Маркетингові хитрощі модних брендів, або Хитрістю єдині
Чи замислювались Ви над тим, чому більшість рекламних кампаній відомих брендів проходять за участю популярних моделей та знаменитостей? Красиві та успішні представники модельного ринку, світу кіно та музики дивляться на нас з плакатів у модній "уніформі", негласно натякаючи на те, що одягнена на них сукня (спідниця, брюки, комбінезон) нового сезону – це перепустка у гарне життя.
Складається враження, ніби образ у бренді, що рекламується – це шанс вибратися з undeground'a, пересісти у свою нову автівку та поїхати далеко у район Голівудських Пагорбів. Невже красуні з рекламних постерів сплять та бачать, як скоріше здобути та одягти рекламовану річ, розповівши за допомогою реклами про свою любов усьому світові?
Прощавайте, Голівудські Паргорби! Вся річ у хитрих та нещадних маркетингових вивертах. Для пояснення "на пальцях" візьмемо у якості прикладу іспанський демократичний бренд Mango, чиї рекламні кампанії користуються мабуть більшою популярністю, ніж сам модний одяг. Для втілення образу дівчини Mango бренд залучає най-най – найкрасивіших, найпопулярніших, найзатребуваніших: Міла Йолович (2006-2007), Клаудіа Шиффер (2007), Пенелопа та Моніка Крус (2008-2009), Скарлетт Йохансон (2010-2011), Міранда Керр (2013), Дар’я Вербова (2014-2015).
Вражаючий перелік, як для демократичного бренду, та мета прозаїчна – підштовхнути покупця до банального споживання. Після подібних рекламних трюків починаєш вважати, що спонсор жіночого тріумфу – Mango, а не ти сама. Що достатньо вдягти бавовняну сукню в горох, щоб виглядати так само приголомшливо, як і Міранда Керр, а сексуальність Скарлетт Йохансон – заслуга короткої сукні з безглуздим фруктовим принтом із нової колекції.
І кожна дівчина, на підсвідомому рівні задаючись метою скопіювати "американську мрію", вже відчиняє двері найближчого магазину модного бренду, аби придбати вбрання з обкладинки.
Реклама сьогодні настільки розумна, що з легкістю маніпулює мозками: вказує нам, с чого починати свій ранок, як годувати домашнього кота, що вдягати, коли хочеться побачити у своїх ніг усіх чоловіків офісу і ще ось того красеня із спортзалу і т.п.
Давайте подивимось правді в очі – ми на гачку, не сам товар мотивує нашу покупку, а вдала його реклама, не ми обираєм, а нас. Adidas заявляє, що "Неможливе можливо", Nike вслід підбадьорює "Просто зроби це", а L'Oreal гіпнотизує "Ти цього варта". А може прийшов час припинити наслідувати "стадному інстинкту", яким би привабливим нам не видавався ретельно створений відретушований образ?