Маркетингові хитрощі модних брендів, або Хитрістю єдині

19 січня 2015, 11:24

Чи замислювались Ви над тим, чому більшість рекламних кампаній відомих брендів проходять за участю популярних моделей та знаменитостей? Красиві та успішні представники модельного ринку, світу кіно та музики дивляться на нас з плакатів у модній "уніформі", негласно натякаючи на те, що одягнена на них сукня (спідниця, брюки, комбінезон) нового сезону – це перепустка у гарне життя.

Складається враження, ніби образ у бренді, що рекламується – це шанс вибратися з undeground'a, пересісти у свою нову автівку та поїхати далеко у район Голівудських Пагорбів. Невже красуні з рекламних постерів сплять та бачать, як скоріше здобути та одягти рекламовану річ, розповівши за допомогою реклами про свою любов усьому світові?

Прощавайте, Голівудські Паргорби! Вся річ у хитрих та нещадних маркетингових вивертах. Для пояснення "на пальцях" візьмемо у якості прикладу іспанський демократичний бренд Mango, чиї рекламні кампанії користуються мабуть більшою популярністю, ніж сам модний одяг. Для втілення образу дівчини Mango бренд залучає най-най – найкрасивіших, найпопулярніших, найзатребуваніших: Міла Йолович (2006-2007), Клаудіа Шиффер (2007), Пенелопа та Моніка Крус (2008-2009), Скарлетт Йохансон (2010-2011), Міранда Керр (2013), Дар’я Вербова (2014-2015).

Вражаючий перелік, як для демократичного бренду, та мета прозаїчна – підштовхнути покупця до банального споживання. Після подібних рекламних трюків починаєш вважати, що спонсор жіночого тріумфу – Mango, а не ти сама. Що достатньо вдягти бавовняну сукню в горох, щоб виглядати так само приголомшливо, як і Міранда Керр, а сексуальність Скарлетт Йохансон – заслуга короткої сукні з безглуздим фруктовим принтом із нової колекції.


І кожна дівчина, на підсвідомому рівні задаючись метою скопіювати "американську мрію", вже відчиняє двері найближчого магазину модного бренду, аби придбати вбрання з обкладинки.

Реклама сьогодні настільки розумна, що з легкістю маніпулює мозками: вказує нам, с чого починати свій ранок, як годувати домашнього кота, що вдягати, коли хочеться побачити у своїх ніг усіх чоловіків офісу і ще ось того красеня із спортзалу і т.п.

Давайте подивимось правді в очі – ми на гачку, не сам товар мотивує нашу покупку, а вдала його реклама, не ми обираєм, а нас. Adidas заявляє, що "Неможливе можливо", Nike вслід підбадьорює "Просто зроби це", а L'Oreal гіпнотизує "Ти цього варта". А може прийшов час припинити наслідувати "стадному інстинкту", яким би привабливим нам не видавався ретельно створений відретушований образ?

Приєднуйтесь до дискусії
Загрузка...
Останні матеріали
Більше матеріалів