Крус у рясних аксесуарах, міні й ботфортах попозувала для глянцю і розповіла, чому ридала на знімальному майданчику
44-річна іспанська актриса Пенелопа Крус стала героїнею нового випуску V Magazine.
Зокрема, зірка знялася в атмосферній фотосесії та дала інтерв’ю співачці Дуа Ліпі.
У зйомці акторка приміряла гранжові total black образи із великою кількістю аксесуарів. Серед них масивні прикраси, паски, пальчатки та головні убори. Також майже кожен лук доповнили ботфортами на шпильці.
У розмові співачка й акторка обговорювали новий фільм Пенелопи "Феррарі". Крім тонкощів виробництва та закулісся знімального процесу, Дуа Ліпа поцікавилася у Крус, як їй вдається розділяти робочі настрої та емоції свого персонажа від особистого життя.
"Я думаю, це частина професії. Вона напряму поєднана з тим, що таке мистецтво акторської гри… Це (акторська гра - ред.) – дослідження інших життів, особистостей та їхніх реалій. Мені ці процеси більше допомагають лишатися при здоровому глузді, ніж якби я не була акторкою. Я відчуваю, ніби завдяки ним (процесам - ред.) та своїй роботі я здатна відпустити багатьох внутрішніх монстрів, травми та страхи", – сказала Пенелопа.
"Звісно, це не те, що я б хотіла використовувати акторство як терапію, але природно інколи саме так і відбувається. В певній мірі саме робота дуже мені допомагає", – додала вона.
"Коли мені було ледь за 20, а потім і у свої 30, я направляла себе у русло страждання в сенсі роботи. Тобто я думала, що якщо не відчую цей стан, або не пропрацюю над сценою понад 12 годин, то вона не вийде хорошою. Потім я зрозуміла, що чим дужче я змушую себе пройти через "танець" між вигадкою і реальністю (розділяти їх - ред.), тим краще я зможу встановити контакт із правдою. І мене це дуже лякало", – поділилася акторка.
"Пізніша я зрозуміла, що моя гра не стає краще і це (страждання - ред.) не робить моє життя краще. Навіть якщо я кажу, що "не приноситиму" персонажа додому, якась частина його все одно йде зі мною", – розповіла Пенелопа.
Актриса також пригадала історію, як одного разу після зйомок однієї зі сцен фільму, вона годинами плакала на роботі, аби не робити цього вдома на очах у дітей.
"У фільмі "Паралельні матері" є сцена, де моя персонажка зізнається, що її донька насправді не її рідна. Коли ми закінчили її знімати, мені довелося залишитися на майданчику і в обіймах Педро (режисер стрічки Педро Альмодовар - ред.) я проплакала півтори години", - згадала актриса.
"Він тримав мене, як дитину, а я плакала і плакала, сидячи на підлозі, до моменту, поки він не почав переживати за мене. Але мені був необхідний той час, щоб повернутися до себе справжньої. Я не хотіла приносити стан своєї персонажки додому до своїх дітей. Цей момент переходу дуже важливий", – поділилася зірка.
Нагадаємо, Крус має незвичайне хоббі. Детальніше про її звичку та захоплення інших зірок TabloID розповідав у попередньому матеріалі.