ТаблоID назвали "брендом" та посадили на третє місце

30 липня 2012, 16:31

Інтернет-видання "Медіаняня" склало рейтинг жовтих видань, у якому "ТаблоID" відвели почесне третє місце.

Варто зазначити, що "ТаблоID" став єдиним вітчизняним виданням у списку.

Отже, на перше місце "Медіаняня" поставила американський сайт "TMZ", який є філіалом бренд-компанії "AOL News". Всього за 7 років він досяг неймовірної відвідуваності, а головне - довіри серед читачів і навіть зірок.

Вже у 2008-му році дохід "TMZ"склав $ 25,4 мільйонів. Головний редактор видання Харві Левін неодноразово заявляв, що всі дані, отримані від джерел, ретельно "досліджуються і перевіряються на точність".


Друге місце у рейтингу посідає британський таблоїд "The Daily Mail". Перший номер газети було запущено в друк ще у 1896-му році Альфредом Хармсворсом та його братом Гарольдом.

Незважаючи на традиційні публікації пліток про зірок шоу-бізнесу, газета більшу увагу завжди приділяла ситуаціям навколо можновладців. Тож її сміливо можна назвати політичним таблоїдом.

На третьому місці, як пише "Медіаняня", дитя "Української правди" сайт "ТаблоID". Як зазначає видання, "ТаблоID" вже встиг стати брендом.

Четверту сходинку посів російський сайт "Life News", який має стільки джерел, що часто першим публікує найяскравіші новини.

П’ятим став британський таблоїд "Тhe Sun", який існує з 1964-го року.

Шосту сходинку посіло німецьке видання "Bild", на яке рівняються усі таблоїди світу.

Сьомою стала щоденна британська газета "The Daily Mirror", а останнє восьме місце посіла американська газета "New York Post".

Прінт-скріни з сайтів "TMZ", "The Daily Mail", "Life News"

Приєднуйтесь до дискусії
Загрузка...
Останні матеріали
Більше матеріалів