Дочка Джаггера рекламуватиме одяг Мадонни
Новим обличчям лінії одягу поп-королеви Мадонни та її 15-річної дочки Лурдес стала дочка рок-музиканта Міка Джаггера, Джорджія Мей Джаггер.
Про це йдеться на сторінці бренду "Material Girl" у Facebook, пише "Lenta.ru".
Марка одягу "Material Girl" була заснована Мадонною у 2010-му році. При її створенні співачка надихалася модою і своїми костюмами 80-х років.
Спочатку обличчям кампанії була актриса і співачка Тейлор Момсен, відома за серіалом "Gossip Girl". Потім її змінила дочка Оззі Озборна Келлі.
Нова колекція, яку рекламує 20-річна Джаггер, розрахована на підлітків. Вона з'явиться у продажу влітку 2012-го року напередодні початку навчального року.
Тим часом, Мадонна, яка у серпні дасть концерт в Україні, вносить деякі корективи у свій київський райдер.
Як пише "Комсомольська правда в Україні" із посиланням на "ТСН.Особливе", організаторам навіть довелося вивчити нафтовий бізнес.
Як виявилося, генератори, від яких працюватиме все шоу Мадонни, харчуються лише спеціальним високооктановим паливом.
"Зробили запит по всіх наших нафтопереробних компаніях, і ніхто не підтвердив, що є таке паливо. Знайшли тільки в Польщі", - зізнався один із організаторів.
Нагадаємо, Мадонна вперше завітає до столиці із концертом 4-го серпня. Шоу зірки відбудеться на НСК "Олімпійський".
Фото з Facebook