO". Завдяки цьому було створено сто додаткових робочих місць.

Напій торгової марки "TRINO" - це кращі сорти кримського винограду, італійський екстракт, а також праця італійських та українських фахівців.

За словами головного технолога заводу "Старокримський" Людмили Алієвої , - "технологія виробництва вермуту TRINO суворо повторює технологію виробництва цього напою на батьківщині в Італії. Головним компонентом вермуту залишається екстракт, він ось уже 9 років поставляється компанією Тоsо S.p.a..


Про початок співробітництва з корпорацією "Алеф" Джанфранко Тозо говорить так, - "Наш вінолог пан Маскарелло провів багато часу в Україні на заводі, передаючи свій досвід і встановлюючи ті стандарти, які зберігаються і зараз. Чесно зізнаюся, якби мені потрібно було провести сліпу дегустацію, то я б не відрізнив вермут, який був зроблений в Італії, від вермуту, який був зроблений тут на Україні".

У результаті реконструкції лінії розливу і розширення ємнісних площ виноробне підприємство "Старокримський" збільшило потужності заводу з виготовлення і розливу вермуту торгової марки TRINO в 3,3 рази, або з 280 пляшок до 400 тис. пляшок на місяць.

Про це повідомив директор заводу Віктор Рубльов , - " До 2012 року потужності заводу з розливу TRINO становили 90-120 тис пляшок на місяць залежно від сезону. У ході реконструкції ми побудували купажний цех, що дозволяє одночасно зберігати 30 тис дал готового вермуту, і збільшили лінію розливу. Все це дає нам можливість розливати 400 тис пляшок на місяць".

Вже в жовтні справжні гурмани зможуть оцінити новий вигляд вермуту - його мереживне вбрання і нові форми, розроблені українськими та італійськими дизайнерами.
Керівник відділу реклами ТМ TRINO Юлія Кислухіна відзначає , - "наш вермут зростав разом з покупчинями , але як і раніше є їх головним напоєм.

Але ринок не стоїть на місці і зростаюча конкуренція з боку нових брендів, які з'являються кожного року, вимагає оновлення брендів, які успішно працюють на ринку багато років.

З дня останнього ребрендингу нашого продукту пройшло 5 років і прийшов час оновити продукт.

А емоція стала більш яскрава і виражена завдяки новій героїні - тієї нової дівчині, яка зараз уособлює TRINO.

Ще вчора вона була зовсім молодою дівчиною, в пошуках свого "я", з нескінченними перспективами, яка жила з легким ставленням до життя. Вона залишається такою і сьогодні, але тепер точно знає чого хоче, вона впевнена в собі і успішна. TRINO - не просто смачний і якісний вермут, TRINO - це емоція, це справжній бренд, який став таким завдяки лояльності та прихильності наших покупців".

TRINO – ТИ СТВОРЕНА ДЛЯ КОХАННЯ!

Приєднуйтесь до дискусії
Загрузка...
Останні матеріали
Більше матеріалів