Пишнотілі моделі знялися в рекламі спіднього. ФОТО
Моделі "плюс-сайз" набувають все більшої популярності. Тепер пишнотілі кралечки рекламують спідню білизну.
Бренд "Lane Bryant" запустив кампанію "Я не янгол" з моделями, які далекі від параметрів 90-60-90. Мета - "переглянути сексуальність", тобто довести, що жінка здатна бути привабливою з будь-якою вагою.
Таким чином виробник спіднього зробив виклики головним конкурентам з "Victoria's Secret" і його янголам, повідомляє "CNN".
Пишнотілі кралечки рекламують спіднє |
У рекламному ролику моделі "плюс сайз" позують у бюстгалтерах і трусиках.
"Хіба б не було нудно, якщо б ми були всі однакові?" - кажуть пишнотілі жінки.
Моделі хочуть довести, що краса - це не лише ідеальні параметри фігури |
"Наша кампанія "Я не янгол" покликана збільшити можливості для всіх жінок любити кожну частину себе", - зауважила головний виконавчий директор бренду Лінда Хеслі.
Як відомо, останнім часом моделі з пишними формами все частіше прикрашають обкладинки журналів та з'являються на подіумах.
Нещодавно навіть було складено список найпопулярніших красунь "плюс сайз".
Фото Facebook