Оля Полякова в новій рекламній кампанії ТМ "Ласунка"

PROMOTED
Понеділок, 17 травня 2021, 13:05
 

Популярна співачка, актриса і телеведуча Оля Полякова знову прийняла участь в новій рекламній кампанії відомого виробника морозива.

Адже до цього результатом трирічної успішної співпраці з ТМ "Ласунка" є, не тільки вражаючі кадри з апетитним морозивом, але добрий, усміхнений посил щастя від його виробника. Новий яскравий і незабутній відеоролик допоможе привернути увагу споживачів до продукції бренду.

Чудовий настрій і позитивні емоції часто створюються, здавалося б, незначними дрібницями: гарною погодою за вікном, щирим сміхом дитини, черговою порцією улюблених ласощів.

Наприклад, смачний ріжок "Гран-Прі" від "Ласунка" стане справжньою знахідкою посеред спекотного літнього дня. Саме до нього залучена основна увага в останньому креативі.

Ідея відео належить фахівцям столичної продакшн-компанії UTC Film Production Kyiv. Окрему увагу приділили морозиву "Гран-Прі" від ТМ "Ласунка".

У відеоролику емоційний зв'язок з глядачем встановлюється через використання поширених імен. Це допоможе привернути увагу великої аудиторії і в той же час звернутися персонально до кожного.

Популярний продукт ТМ "Ласунка" - ріжок "Гран-Прі", який на ринку вже 18 років. Його легко впізнати за характерною великою шапочкою і значною вагою (155 г).

Між іншим, компанія однією з перших почала виробляти холодний десерт саме в такому форматі. Здебільшого морозиво "Гран-Прі" - це пломбір. Зсередини всі ріжки покриті шоколадним шаром, щоб додати смаку більшої пікантності.

А яке "Гран-Прі" подобається саме Вам? Своє враження про наше морозиво можете залишити на сайті lasunka.com.

Ми будемо дуже вдячні, адже завжди намагаємося прислухатися до думок наших споживачів.

Не впустіть можливість стати трішки щасливішими разом з ТМ "Ласунка" - насолоджуйтесь смачними десертами, зробленими з любов'ю!

Приєднуйтесь до дискусії
Останні матеріали
Більше матеріалів