iPhone: вічний стереотип особливості чи просто якісний смартфон?

18 лютого 2014, 08:42

Історично склалося так, що iPhone та інша "яблучна" продукція, є атрибутом елітарності та свідоцтвом певного статусу володаря гаджету.

І в Америці також айфони є популярними пристроями, які із задоволенням використовують відомі персони-зірки, але там, мабуть, акцент все ж таки більш національний, хоча не можна не враховувати, що продукція Apple має замкнуту еко-систему й коштує дорого, та й деякий софт, аксесуари також вимагають айфономанів платити за них.

Однак розповсюдженість в Америці Macbook-ів чи іPhone-ів також пов' язано із вищим рівнем життя країни – чому б не купити якісний продукт, якщо він того вартує.

В нашій країні продукція від Apple купується виключно з поняття "кращий преміум-бренд і я можу собі це дозволити". Тому поверхнє дослідження, якими смартфонами користуються наші зірки, виявить тільки айфони, причому не нижче iPhone5.


Усі бізнесмени, топ-менеджери, домогосподарки заможних чоловіків, їх діточки мають саме iPhone. А решта публіка – парикмахерки, продавці, студентки - тільки мріє про "дольче віта" і без сумніву назве айфон – найбажанішим гаджетом.

І до біса їм усі екстра-новинки та технології від інших виробників гаджетів на Android (кращі смартфони дивиться тут: http://price.ua/smartfony/ccid1.html) – нікого не цікавлять можливості та переваги, тому що для соціальних мереж та чергових публікацій в них функціоналу айфона предостатньо.

Зате саме іPhone добавляє "плюс 100 до карми" людині – ніщо так не впливає на людське почуття власної гідності, як саме iPhone. Володіння айфоном – це як бути у закритий лізі везунчиків, це клуб для обраних.

Саме таке почуття дає "девайс від Джобса". Мода на iPhone в нашій країні не закінчиться, це вочевидь. В Україні звикли демонструвати свій статус через речі та предмети розкошу, саме так прийнято розмежовувати соціальні прошарки, хоч би й не гласно.

Щодо западу, то, можливо, ситуація буде потрохи змінюватися. Samsung не може примиритися, що він досі не номер один, незважаючи, що корпорація видає дуже потужні та сучасні гаджети з провідними технологіями.

Навіть смарт-годинник Gear вони запустили уперед Apple – аби вскочити на хвилю мейнстриму, доки купертиновці щось вигадують зі своїми "ідеальними" iWathes.

Нещодавно корейці також почали упроваджувати маркетинговий хід, оснований на вживанні авторитету селебреті. Без відвертої реклами, а так, нібито випадково та без користі, група підтримки "White glove" від Samsung пропонує якоїсь популярній та публічній людині свіжу продукцію Galaxy для тесту.

Надають зірці найкрутіший та останній гаджет корейського гіганту, та потім пропонують показати чудовий пристрій своїм друзям. І фактично дарують цей гаджет – навіть зіркам "шара" подобається.

Й таким чином, таке собі "сарафанне радіо" через коло відомих та популярних артистів, чи зірок кіно, спорту сприяє на стереотипи людей, які із здивуванням відкривають для себе дуже комфортну та сучасну платформу Android на дуже класних пристроях від Семмі. Найвідоміший "зрадник" iOS - Дені Брунетті.

Його євангелісти Samsung завербували одного з перших, і це була справжня перемога, тому що Брунетті мав усі "яблучні" гаджети, а через Galaxy S3 він зовсім відмовився від свого айфону.

Матеріали надано: Price.UA

Приєднуйтесь до дискусії
Загрузка...
Останні матеріали
Більше матеріалів