Почуття більше не прикрашають: Золотий Вік розірвав співпрацю з Каменських через мовний скандал
Гаслом кампейну за участю Насті було "Почуття прикрашають"
Ювелірна компанія "Золотий Вік" припинила співпрацю зі співачкою Настею Каменських, яка з 2021 року була обличчям бренду. Причиною стало те, що зірка співала російською на своєму концерті у США.
Про це представники компанії "Золотий Вік" написали у Instagram.
"Опираючись на цінності та принципи компанії Золотий Вік, ми прийняли рішення достроково завершити рекламну кампанію зі співачкою NK (Настею Каменських), яка була обличчям бренду з 2021 року", - написали у компанії.
Менеджмент "Золотого Віку" зазначив, що вже готується нова креативна кампанія, а оновлена реклама вийде вже цього року.
Нагадаємо, у 2022-му році Настя Каменських заявляла, що більше не виконуватиме свої російськомовні пісні, а присутність російських виконавців в українських музичних чартах вона засуджувала.
Проте пізніше Настя заявила, що не бачить нічого кримінального у тому, аби співати російською для слухачів, які не розуміють української.
- "Це російська музика": Соловій висловилася стосовно репертуару Кароль і отримала відповідь
- "Мова не належить російській владі": Лобода заявила, що й далі співатиме російською та не перекладатиме пісні українською
- "Мені так комфортно": Алхім після конфлікту з Мандзюк заявила їй, що не відмовиться від російської музики та мови