"Хочу смартгардероб": стилістка Зеленської про її любов до оверсайзу, бренди-фаворити та стиль під час повномасштабної війни
Засновниця бренду Gunia Project Наталія Каменська, яка майже два роки також відповідає за образи першої леді Олени Зеленської, розказала про їхню співпрацю та стосунки, українські бренди, які домінують у гардеробі дружини президента і те, як змінився він під час повномасштабної війни.
Про це ішлося в інтерв'ю Каменської українському Elle.
"У спілкуванні з першою леді я зберігаю субординацію, та мені здається, в нас дуже добрі й відкриті стосунки. У нас немає сварок, є обговорення різних точок зору", - поділилася стилістка.
Каменська пригадала свою першу неформальну зустріч із Зеленською, яка відбулася після співбесід та презентації. Перша леді запросила її на вечерю, щоби познайомитися ближче.
"Я вирушила до резиденції з думками, що мене зараз будуть зустрічати дворецькі.(Сміється.) Але мені відчинила двері сама пані Олена. Вона була в худі, кедах і джинсах. Провела екскурсію будинком, показала домашніх улюбленців - дві собаки, папуга, морська свинка. Перша леді сама принесла мені закуски і запросила до вечері. Десь о 21:30 додому прийшов президент, сам пішов на кухню, взяв свою їжу з холодильника і підсів до нас. Було так приємно, що людина, яка до пізнього вечора працювала, абсолютно просто і відкрито приєдналася до нас за вечерею. Перше, що я ще тоді для себе відзначила, - це людяність президента і його дружини, яка мені дуже імпонує", - розповіла вона.
"Коли я заходила на посаду, в Олени Володимирівни був досить маленький гардероб: всього кілька рейлів одягу і десять пар взуття. І я була щиро здивована такою позицією. Пам’ятаю, як вона сказала: "Мені не потрібно багато одягу. Я не хочу щодня виходити в новому. Я, навпаки, хочу смартгардероб, де речі вдало поєднуються між собою. Мені ок носити одне й те саме, в цьому теж сучасність", - переповіла Каменська.
"У неї був дуже системний підхід. З того часу ми почали формувати гардероб, не роздуваючи його. Моє головне завдання - зробити метчінг. Я розібрала весь гардероб пані Олени, щоб зрозуміти, що ми можемо носити, чого нам не вистачає, щоб урізноманітнити стиль, як вийти на більше варіантів стилізації, скажімо, одного й того самого костюму", - пояснила стилістка.
Зі слів Каменської, перші місяці повномасштабної війни вони були "на паузі".
"Олена Володимирівна одразу заявила: "Я не потребую ані стилістів, ані візажистів. Зараз не до цього". Всі підтримали це рішення, бо воно було абсолютно логічним. Згодом, коли в першої леді активізувалися зустрічі, з’явилася потреба і в нашій допомозі. Адже будь-які дії з гардеробом - це час, який дружина президента може і мусить використати на щось набагато корисніше. Тому ми потроху почали долучатися до підготовки її нових виходів і виїздів. Було прийняте рішення, що ми не шиємо нічого нового, а працюємо з тим, що у нас є. Ми міксували речі з довоєнного гардероба", - розказала вона.
"Так тривало певний час. Але в липні минулого літа перша леді мала вирушити з візитом до США і виступати в Конгресі. Звичайно, вона не могла туди піти в джинсах і кедах. Тут важливо зазначити, що з президентом у них дуже різні ролі, тому військова форма чи футболка кольору хакі - це цілком зрозумілий образ для головнокомандувача країни, в якій триває війна. Будь-які перемовини, які сьогодні веде наш президент стосовно війни, — це військова історія. Перша ж леді комунікує зі світом у дещо інакший спосіб. Ми усвідомлювали, що вона стане першою дружиною іноземного лідера, яка виступить у Конгресі. Звичайно, її образ мав підсилювати її меседжі: "Так, у нас війна, але в Україні залишилося багато людей, які продовжують працювати, волонтерити, зрештою, жити життя", - підкреслила Каменська.
До того ж, вважає вона, виходи Зеленської - це ще й заява світу про талановитих українських дизайнерів та підтримка індустрії.
За час повномасштабної війни гардероб першої леді змінився приблизно відсотків на 10. Щось нове відшивається лише для важливих поїздок, для решті заходів луки комбінуються з того, що є. У гардеробі побільшало суконь, яких, на думку критиків, у Зеленської все одно замало, а від яскравих кольорів і сміливих експериментів тимчасово довелося відмовитися.
"Сукні - це класно, але, як на мене, зараз костюм краще передає стан української жінки. Це як символ того, що ми зібрані, сильні й завжди готові. А брючний костюм чоловічого крою тим паче додає впевненості. Чому перша леді все частіше з’являється у костюмах? Це посилання світу: Україна бореться", - підкреслила Каменська.
"Мені здається, що ми вже сформували такий гардероб, що навіть якщо трапиться щось екстрене - вона зможе обрати один із десятків варіантів, всі речі в її гардеробі мене влаштовують. До того ж ми намагаємося завжди зважати і на емоційний стан: якщо сьогодні немає настрою на сукню, то ми беремо костюм, який відповідає кольору і фасону", - вважає стилістка.
До слова, виявляється, що дуже вдалий "метч", коли під час торішньої зустрічі Олени Зеленської з Джилл Байден кольори взуття перших леді збіглися з кольором українського прапора, був ненавмисним.
"Це був збіг і абсолютний сюрприз для нас. Можливо, хтось інший і узгоджує, але у нас комунікації немає. Це був вибір їхніх стилістів", - запевнила Наталія.
Луки для повсякденного життя Зеленська підбирає собі сама, без допомоги стилістки.
"Ні, вона одягається сама. Але якщо я бачу якісь класні джинси чи куртку, то можу їй запропонувати. Або ж коли купую собі худі, можу купити і їй. Олена Володимирівна вдягається дуже вільно, любить оверсайз, але завжди відкрита до експериментів", - поділилася Каменська.
Вона розповіла, одягу яких українських брендів найбільше у гардеробі першої леді.
"Це точно AMG, які дуже добре знають фігуру Олени Володимирівни. Якщо у нас якась важлива поїздка і дуже стислі терміни для підготовки, я відразу звертаюся до них, бо знаю, що вони можуть пошити костюм за чотири дні. Серед інших брендів-фаворитів: Litkovska, Gasanova, Lake (останній зараз на паузі)", - зазначила Каменська.
"Також все більше пропозицій надходить від молодих українських брендів. Але тут теж є свої нюанси. Часто якість таких речей, м’яко кажучи, не найкраща. Був період, коли я робила акцент на демократичних брендах і назначала першій леді багато примірок. Але тут важливо розуміти, що сумнівна якість - це, може, і ок для бренду, який ще розвивається. А от експериментувати на першій леді - не найкращий варіант. У дружини президента є більш важливі справи, ніж примірки, які забирають час. Тому я тільки за інтеграцію худі, футболок та інших речей сегмента мас- і мідлмаркет у гардероб пані Олени, але я за професійний підхід: це має бути якісна тканина, правильний крій, і це має сидіти гарно", - наголосила стилістка.
Нагадаємо, в червні Олена Зеленська розповідала, які буденні заняття помагають їй навести лад у думках та що вона мріє зробити після перемоги.
ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ:
"Дуже хочеться у відпустку": Зеленська розповіла про свою мантру та як знімає стрес
Кежуал першої леді: Зеленська в Буковелі показалася в сорочці і джинсах. ФОТО
Зеленська в Данії вигуляла торішній лук від улюбленого бренду. ФОТО