Givenchy "проштовхує" косу Тимошенко
Якщо ви брюнетка... |
Саме цей будинок моди, незважаючи на гарячу любов Леді Ю до іншого бренду - Louis Vitton, випустив колекцію осінь-зима-2006 з великими ґудзиками, рюшами і... косами навколо голови.
"Думаю, Юлія Тимошенко підібрала для
...або блондинка... |
себе моделі фірми Louis Vitton, тому що даний французький бренд як жодний інший найбільше підходить до її тендітної конституції і жіночності", - вважає менеджер з роботи з дизайнерами Ukrainian Fashion Week Марина Федорченко.
"Їх "фішка" - це елементи дитячості в одязі", - зазначила Марина.
"Що ж стосується Givenchy, то для них така романтичний, повітряний одяг - щось нове. Напевно, помаранчева принцеса дійсно надихнула їх на подібні зміни", - додала вона.
...або темношкіра... |
"Скажу більше: зараз спостерігається просто бум етніки, звідси і добротна коса, що викладена навколо голови, як у Юлії Тимошенко.
Але така зачіска - це не її ноу-хау, а традиційна слов'янська зачіска, наприклад, Леся Українка носила таку", - зауважує менеджер.
...або азіатка - ви можете стати Тимошенко |
"Якщо раніше у Givenchy були переважно агресивні тенденції – "жінка-суперагент", затягнута в шкіру, то зараз вони вдихнули у свої колекції жіночність, елегантність, якусь наївну дитячість", - продовжує Марина.
"В принципі стиль Юлії Тимошенко - це загальноєвропейська модна тенденція", - додала вона.
TabloID
Фото з сайту Givenchy