Бейонсе не дали запатентувати доччине ім’я

23 жовтня 2012, 13:30

Зірковій парі Бейонсе та Jay-Z не вдалося одержати ексклюзивні права на використання імені свого первістка – донечки Блю Айві.

Подружжя планувало зареєструвати його як торгову марку, однак компанія із планування весіль випередила зіркових батьків на кілька років.

Про це повідомляє "The Daily Mail".

Мешканка Бостона на ім’я Вероніка Александра назвала свій маленький бізнес "Blue Ivy" ще в 2009-му, коли дитинку Бейонсе ще й не зачали. Американці й на думку не могло спасти, що співачка та її чоловік колись вирішать дати доньці таке саме ім’я, а потім забажають випустити під ним лінію дитячих товарів.


За кілька днів після народження малої Бейонсе та Jay-Z звернулися до Бюро з реєстрації патентів та товарних знаків. Те ж саме зробила й завбачлива Александра, боячись, що її компанія не встоїть перед владними зірками та втратить свою назву. Втім, закон став саме на її бік.

Бейонсе та Jay-Z "запізнилися" на кілька років, щоби запатентувати доньку

"Моя компанія зветься "Блю Айві" з 2009-го року. Я вигадала це ім’я, і якби вони виграли, мій бізнес би зазнав утисків", - говорить жінка.

"Для мене було важливим захистити назву моєї компанії. Ми – дуже успішні планувальники весіль, і хочемо надалі ними лишатися", - наголошує вона.

Відколи представники Бейонсе оголосили ім’я її новонародженої доньки, справи компанії пішли значно краще, зізнається Александра. На рік вони тепер організовують 40-60 весіль.

На вебсайті компанії власниця навіть вивісила фото зіркової пари з написом "Вітаємо пару наших споріднених душ із крихіткою Блю Айві".

Утім Вероніка Александра каже, якщо Бейонсе та Jay-Z захочуть викупити в неї назву – вона готова буде розглянути їхню пропозицію.

Чи розглядають зірки таку можливість, поки що невідомо, оскільки їхній речник коментарів із цього приводу не дав.

Фото Reuters з сайту politico.com

Приєднуйтесь до дискусії
Загрузка...
Останні матеріали
Більше матеріалів