Любителі байкових кальсонів і рейтузів заборонили еротику в метро
Їдучи на роботу вранці і вертаючись звідти ж ввечері кияни вже давно звикли ще сонними очима шукати, на чому б зупинити погляд у підземеллі метрополітену.
Так от. Те, на чому зупинятиметься око перехожих, нещодавно підкорегували. Принаймні рекламні плакати, на яких зображені моделі у спідній білизні, зі стін метро поки що зідрали.
А в якості приводу для зняття рекламних постерів виступила нібито надмірна еротичність такого роду реклами. Такий хід буквально обурив працівників сфери реклами.
До речі, на цю тему у вівторок навіть було скликано прес-конференцію. На ній рекламісти буквально заявили про те, що Національна експертна комісія з питань захисту суспільної моралі насправді просто запроваджує цензуру.
Між іншим, за словами президента "Всеукраїнської рекламної коаліції" Ірини Кузнєцової, люди, які входять до складу комісії і приймали дане рішення, "скоріш за все, залишились у тих часах, коли у нас відповідно до ГОСТів були, наприклад, кальсони чоловічі байкові чи рейтузи жіночі з начосом", пише УНІАН.
Все ж таки, стверджувати, що експерти Нацкомісії надають перевагу байковим кальсонам і рейтузам з начосом, не можна.
Адже, як повідомила автор стратегії марки спідньої білизни "A jour" Марина Морозова, представники комісії звернулися до них з проханням надати зразки їхньої рекламної продукції.
А після того комісія видала свій експертний висновок, в якому зазначалося, що "реклама жіночої білизни фірми "A jour" є продукцією еротичного характеру". А отже, її дозволено розповсюджувати в Україні з урахуванням обмежень, передбачених законодавством.
Саме такий неочікуваний і трохи смішний по суті вердикт і поставив рекламістів у стан оторопілості.
"Це абсурд. Адже тоді за аналогією доведеться віднести до продукції еротичного змісту і відпочинок людей на морі (в каталогах турфірм), і упаковки панчішних виробів", - висловився адвокат "Адвокатської фірми "Паритет" Борис Даневич, слова якого наводить "Блік".
Кумедно, але навіть церква, як виявилося, нічого страшного у такій рекламі не вбачає. За словам координатора Української між церковної ради Володимира Грабара, вона цілком адекватна. Правда, зазначив, що в метро і на бігборди її вішати і не слід було б.
Всі фото з офіційного сайту "A jour"