Від Шарапової масово відмовляються відомі бренди
Російська тенісистка Марія Шарапова, яка попалася на допінгу, стрімко втрачає контракти з провідними брендами.
Від співпраці зі спортсменкою вже відмовилася компанія "Nike", швейцарська годинникова компанія "Tag Heuer" та навіть "Porsche". Про це повідомляє "Us Magazine".
Компанії не забарилися із заявами, після того як Шарапова зізналася у вживанні допінгу.
"Ми засмучені і здивовані новинами про Марію Шарапову. Ми вирішили призупинити наші відносини з Марією на час, поки триває розслідування. Ми продовжимо стежити за розвитком ситуації", - сказали в "Nike".
Як відомо, із спортивним брендом росіянка мала контракт на суму 70 мільйонів доларів, який підписала ще у 2010-му році.
Шарапова втрачає гроші |
А з годинниковою компанією у Марії була домовленість про співпрацю до 31-го грудня 2015-го року. Представники бренду саме вели з тенісисткою переговори про продовження контракту, та нині відмовилися від цієї ідеї.
У "Porsche" також поспішили повідомити, що вони дистанціюється від Шарапової.
Як відомо, днями під час прес-конференції у Лос-Анджелесі російська тенісистка розповіла, що провалила допінг-тест. В її організмі виявили препарат "Мельдоній", який тільки недавно був доданий в список заборонених речовин.
Шарапова стверджує, що вона вживала його протягом останніх 10 років за станом здоров'я, у тому числі дефіциту магнію.
Нагадаємо, нещодавно Марія Шарапова стала одиначкою та засіла за написання мемуарів.
Фото Facebook