Ріанну визнали найприбутковішою для брендів

15 січня 2016, 16:04

Барбадоська співачка Ріанна виявилася зіркою, яка є найприбутковішою для брендів.

Експерти вивчили 92 тисяч споживчих опитувань, щоб встановити зв'язок між музичними уподобаннями і вибором тих чи інших брендів.

Про це пише "Forbes" з посиланням на дослідження "NPD Group".

Фанати Ріанни мають певні брендові уподобання

Як з'ясувалося, Ріанна могла б рекламувати "Jeep", бо люди, які слухать її пісні, віддають перевагу автомобілям саме цієї марки. А от прихильникам Бейонсе більше до вподоби "Porsche".

Загалом же у фанатів РіРі більше певних брендових уподобань, ніж у прихильників будь-яких інших артистів. Другою зіркою, яка може стати дуже навіть прибутковою для певних брендів, стала Бейонсе.

Нагадаємо, минулого року Ріанна вирішила продавати власну марку травички.

Фото Instagram

Приєднуйтесь до дискусії
Останні матеріали
Більше матеріалів