Sustainability івент-конференція Garnier Green Beauty

PROMOTED
24 квітня, 11:41

Київ, Unit Verse - 18 квітня 2024 року – Всесвітньо відомий бренд Garnier підготував унікальну подію, вперше організувавши sustainability івент-конференцію присвяченій Green Beauty.

Garnier має відповідальну місію: свідома краса для всіх і кожного. У рамках цієї місії бренд розробив стратегію сталого розвитку Green Beauty, метою якої є зменшення негативного впливу на навколишнє середовище.

Під час заходу, команда Garnier розповіла гостям про досягнення бренду в екологічному напрямку та про глобальні кроки, які він здійснює у напрямку сталого розвитку.

Спікерами від Garnier було підкреслено, що 99% інгредієнтів бренду є веганськими, а уся продукція офіційно схвалена «Cruelty Free International» за міжнародною програмою Leaping Bunny.

Вже до 2025 року усі 100% паковань з пластику будуть з можливістю повторного поповнення, придатними до перероблення та компостування, а 100% виробничих об’єктів використовуватимуть поновлювані на 100% джерела енергії.

У 2024 році по бренду Garnier запланована освітня місія, яка спрямована на залучення молодого покоління. У цьому контексті серед гостей події були студенти столичних вишів, котрі мали можливість ознайомитися з важливими проєктами у сфері сталого розвитку. Такий формат взаємодії був покликаний надихнути молодь на активну участь у розв'язанні екологічних проблем та сприяти формуванню їхньої свідомої еко позиції.

У івент-конференції, окрім Garnier, також брали участь спікери, що мають місію активно підіймати питання екологічності та сталості в Україні, всупереч повномасштабному вторгненню.

Тетяна Шевченко, Business Development Director Factum Group,

Антоніна Пашніна, старша менеджерка зі сталого розвитку L`Oreal Україна,

Марина Ковальчук від ГО «Let's do it, Ukraine,

Віталій Годзула, комерційний директор Releaf Paper в Україні,

Людмила Циганок, генеральної директорки "Офісу сталих рішень", та президентки Professional Association оf Environmentalists оf The World.

Завершився захід виступом Ксенії Шнайдер, співзасновниці та креативної директорки українського апсайкл бренду KSENIASCHNAIDER, котра поділилася своїми думками про вплив екології на моду, необхідність свідомого споживання одягу.

Garnier – всесвітньо відомий експерт у сфері краси. Продукція з природних інгредієнтів та з застосуванням найновіших технологій – це те, що ми робимо для вас та вашої впевненості. Понад 100 років ми створюємо засоби для краси та догляду за собою. Наша мета – зробити ваше життя простішим, а передові наукові розробки у сфері краси та догляду - доступнішими.

Website

Instagram

Facebook

YouTube

Останні матеріали
Більше матеріалів