Михайло Поплавський зробив "Українські вареники" світовим трендом

Імідж-інформація
П'ятниця, 28 травня 2021, 18:30

Співаючий ректор Михайло Поплавський не втомлюється випускати нові кліпи на свої хіти і нові пісні. В Університеті культури він презентував епатажний кліп "Українські вареники" – ребрендинг легендарних "Вареничків", які виконує ось уже десять років.

Прем'єру перетворив в яскраве шоу-перформанс. Перед гостями Поплавський з'явився в незвичному образі, весь "на стилі": у класичному костюмі кольору фуксії, такого ж тону водолазці, блискучих латексних рукавичках і в окулярах від популярного світового бренду.

 
 
 
 

"Ми дали нове дихання відомій пісні і назвали її "Українські вареники". Це улюблена страва багатьох поколінь українців, візитна картка нашої країни, як борщ і сало. Це бренд і тренд України. І про це повинен знати весь світ!" – наголосив Михайло Поплавський.

Режисером епатажного кліпу стала відома кліпмейкерка Олена Вінярська. Вона взяла процес зйомок під свій повний контроль: від створення образів, до останнього ґудзика на піджаку. Кліп стилізувала під 60-ті роки Голлівуду. У відео відтворили атмосферу Candy Land.

 
 
 
 

Красиві україночки, як дві краплі води схожі одна на одну, у модному спокусливому вбранні готують українські вареники, щедро приправляючи їх сметаною. Образи 14 красунь нагадують знамениту супермодель Твіггі (Леслі Лоусон). На складний макіяж кожної учасниці балету знадобилось по три години.

Михайло Поплавський виступив у ролі стильного українця, який любить свою країну, дівчат і вареники.

Родзинки кліпу додав неординарний балет "Персики", з яким Поплавський працює вже 18 років.

 
 
 
 

За словами Олени Вінярської, у цьому кліпі, підготовка до якого тривала два місяці, відображені всі найсучасніші тренди: починаючи від дорогих брендових образів і завершуючи технічними новинками в зйомках та монтажі, комп'ютерній графіці й аранжуванні. Під час знімального процесу застосовували нові світові технології віртуальної реальності.

 
 

У кліпі створений новий український логотип "UV" – ("Українські вареники"), яким брендували костюми, декорації і реквізит.

"Ми хотіли звернути увагу на те, що нам, українцям, є чим пишатися. Важливо стежити за світовими трендами, а ще краще створювати свої і берегти свої історію, культуру, традиції. Потрібно лише докласти максимум зусиль, щоб працювала "м’яка" культурна дипломатія, і про нас знав весь світ!" – сказав Михайло Поплавський.

 
 
 
 

Уже найближчим часом Михайло Поплавський, який оспівував раніше "Сало", представить новий гастрономічний хіт "Український борщ". 

Приєднуйтесь до дискусії
Останні матеріали
Більше матеріалів