"Прокляття для обручок": Лопес затролили через 10-мільйонну угоду з ювелірним брендом

- 30 листопада, 11:29

Американська співачка Дженніфер Лопес, яка нещодавно стала обличчям турецького ювелірного бренду Zen Diamond, нарвалася на тролінг у мережі.

Про це пише видання RadarOnline.

Джей Ло, яка має довгу історію нещасливих стосунків та зібрала вже 6 обручок, отримала за рекламну кампанію бренду 10 мільйонів доларів.


"Люди одразу почали жартувати, що вважають її прокляттям для обручок. Хто вона така, щоби бути обличчям реклами обручок, зважаючи на історію її стосунків? Хто їх купуватиме?" - сказав маркетолог, який ознайомлений із цією багатомільйонною угодою.

Дженніфер Лопес захейтили за угоду з ювелірним брендом

Здається, це саме той випадок, коли репутація біжить попереду

Інсайдер зазначає, що Дженніфер прекрасно знала, яким негативним буде її вплив на успіх бренду.

"Але, схоже, їй байдуже. Вона хотіла цю угоду, бо вона забезпечить їй гроші", - йдеться у статті.

Експерти у сфері маркетингу вважають, що ставити когось із такою історією стосунків обличчям реклами обручок - справжнє божевілля.

"Того, хто стоїть за маркетингом Zen Diamond, потрібно звільнити!" - наголосив інсайдер. 

Нагадаємо, Дженніфер Лопес була заміжня 4 рази. Її перший шлюб з актором Оджані Ноа тривав 11 місяців. Другий - з танцюристом Крісом Джаддом закінчився у 2003 році. 

Потім Джей Ло одружилася зі співаком Марком Ентоні. Ці стосунки тривали 10 років й у шлюбі народилося двоє дітей: двійнята Еммі та Макс. Влітку 2014 року подружжя офіційно розлучилося. 

Вже у липні 2022-го Лопес вийшла заміж за актора Бена Аффлека (до речі, це був другий шанс їхнім стосункам). Втім, щасливі стосунки тривали не довго й через два роки Джей Ло подала на розлучення. 

Приєднуйтесь до дискусії
Загрузка...
Останні матеріали
Більше матеріалів