Анна Бабенко стала однією з тих, хто відкривав перший день показів. Її колекція була створена у рамках рекламної акції, організованої жіночим журналом та одним з мобільних операторів України.
Реклама:
Акція стартувала три місяці тому, коли на заклик журналу усі охочі дівчата почали надсилати до редакції свої фото та короткі есе. В результаті "кращі з кращих" вийшли на професійний подіум, представляючи колекцію Анни Бабенко, спеціально розроблену під акцію.
Дівчата не відзначалися ідеальними формами
Те, що дівчата не професійні моделі, стало зрозуміло вже з першої хвилини показу. Вони не дуже переймалися створеним дизайнеркою образом, а намагалися в першу чергу продемонструвати всім присутнім свою неземну красу.
В результаті шоу ледь не перетворилося на випускний вечір у середній загальноосвітній школі. Дівчата незграбно рухалися по подіуму і весь час посміхалися, а коли вийшли на сцену всі разом, почали шушукатися.
Піднесений настрій дівчатам забезпечували їхні родичі, які сиділи у перших рядах біля подіуму. Вони махали їм руками, фотографували та аплодували.
Дівчата намагалися продемонструвати всім свої принади
Сама ж колекція від Анни Бабенко складалася з кількох десятків однотипних шовкових суконь рожево-білої кольорової гами.
Дівчата діляться враженнями між собою
Усі сукні створювалися спеціально для кожної учасниці, тому після показу вони отримали їх у подарунок.
Анна Бабенко з дівчатами, які вперше спробували себе у ролі моделей
Головний редактор журналу "Единственная" Олена Скачко пояснила, що мета цієї акції – показати, що не тільки жінки з параметрами 90-60-90 можуть носити модний дизайнерський одяг.
У свою чергу голова оргкомітету "Українських тижнів моди" Ірина Данилевська пояснила пануючий настрій легкого розчарування тим, що "є ті, кому сподобалася колекція, а дівчата – ні, і навпаки".
"На жаль, не всі дівчата органічно почували себе на подіумі", – сказала вона.