У Британії заборонили рекламу ляльки принца Вільяма

11 жовтня 2012, 16:15

Британський комітет рекламних стандартів ASA заборонив рекламу ляльки герцога Кембриджського через її несхожість.

Порцеляновий виробник "Bradford Exchange" у рекламному повідомленні наголошував, що ляльку розфарбовано вручну "для досягнення справжньої схожості", повідомляє "Sky News".

"Кращими майстрами у світі створено справжню подобу принца у день його весілля", - йдеться у тексті, що супроводжує іграшку.

Вартість ляльки складає майже 150 фунтів (1950 гривень).


Лялька Вільяма вийшла не схожою на принца

Комітет рекламних стандартів постановив, що реклама недостовірно характеризує продукт, бо обличчя ляльки відрізняється від зображеного на рекламі і розфарбоване менш реалістично.

Рекламу заборонили відтворювати у нинішньому її вигляді.

У свою чергу, компанія-виробник повідомила, що вже продала велику кількість ляльок та не отримала жодних скарг.

До слова, ця компанія також виробляє ляльку Кейт Міддлтон. Її було випущено обмеженим накладом напередодні весілля Кейт та Вільяма.

Фото з сайту "Bradford Exchange"

Приєднуйтесь до дискусії
Загрузка...
Останні матеріали
Більше матеріалів