Короткометражка з голлівудським масштабом: як "Таврія" продемонструвала свої цінності через рекламу
ДМК "Таврія" створив рекламне відео про своїх співробітників і промоутує його у голлівудських масштабах.
У рекламному відео бренду знялися його співробітники, деякі з них працюють в компанії понад 20 років. Наголошується, що відео було створене, щоб показати себе справжніх, без прикрас та фальші.
В компанії вважають, що це було необхідно, щоб продемонструвати власну філософію та цінності, які залишаються стабільними у світі, який швидко змінюється.
"Цінність – це вміння знайти свою справу по життю і бути щасливим тут і зараз. Це – залишатися вірними собі та своїм принципам попри блискавичну зміну світу навколо", – відзначили у "Таврії".
Щоб поширити ролик, бренд вдався до нестандартного промо у голлівудських масштабах, створивши величезний постер з героями фільму, який розмістили на Пішохідному мосту в Києві.
QR-код на постері веде на промо-сайт із кіно нагородами. За аналогією з тим, що в ролику знялися звичайні люди, так і звичайні люди потой бік екрану зможуть відчути себе кіноекспертами, роздати нагороди за ролі, і позмагатися за набір подарунків від бренду.